ha valakinek ien a váza mind nekem az megtenné hogy a hátsó felfügesztésröl késziten pár képet? mert az enyém egy alkalomal elhagyott 1 csavart és amióta ösze raktam nagyon alacsony lett lehet valamit elhagytam belöle? :S légyszives képet ha tudtok! köszi elöre is!
hátérbe egy ktm váz abba egy ts mz125 blokk 14 pacis hát azzal nemvolt enyi gondom mint ezzel a tuaregel ! de mondjuk nem is tud anyit :Dpillanatnyilag azt is ujjitom meg egy jawa 599-est +van egy ts mzeladó vázam sok alkatrészel! dikházátok szét h mikell!
felrakom a mocimat kicsit dicsekedni :D most lett ujra festve váz idomok minden ! 2 nap alatt megvolt!de mégegyszer az idomokat átfujom ha tartós legyen
kösz a tippeket domi !
hát mire ezt irtad má ösze raktam , ugy hogy szimeringezés elhalasztva télre :S
de am érdekes annyit csináltam csak az egész blokkon hogy ki tisztitotam a poverszelep 2 kicsi jukát a korombol meg a karbin benyomtam a jukakat :D és lám má megint utálnak a faluba :D
am kipufogómba van egy 1/2colos cső rész is az nem kicsi? nem fojtja a gépemet ?mert most faján megy csak lehet h még nem az igazi nemtom :S nem ugy vettem h szuper lett volna nemtok mihez viszonyitani!jah és ha kivan akasztva a power kor gondolom sok benzin miatt természetes h nyomja kis fordulaton a benyót a kipufogóba?
Oké, veszek ilyen pasztát. Aztán majd kiderül hogy szutykol-e. A dob és rezonátor illesztésnél is csöpög pedig oda olyan szoros réz gyűrűket köszörült apám, hogy megértük összerakni.
Van komplett power szelepem a te blokkodhoz 127-es rotax blokk a tied.Ez a régi nem fordított telós tuaregekben van.Ide írhatsz hakell: nagy11.zsolti@citromail.hu
Szia. Persze hogy ki van akasztva a power, mert nincs is meg a mozgató membránja. A dugó jó állapotúnak tűnik, de az erőtéenség a főtengely szimering hibájából is adódhat. Javasolnám, hogyha már szét van szedve, akkor azt is cseréld. Ha a power megcsinalod, akkor alacsonyabb tartományban erősebb lesz, és talán kevesebbet fog enni.
Át kell nézni a dolgokat, hogy miért csapkodja ki az égőt. Rá kellene mérni a feszülségre a hátsó lámpánál. De érdekes csak a hátsót veri ki, a többi helyzetjelzőt miért nem? Vagy a műszerfalban az égőket? Mert ezek egy helyről kapják az áramot.
nincs valakinek eladó power szelep-e?
vagy képet tudna valaki feltenni h miet keressek mert az enyém hiányos!
képet a blokrol találtok viszább 1v 2 oldalal 125 tuareg mechanikus kéne :S
kapcsold ki a gyújtás kapcsolót, utánna húzd le az egyik akksi sarut és érintsd lassan hozzá, ha szikrázik akkor tuti hogy a rendszeredben van a hiba nem az akksiban.
másik egyszerű teszt, ha lehúzva hagyod az egyik akksi kábelt feltöltöd az akksit és másnap visszarakva a kábelt kiderül mi a baj.
ha indít akkor valami zárlat lesz a vezetékelésedben
ha nem indít akkor kuka az akki
ha van multimétered és tudod is kezelni, akkor lekapod az egyik kábelt az akksiról és áramerősséget mérsz úgy hogy a műszer sorba lesz kötve a rendszerrel.
(még nincs róla kép :D)
hát mire ezt irtad má ösze raktam , ugy hogy szimeringezés elhalasztva télre :S
de am érdekes annyit csináltam csak az egész blokkon hogy ki tisztitotam a poverszelep 2 kicsi jukát a korombol meg a karbin benyomtam a jukakat :D és lám má megint utálnak a faluba :D
am kipufogómba van egy 1/2colos cső rész is az nem kicsi? nem fojtja a gépemet ?mert most faján megy csak lehet h még nem az igazi nemtom :S nem ugy vettem h szuper lett volna nemtok mihez viszonyitani!jah és ha kivan akasztva a power kor gondolom sok benzin miatt természetes h nyomja kis fordulaton a benyót a kipufogóba?
Szerintetek a láncot olajjal, vagy láncspray-vel érdemesebb ápolni?
De ott valami bibi van, hogy kicsapkodja. Nézd át a vezetékét végig, nincs-e kidörzsőlve stb.
vagy képet tudna valaki feltenni h miet keressek mert az enyém hiányos!
képet a blokrol találtok viszább 1v 2 oldalal 125 tuareg mechanikus kéne :S
másik egyszerű teszt, ha lehúzva hagyod az egyik akksi kábelt feltöltöd az akksit és másnap visszarakva a kábelt kiderül mi a baj.
ha indít akkor valami zárlat lesz a vezetékelésedben
ha nem indít akkor kuka az akki
ha van multimétered és tudod is kezelni, akkor lekapod az egyik kábelt az akksiról és áramerősséget mérsz úgy hogy a műszer sorba lesz kötve a rendszerrel.
ha elakadsz szólj nyugodtan