Hy!
Ne ess kétségbe általában nincs nagy gond,csak nagyon nehéz a hátsó féket légteleníteni!Mivel a légtlenítő csavar nem a legmagassabb pontján van a munkahengernek,le kell szereld és úgy forgatnod ,hogy az legyen a legmagasabb ponton!Nekem általában így sikerült légteleníteni,de volt hogy még a főfékhenger fölé kellett emeljem mert csak így jött ki a H2O !Sok sikert !
Szakik! Segítség kellene, vagy csak kérdezek...............nem fog semmit a hátsó fékem, de full-full semmit! Ma lelégtelenítettem..................nem tudom korrektül-e, mert csak spriccelt az olaj, olyan levegősen és nem szépen sugárba jött, pedig 2x-is utána töltöttem a tartálynak. A betétek jók. Uhogy nem tudom mi lehet a baja! Rem nem a főfékmunkahenger.........nyugtassatok meg! Gondolom ha az lenne kehés, akkor nem nyomná az olajat!
Tipp esetleg, hogy mi lehet a kehe?!
Köszi szépen
Jah és természetesen Tuono 1000 R '07-es-ről van szó!
25OO ft volt az eü csomag, de lehet érdemes máshol is megnézni, mert vettem láncsprayt is, én castrolt szoktam használni, aztán 385O volt.
A Suzukinál cserélik a gumit délután, ráérő időmben körbenéztem a shopban, ott meg 3OOOft volt csak ugyan az a láncspray. Szóval elég jó az árszabás a Tatainál.
Hali!
Láttalak ma reggel a Tatai előtt, egy kék furgonból dudáltam de hiába
A motoron babráltál valamit, vagy épp öltöztél be..
Csak nem a géppel mentél dolgozni?
Jaja, eléggé párnázott a hátsóűlés.Eddig magasan a legjobb a motorjaim közűl.Persze az első eléggé fapados dehát ez tulajdonképp egy csupasz mille..
Hallottam én is,hogy létszámstop van..Nem volt valami nagy biznisz leszerelni viszont kellett a lóvé mert a motorhitel a nyakamon volt.
Voltam kinnt 2004-ben macedónban.
Nekem már csak gumit kell rajta cserélni, aztán frankó.... ja 2OO6os, ugy tudom az újabbakat már nem is adták kapaszkodós üléssel. Ez frankó szivacsos, csajénak nagyon tetszik.
Elég jó az ár..Évjárat?
Ezért nem nagyon akartam eladni mert eléggé ár alatt van most minden.Nagyot meg nem akartam rajta bukni mert buktam már motoron épp eleget.
Jövőhéten megyek esztergomba és bekerűl a power c. és felkerűl rá a mivv kipura való gyári térkép is.
Mennék én visszafelé csak az istennek nem akarnak szólni hogy mehetek..Tavaly októberben adtam be a papírt,hogy mennék vissza és azóta rám sem b@sztak..
Köszi, látod sikerült z alku. 1,39M ft. 54OO km-el, akra kéményekkel, plussz a gyári, kis lánckerék, plussz túraplexi, meg bukógombák... azokat holnap rakatom fel.
Hanem olvasom a régebbi hozzászolásokban, hogy katona voltál. Jómagam is az vagyok, az ÖHP személyügyön. Álj vissza, aztán intézünk vmi jó kis ciprusi missziót.
Én is úgy emlékeztem, hogy tavaly kettessel kezdődött az ára a castrolnak.
Metzeler sportec M1 került fel előre és hátra is. Volt valakinek már ilyen? Vélemény?
Ne ess kétségbe általában nincs nagy gond,csak nagyon nehéz a hátsó féket légteleníteni!Mivel a légtlenítő csavar nem a legmagassabb pontján van a munkahengernek,le kell szereld és úgy forgatnod ,hogy az legyen a legmagasabb ponton!Nekem általában így sikerült légteleníteni,de volt hogy még a főfékhenger fölé kellett emeljem mert csak így jött ki a H2O !Sok sikert !
Ati.... lenyomod a fékpedált fékezésnél? Mert a gázkarral nem lehet fékezni.
Tipp esetleg, hogy mi lehet a kehe?!
Köszi szépen
Jah és természetesen Tuono 1000 R '07-es-ről van szó!
A Suzukinál cserélik a gumit délután, ráérő időmben körbenéztem a shopban, ott meg 3OOOft volt csak ugyan az a láncspray. Szóval elég jó az árszabás a Tatainál.
Mennyibe kerül a csomag? Fa..mat az nekem is kell
Láttalak ma reggel a Tatai előtt, egy kék furgonból dudáltam de hiába
A motoron babráltál valamit, vagy épp öltöztél be..
Csak nem a géppel mentél dolgozni?
Hallottam én is,hogy létszámstop van..Nem volt valami nagy biznisz leszerelni viszont kellett a lóvé mert a motorhitel a nyakamon volt.
Voltam kinnt 2004-ben macedónban.
Nekem már csak gumit kell rajta cserélni, aztán frankó.... ja 2OO6os, ugy tudom az újabbakat már nem is adták kapaszkodós üléssel. Ez frankó szivacsos, csajénak nagyon tetszik.
Ezért nem nagyon akartam eladni mert eléggé ár alatt van most minden.Nagyot meg nem akartam rajta bukni mert buktam már motoron épp eleget.
Jövőhéten megyek esztergomba és bekerűl a power c. és felkerűl rá a mivv kipura való gyári térkép is.
Mennék én visszafelé csak az istennek nem akarnak szólni hogy mehetek..Tavaly októberben adtam be a papírt,hogy mennék vissza és azóta rám sem b@sztak..
Hanem olvasom a régebbi hozzászolásokban, hogy katona voltál. Jómagam is az vagyok, az ÖHP személyügyön. Álj vissza, aztán intézünk vmi jó kis ciprusi missziót.