Az enyémen is 26-os karbi volt,de most 28-as van.145-ös főfúvókával
De van itthon 24 és 26-os karbim is meg még 1 csomó alkatrész
Ha valami alkatrész kellett vettem 1 komplett motort
Nem tudja valaki,hogy hol lehet hátsó-főfékmunkahengerhez karmantyút kapni? A neten eddig nem találtam
Üdv mindenkinek!
Tegnap óta tesztelés alatt van a gép E85-el
Majd még beszámolok róla hogyan viseli a tuareg.,mert még nem az igazi a karbi beállítása.Amit eddig tapasztaltam:csendesebben-egyenletesebben jár a motor,alacsonyabb üzemi hőfok.Viszont főfúvókát cserélnem kellett és még az úszószinten állítanom kell
Az biztos,hogy literenként 100 jó magyar forinttal olcsóbb mint a 96-ös.
Cső, ha szétszedted a hátsókereket akkor a régi csapágyon rá kell hogy legyen írva a száma. Ha nincs a régit beviszed a boltba és olyat adnak. Szimmering nem kell csak "zárt" fajta csapágy. A tankot ne cseréld le elveszti a gép a jellegét, szerintem.
Egy képet dobhatnál fel a gépről mégis milyen a tuareg.
Sziasztok bocsi de most nem sok idöm van végigolvasni a forumot föleg hogy lassan 1000 oldal :D Egy 1989 es évjáratu touareget sikerült megvásárolnom ma és a hátso kerékcsapágy be van állva (sokat gondozta az elözö tulaj) és nem találok webshopot sehol. Azt szeretném tudni milyen csapágy és szimmering kell hátra? Esetleg még annyit hogy milyen tankot lehet rárakni ami kisebb a gyárinál mert az valami batár. Elöre is köcce .
Nekem gyanus hogy hiába olyan fúvóka van benne mint a haverodéba, kellene másikat tenni bele, mert lehet felvan dörzsárazva(tehát nem 150-es például hanem 170-es) és amiatt eszik annyit. egyébként nekem hosszútávon a tuareg rally-m 80-as átlagnál 34-es karbival, igaz fel van újitva a motorja is és valóban 4L eszik. TEhát hihető adat valamilyen szinten. ami még befolyásolható lehet az a membrán. Én próbáltam egyszer egy karbon membránt ugyan ezen a motoron, szerintem 6L alá nem ment a fogysztásom, igaz talán picivel erősebb volt.....
sziasztok van e kis gond a mocimal nem indul hanem kipufogóba égeti el a benzint :S azt is csak ritkán gondolom gyujtás probléma lesz ! kis segitséget had kérjek a beálitásához! a forgórész amugy kuposan van a tengelyen ? köszi elöre is !
szivatom rendesen müködik és zár is, a fuvoka gyári ugyanolyan mint a haveroménak ami 4 5 körül eszik, és azt tapasztaltam h akárhogy megyek vele akármijen fordulaton akármijen körülmények között mindig beveri a 9-10 et, egyébként 34 es karbi van rajta de haveromnak is ugyanazokkal a beállitásokkal, az elögyujtást is már probáltam a legkissebtol a legnagyobbig az se befolyásolta a fagyasztást észrevehetöen szoval teljesen tanácstalan vagyok
eyg 125 ös nek sztem nem kéne 10 et ennie és nemtom mit csinál a benzinnel mert menni ugy megy mint a többi ilyen motor csak kétszer annyi benzinnel szal a hatásfoka fele annyi
Kezdek elkeseredni mert igy igendrága a motorozás
Nekem van egy Wind 600-om eladó . Nagyon jó állapotú , új utcai gumikkal , de sajnos papír nincs hozzá . 280 -ra tartom . Ha érdekel írj ! Köszi ! Hali
Sziasztok!Lenne egy problémám!A tuaregembe(125cm3) meg halt a trafó valószínűleg!Hogy tudnám le tesztelni?Illetve, esetleg melyik motoroknak a trafója jó hozzá?
Segítségeteket előre is köszönöm!
el nem csöpög az uzso zár rendesen, de egyébként nemtudom h h tudnám lemérni az uszoszintet és h mennyi az optimális, egyébkét erre már én is gondoltam
akár h megyek vele ha országut ha város ha terep ha cross pálya akármi szinte ugyanannyit eszik. tanácstalan vagyok (lehet lukas a tank vagy nemtom :D)
De van itthon 24 és 26-os karbim is meg még 1 csomó alkatrész
Ha valami alkatrész kellett vettem 1 komplett motort
Nem tudja valaki,hogy hol lehet hátsó-főfékmunkahengerhez karmantyút kapni? A neten eddig nem találtam
Ha nem Viton anyagúak akkor nem fogják túl sokáig bírni az alkoholt.
Tiéden milyen karbi van? Az enyém PHBH 26 NS.
Tegnap óta tesztelés alatt van a gép E85-el
Majd még beszámolok róla hogyan viseli a tuareg.,mert még nem az igazi a karbi beállítása.Amit eddig tapasztaltam:csendesebben-egyenletesebben jár a motor,alacsonyabb üzemi hőfok.Viszont főfúvókát cserélnem kellett és még az úszószinten állítanom kell
Az biztos,hogy literenként 100 jó magyar forinttal olcsóbb mint a 96-ös.
Egy képet dobhatnál fel a gépről mégis milyen a tuareg.
és 150 mi? miliméter mikrométer vagy tyuklépés vagy mi?
eyg 125 ös nek sztem nem kéne 10 et ennie és nemtom mit csinál a benzinnel mert menni ugy megy mint a többi ilyen motor csak kétszer annyi benzinnel szal a hatásfoka fele annyi
Kezdek elkeseredni mert igy igendrága a motorozás
Nekem van egy Wind 600-om eladó . Nagyon jó állapotú , új utcai gumikkal , de sajnos papír nincs hozzá . 280 -ra tartom . Ha érdekel írj ! Köszi ! Hali
Segítségeteket előre is köszönöm!
nagyon szépen kösz az ötleteket