Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemrég újítottam fel a blokkot, wössner dugó és prox hajtókar lett belerakva, lassan 4000 Km-t ment és baja nincs. Erő is van benne nagyon, pedig a súbertű a legalacsonyabb állásba van. (fogyasztás miatt) Én szerintem jó minőség és a boltba ahol beszereztem az alkatrészeket azt monda a pali hogy ugyanolyan jó mint a prox dugó. Azért nem prox dugó került bele mert akkor valamiért nem jött szállítmány és wössner dugó volt raktáron.
mindenkitől aki ért hozzá
tőlem kérded?
helló!

Wössner dugattyú az mennyire megbízható és jó?
Holnap műszakira megy a gépem, volt mosás töviről hegyire de most mint a patyolat.
A km meghajtó problémája megoldódott, távtartó meg mindkét oldalon van nekem. Az enyém hanyományos, nem fordított telós mint a tied, azt még nem láttam hogy az hogy van megoldva. Profilomban nézd meg a képeket róla.
bocsi a képek lemaradtak
helló!

használt állapotú, dugattyú nincs, ha komolyan érdekel megtudunk egyezni.
Hello!

Engem lehet érdekelne a polinis henger rotax 127-re.
Milyen állapotban van? dugo? képet?
thx bye
Sziasztok!
Van egy 125ös tuaregem.... a gond az vele hogy ha egy motorozás után elrakom, másnap reggelre valami leszivja az aksit. pedig menet közben feltöltötte rendesen, indithatöra(öninditoval )

Illetve a kipufogomhoz kellen a képpen látható 2db rugo. honnan tudom beszerezni, vagy van e valakinek?

elöre is thx
de a fura az az nekem ebbe hogy mikor fogy kifele a tankom akkor magához tér az utolso 1 decivel amikor má nem kap elég benyót! valami a benzin arányal nem stimell! de álitani nem tudtam rajta :S
Ilyet nekem is csinált, hogy amikor kapcsolt volna a power, akkor ledadogott, de nekem csak ki kellett pörgetni párszor (kb egy hétig úgy járkáltam, és egy előzés közben bekapcsolt a power és megugrott a motor. :D) és helyrejött.. szerintem el volt dugulva egy kicsit vagy nemtudom
sziasztok tettem fel pár képet annak reményébe hogy kitudnátok okositani engem erröl a motorol!
amit tudok róla hogy 125 aprilia tuareg poweres vizhütéses 6 sebeséges.nemrégibe az történt vele h elfogyott belöle az erö mármint nem pörög ki teljesen csak dadog mikor már elkezd használni neki a power :S! akitöl vettem az aszt monta hogy ennek mehanikus power szelepe van de kivan akasztva neki hogy folyamatosan menjen!jelenségek meg azok hogy sok benzint fogyaszt akárhogy játszottam a karbin a keverö csavaral nem akart beálni igaz kicsit javitani lehetett rajta!dugón gyürün hengeren látható sérülést nem veszek észre bár poverszelep a hején kicsit mozgatható kotyog leföl! olyan negyed miliméteres játéka van!kipufogom maszek arra is gondoltam mivel ugy vettem észre hogy a karbi a poverszelepel ösze függ hogy hogy nem -e a nyomását basztam el neki mikor behegesztettem rajt a jukakat :S me az elsö dobtol a hátsoig egy 1/2" colos csö vezet ám de belül tiszta! hát ha valaki tudna valami tippet trükköt mondani nagyon megköszöném!
nekem ott eredetileg nincs távtartó azon az oldalon... De azt hiszem, hogy az én meghajtóm is 16,5-17-es (amit a gerecsemotor-tól vettem), csak én csináltattam hozzá "távtartót", hogy ne lötyögjön a tengelyen
(De nekem az eredeti meghajtómnak akkora volt a belső átmérője mint a tengely..)

Szóval szerintem hívd fel a Gerecse-motort. Egy próbát megér...
az 2ezer ft
Szia!
Az RS gázbovden érdekel,ha hibátlan.
Nekem is 15mm, de a meghajtó belső átmérője 17mm mert a távtaróra illeszkedik, azon van egy horony.
Kiváncsi vagyok tudjátok-e mi a meghajtó tetején az a golyós kiálló rész.
neked 17mm a tengely átmérője? (ami fogja a kereket, meghajtót meg a többit)
azt hiszem nekem 15-15,5-ös mint csabby72-nek
Helló

Kössz hogy leszedted és megmérted, de az sajnos nem jó. Amúgy sikerült az enyémet megcsinálni.
Helló!

Megmaradt alkatrészek Tuareg Rally illetve Rx (rotax 123).
http://enmoto.mlap.hu/
nem lehet egy az egyben csak hengert cserélni 127-ről 123-ra!
nem stimmelnek a felfogatások!
van egy 127-re való 160as Pollini hengerem 5ezer ft
szia

levetem, de 15 mm a furat átmérő.
A tárcsa az 7e.
de sztem felesleges vele bíbelődni
kicsit rosszul fogalmaztam nekem van rajta műszaki kár h a tiéden nincs