Emberek.
Hasonlítsatok már össze egy jó állapotban lévő simsont, egy akármelyik mai 50 es géppel. A simson a 30 éves konstrukcióként tartja a versenyt mindegyikkel, és feleannyiba kerül. Nekem annyi örömöt okozott egy ilyen gép, ami miatt ne minősítsük már biciklinek, meg egyéb ilyen jelzőkkel ne illessük már. Azok a gépek általában 2szer annyi idősek, mint mi vagyunk... Kérem adjuk meg a tiszteletet... Én ma egy 600ason ülve is tisztelem ezeket a gépeket, és javaslom nektek is a dolgok átgondolását.
Üdv: zsolti
Helló demonom,
Gergő vagyok, na de az enyémen nincs meg a bowden már így vettük. Én egyszer vásárban láttam egy olyan tuareget mint az enyém és azon megvolt. Meg olyat is hallottam, hogy azért volt ez így megcsinálva, hogy kormolja le a power nyelvet, ha rálépsz a h.fékre. Mert van úgy hogy leregad a szelep. De pszicho13-nak is igaza lehet hogy ne fulljon le a motor. Jártam már így kereszteződés előtt behúztam a kuplungot és leállt a motor. Na de mindegy nélküle is tökéletesen működik. Amúgy kössz, hogy eszedbe jutottam.
Akkor jól gondoltam,mert én is azt mondtam a srácnak akivel beszélgettem,hogy talán azért hogy jobb legyen a henger öblítése mikor gázelvételkor fékezel.Egyébként a simson az én szememben sem motor csak egy bicikli helyettesítő valami.Álltalában ezek a simsonosok nem igazán ültek még rendes motoron,legalábbis a 99%-uk.Ha ráülnének egy 60 Lóerős crossmotorra be is hugyoznának,hogy mi ez?
nos az én szememben a simson semmit se ér.már 3mat elhasználtam gyereknek,tudom mire jók.(nemrosszak de nekem nemvaló!)Na a power és a fék kar kapcsolata a következö!az amiért mára lényegtelen ez a funkció,régen másmienvolt az üzemagyag minösége-olmozottsága.a tuaregnél ugyvolt hogy mikort fékezel a fékkel nyitod a powert hogy ne zabálon be a az üzemanyagtöblettöl.
ha segítesz ebben a fogós kérdésben én is segítek neked.Figyelj!gondold el hogy van egy ember aki 10 kilométerre a lakásától dolgozik és nem akar egy gilera dakotával járni mert fél a rendőröktől,annak egy simson aranyat ér.Sokkal többet mint akármilyen dakota.Tehet néhány ember ebben látja a simson értékét.El kell fogadnunk,hogy vannak ilyen emberek is.Fogadd el,hogy sok embernek a simson érték.Nekem nem ,mert egyszer került hozzám egy szép felújított simson ,20ezerért az első embernek odaadtam.Nem vagyunk egyformák.Remélem kicsit világossabb már?Most te jössz.
sziasztok.kérdés.szerintetek mien ember az aki egy simsont akarna cserélni egy gilera dakotára?véleményetekszerint egy simson a mai világba leget alku,illetve cseretárgy?
hello Gábor.na most megnéztem amiről beszéltél egyszer nekem.Azt hogy a powert a fékkar húzza.Nem akartam elhinni,de erre mondják ,hogy ilyen nincs és mégis van.Itt volt nálam egy srác alkatrészért és egy bontatlan gyári tuareggel jött.Beszélgettünk a motorokról és egyszer megkérdezte,hogy a powert mért húzza a hátsófékkar.Egyből rád gondoltam és megnéztem.Hát valamit biztos jelent ,de én nem tudok rá logikus magyarázatot.Én idáig olyanokkal találkoztam amiken semmilyen bowden nem ment a powerhez.(ki volt kötve).Meghát az magától is kinyit.A tieden milyen bowden megy oda?
Jó napot fog68,
Ha minden igaz akkor ma megjön a kar, hacsak a posta nem szarakodik hogy hétfőn hozza. E-mail címemre küldjön képet a kipufogó dobról, megszeretném nézni, ha lehet. Üdvözletem.
Először a blokk jobboldalába pakold be a kerekeket,stb.-t aztán rakd rá a blokk baloldalát.Ahogy már írták a görgő tartja bent sebességben a váltót,ami a hornyokba ugrik be egy-egy sebesség kapcsolásakor.
A görgős kart elég szívás a helyére rakni úgy hogy ott is maradjon.
demonom engem a gyujtás felöli tömb érdekel! adsz e-mailt?
mert enyém kirepedt!be pasztáztam de ha van másik akkor azt inkább csak kutyát dobálni használom !
ja és most látom a képeken hogy rossz felöl szedted szét a váltónak a másik tömben kell maradni ,a gyújtásfelöliben ami épp rossz neked..innen nem tudod összerakni.
eszembe jutott mégis csak van,mert van egy hiányos blokkom és ezek még megvannak.Akkor a blokktömb 3500ft a váltó szerkezet komplettan 2500ft.Ja és az a görgős kis kar a hullámok tetejére megy.Mivel az tartja bent a sebességi fokozatokban a váltót,minden gödör egy sebesség.e-mail címem tudod ha kell a cucc jelentkezz ott.és akkor küldök képeket is.
Szia Nemes G.A kipufogódobja nem valami jó állapotban van azt nem merem ajánlani senkinek,nem akarom,hogy utánna valaki szidjon.A berugókarodat ma feladtam délután.Remélem jó lessz.A 160 as fötengely és hengere is felüjitásra szorul,de ha valaki megcsináltatja akkor olcson adom.üdv.
robijoe képek közül a 2. on látszik a váltó henger amin ahornyok vannak az emeli irányitja a fogaskerék kiemelöket!
annak a tetejére még megy egy kar görgövel a végén és arra a rugó ! annak a karnak hogy kell elhejezkedni !ill a görgönek a csillag legteteén kell lenni vagy a vékony lemezre és az azon lévö vastagabb acélnak feszül neki ? rugora amugy valami tipped trükk vagy fogó meg piszkálás amivel épp hozá feérek mert én mikozbe raktam ösze ugy huzam hejére a rugot h feszüjjön és csavar hzóval probáltam ugy álitani hogy a fölsö dekni rámenyen de nem tudom ösze hozni !
neked fém hajtja mert van berugód nekem nincs és az a fogaskerék helyett müanyag van. egyébként 127-es az enyém is meg a tied is annyi különbséggel a tied berugós enyém önindítós.
Hasonlítsatok már össze egy jó állapotban lévő simsont, egy akármelyik mai 50 es géppel. A simson a 30 éves konstrukcióként tartja a versenyt mindegyikkel, és feleannyiba kerül. Nekem annyi örömöt okozott egy ilyen gép, ami miatt ne minősítsük már biciklinek, meg egyéb ilyen jelzőkkel ne illessük már. Azok a gépek általában 2szer annyi idősek, mint mi vagyunk... Kérem adjuk meg a tiszteletet... Én ma egy 600ason ülve is tisztelem ezeket a gépeket, és javaslom nektek is a dolgok átgondolását.
Üdv: zsolti