Múlt héten pdig lecseréltem az első gumit Continental Sport Attack-ra és egész jól működik. Kicsit féltem, hogy a Continak nincs nagy múltja a motorkerékpár gumikban, de egyenlőre elégedett vagyok.
Miután írtam ide én is utánaolvastam a neten és én is arra jutottam, hogy több aprilia robogóban is ilyen van, bár más csatlakozóval, de az egy perc alatt forrasztással orvosolható. Így a közeli robogókereskedésben vettem egyet 3500 Ft-ért.
Nagyon fájt volna ugyanez az apriliából 25ért...
Én meg ma légtelenítettem a hátsóféket, fogott eddig is, de innen onnan hallottam, hogy ez típushiba, gondoltam sokat nem veszítek, kipróbálom. Most ég és föld, nagyon frankó lett.
Nem olyan nagy a baj. Volt itt ez már napirenden és kiderűlt h több robogó mágneskapcsolójával is műküdik. Naki v Harpi csinált már ilyen cserét, megvan egy párezerből.
Ma kiderült mi a baj. Nem az önindító romlott el, hanem az ülés alatti mágneskapcsoló nem húz be, így nem adja át az áramot.
A kapcsolóra 50A van ráírva, de a szerelő szerint ebben kb 150A-esnek kéne lennie.
25-30e Ft. :(
Hétvégén meg mennék 3 napra motorozni. Szuper...
A kolléga azt írta megadta magát az önindító. Az nem típushiba. A relé amiről te írtál az meg nem önindító Csak hogy pontosak legyünk.
Szerintem nem majdnem lehetetlen betolni hanem lehetetlen betolni a V2-t.
Ez is típusszórás függő...
Nekem pl csak akkor csinálja,ha gyengélkedik az aksi,és nem addja le a teljes feszültséget.
Nekem még nem kelett cserélni pedig 6 éves a gép.
De vannak itt ketten-hárman akik szenvedtek vele.
Az ok a relé felületének az oxidációja.
Kis csiszolás,vagy csere megoldja a gondot.
asszem 4 ezer forint :roll:
Remélem nem bánom meg, hogy olasz motort vettem. :(
Ma reggel megadta magát az önindító, a V2-t meg szinte lehetetlen betolni. :(
Holnap utánajárok az ügynek.
Gabi, inkább egy nagy hűtőtáskát csavarozzál fel arra az ülésre tele sörrel. Én a mágneses tanktáskát alakitottam át, hogy feltehető legyen.... bár nem igényelt túl nagy átalakítást, négy fülecskét pattintottam a táska négy sarkára és pici gumipókokkal nagyon szépen fel lehet tenni. A tankot nem bántja a gumipók, mert még ott van a táska lafogós része, azon fekszik... alul meg ott vannak azok az idom rögzítő csavarok, oda be lehet akasztani, teljesen jól működik.
A Mille Motor Kft bulit szervez leendő és jelenlegi Aprilia tulajoknak: http://www.rsvforum.com/index....
Legyet ott Ti is Dunakeszin!
Szétcsapunk pár tesztmotort
A pakolás csak hitelkártya kérdése . A mocimnál én is küzdöttem a pakolás problémájával. Nekem sikerült szereznem egy bontott hátsóülést, amire egy GIVI dobozt rögzítek. Már csak egy új huzat kell és kész a projekt
szityyyu!
Ahogy megvan a megoldás dobok fel képeket!még én is vergődök,mert mint tudod nincs hozzá gyári rendszer,valamit ékelek rá! Sufni tuning 1000-rel
edee
Hát nem 1x-űűűűűűűűű Én vállalkozó vagyok,multiknak hordok ezt-azt kamionnal,pl a hetem úgy nézett ki hogy kedden beültem,és péntek este,szószerint kiestem!Ha tele a tököm,bacok menni,és túrázok,ennyi a trükk,én megtanultam 1-et,igaz közhely de nem szabad semmit kihagyni,dógoznyi meg mindi kell,szóval adj magadnak időt,hogy élni is tudd az életet
Ha be nézne mégi 1 hátsó ülés az kell!
Az oldal dobozokat meg asszem eladom,rossz most a fényképezőm,de rakok fel majd képeket róla,hátha kell valakinek,bocsi rohanok motorozni:-)))))Szép 7 végét nektek:-)))
Nagyon fájt volna ugyanez az apriliából 25ért...
Én meg ma légtelenítettem a hátsóféket, fogott eddig is, de innen onnan hallottam, hogy ez típushiba, gondoltam sokat nem veszítek, kipróbálom. Most ég és föld, nagyon frankó lett.
A kapcsolóra 50A van ráírva, de a szerelő szerint ebben kb 150A-esnek kéne lennie.
25-30e Ft. :(
Hétvégén meg mennék 3 napra motorozni. Szuper...
Szerintem nem majdnem lehetetlen betolni hanem lehetetlen betolni a V2-t.
Az oldaldoboz tuonora való?
Várom válaszod!
Imi
Egy kis info az rsv fórumról:)
Ez is típusszórás függő...
Nekem pl csak akkor csinálja,ha gyengélkedik az aksi,és nem addja le a teljes feszültséget.
Nekem még nem kelett cserélni pedig 6 éves a gép.
De vannak itt ketten-hárman akik szenvedtek vele.
Az ok a relé felületének az oxidációja.
Kis csiszolás,vagy csere megoldja a gondot.
asszem 4 ezer forint :roll:
Típus hiba
Üdv
Gábor
Ma reggel megadta magát az önindító, a V2-t meg szinte lehetetlen betolni. :(
Holnap utánajárok az ügynek.
http://www.cx-gl.hu/images/tag...
Eloptad az 5 letem:-))
Pont erre gondoltam én is,de nem kapok hátsó ülést,a projektre:-((((
Dobj fel 1 képet ha kész!
http://www.rsvforum.com/index....
Legyet ott Ti is Dunakeszin!
Szétcsapunk pár tesztmotort
A pakolás csak hitelkártya kérdése . A mocimnál én is küzdöttem a pakolás problémájával. Nekem sikerült szereznem egy bontott hátsóülést, amire egy GIVI dobozt rögzítek. Már csak egy új huzat kell és kész a projekt
Üdv
Gábor
Ahogy megvan a megoldás dobok fel képeket!még én is vergődök,mert mint tudod nincs hozzá gyári rendszer,valamit ékelek rá! Sufni tuning 1000-rel
Hát nem 1x-űűűűűűűűű Én vállalkozó vagyok,multiknak hordok ezt-azt kamionnal,pl a hetem úgy nézett ki hogy kedden beültem,és péntek este,szószerint kiestem!Ha tele a tököm,bacok menni,és túrázok,ennyi a trükk,én megtanultam 1-et,igaz közhely de nem szabad semmit kihagyni,dógoznyi meg mindi kell,szóval adj magadnak időt,hogy élni is tudd az életet
Ha be nézne mégi 1 hátsó ülés az kell!
Az oldal dobozokat meg asszem eladom,rossz most a fényképezőm,de rakok fel majd képeket róla,hátha kell valakinek,bocsi rohanok motorozni:-)))))Szép 7 végét nektek:-)))