Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én skf et raktam bele az volt kéznél. ja és persze 2 oldalon zártat raktam
Helló!
Akkor leméred a csapágyfészek átmérőjét meg a tengely átmérőjét aztán elmész csapágyboltba ekkora kell azt adnak, de csakis zárt csapágyat tegyél bele.
Én FAG jó német csapágyakat tettem a hátsó agyba meg a lánckerékagyba igaz drága is volt.
http://www.aunergyor.hu
ezt az oldalt találtam keresgélés közbe ! szerintem marha olcsóak!
ahogyí olvastam németböl hozzák be a témákat! lesétek meg és ha tévedek szoljatok! én innen néztem ki alkatrészeket!
Szia már megoldodott félig az egyik oldalon 6203 mas csapágyak vannak viszont ami a lánckeréknél van 2 db annyira roncsolodott hogy nem is lehet megállapitani rola semmit. Képet nem rakok még fel mert most vettem a gépet és gusztustalanul néz ki. az elözö tulaj ecsettel feketére festette. A tankot viszont kicserélem ha törik ha szakad mert igy olyan a gép hogy ránézek és az jut eszembe "milyen motor lehet ez a nagy tank alatt?" Mármint ugy értem tulságosan dominál a tank és rögtön csak az tünik fel.
ok. most fent leszek.
Hali!Dugót komplett kapsz az alábbi linken,itt kiválasztod a márkát és a méretet is!
http://www.motormann.hu/produc...
Nem gond bár msn-en igazábol csak este szoktam lenni .
Bocsi közben jött unokatesóm és elmentünk Tamásiba krosszpályára Kicsit megtereltük az RM-jét
vagy valami jó ötlet ? minöségi téma kéne azért me birja a terhelést?
Két csatlakozós trafót szerintem nehéz összehozni.
Merre laksz amúgy?
Ok,holnap csinálok képet róla és feldobom.
Igazából nagyon egyszerű összerakni
sziasztok nemtudna valaki felvilágosittani hogy menyibe kerül egy 54.95 vertex dugó?2 gyürüs vékony fajta majd lesz kép is ha kell de csak kb-ra érdekelne! meg h honnan lehet iet szerválni mert mind kiderült nem gyujtőás hanem kompresszió gondok vannak és nem is kicsi olyan 1mm es csikok vannak a dugómba csak tudnám mitöl :S
felvettelek msn-re ha nem gond.
Mókás merre vagy?
meg lenne még pár kérdésem!
fel vettelek msnre ha nem probléma!Kicsit gyorsabba a tárgyalás!
Hát nem tudom hogy működik-e vele de 2 csatlakozósnál is az egyik áram a másik gyújtás időpont szerintem.
legalább addig amíg nem tudok másik trafót szerválni!
Nagyon szépen köszi!egy 2 csatlakozós trafót, hogy tudnék rákötni?
eladó trafóm nincsen meg nem tudom milyen motoré jó rá.
De a 3 kábel az egyik a gyújtás időpont a másik kettő áramellátása a trafónak.
Itt legtöbbünknek 125-ös gépe van akad egy 350-es meg egy 600-as kolega de ők ritkán írnak.
Ha nem csörög zörög melegen hidegen jól indul akkor bírni fogja sokáig. Aztmondják a rotax blokkosok elnyűhetetlenek.
Kuplung bowden 3-4000 ft.
Állítsd be az előgyújtást. Megszakító nincs benne.
Az állórészen és a házon van jelölés hozd össze és jó lessz. Meg gyertya szikra színe ha sárgás akkor dobd el, ha kékes akkor jó.
Helló!

Itt gondolom jobban képben vagytok az Apriliák terén

Érdeklődnék, hogy mi a véleményetek Aprilia pegaso 600-as gépekről '92-es évjáratról lenne szó?
Mennyire alkatrész igényes?
Meg egy kuplungbovden mennyibe kerül nagyjából ?

Előre is köszöntem
Szevasztok!Nincs véletlen valakinek 125cm3 tuareghez 87" évjárat, gyújtótrafója?Vagy valami ötlet, hogy milyen trafót tudnék rá rakni?
És még1 kérdés:Miért jön a gyújtásból a trafóhoz 3db kábel?
Csinálsz pár képet a szétszedett blokkról?
Van komplett berugó tengelyem meg minden de még kart nem tudtam szerezni. Még nem álltam neki szétszedni és már fejből nem tudom hogy nézki a brájzli belülről. A berugós van szétszedve igaz?
Jólenne ha leírnád meg képpel mellékelnéd a berugó beszerelést. lécci.