üdv mindenkinek vagy egy aprilia tuareg rally 125 öm és 9-10 liter körül eszik, de nemtudom miért .Van egy haveromnak is egy ugyanilyenje annyi különbséggel h az övé az elektromos poweres változat az enyém meg a membrános. az övé 5 körül eszik és ugyanugy megy mint az enyém. Mértem kompressziot összehasonlitottam a karburátor beállitást tisztitotrtam légszüröt minden rendben volt. Ha valaki tudna segiten ez ügyben h mit csináljak h ne egyen ennyit azt nagyon megköszönném.
Ma lett piros tömítő paszta, és be is kentem. Hagytam száradni 4-5 órát és beröffentettem a motort kb. 1-1,5 óra motorozás után sértetlen nálam jól vizsgázott a cucc. 285 °C van ráírva max hőmérséklet bírja.
Medievil, a töltésed ment el szerintem nekem is elpusztult nem olyan rég. ZZ4 módszerével megnézed és meglátod. Megbírtam bütlykölni a régit, de új lett a vége.
multiméter->
célszerű úgy csinálni hogy valaki segít
ráfogod a multiméter 2db mérővezetékét, egyenáramra állítva a métert 20V-os méréshatáron megnézed és megméred üresen az akksi feszkót
utánna beindítod a mocit és alapjáraton és fordulaton hogy mit mutat
min 12,8V, max 14,4V lehet
ha ez jó akkor valami zárlat lehet.
álltalában a fesszabályzó dióda szokott tönkre menni és átenged a tekercsek fele.
akksiról lekapd a - kábelt és a multimétert áramerősségre állaítva sorba kötve (egyik kábel a - póluson a másik kábel a -kábelen) Amperben kapod meg hogy mekkora a veszteség(optimális esetben O A)
hengered bocs! nem hengerfej oda nem kell hacsak nincs viztere me akkor kell! de azé biztonság kedvé ért hagyd 1 napot száradni ! én hagytam tökéletes lett!
szia akármien autos vagy motoros boltba bemész és kérsz 1 motortömitö pasztát akkor azt kapod! van pillanatragasztos méretbe teknokolos méretbe ész sziloplasztos méretbe is hát ha a hengerfejed nem melegebb 300 C foknál akkor birja!
Üdv all!
Újra ittvagyok az aksimerülös Tuareggel.
Elöre is köszönöm minden tanácsot ki is probáltam eredménnyel.
Mint rájöttünk egy uj aksival hogy nem az aksinak van baja hanem a gépnek.
Maxos aksival induláskor még beinditja, 1 orával késöbb már meg se tudja forgatni, és hát estére már a lámpákat, indexet, meg se tudta hajtani.
Igy jozan paraszti ésszel arra tudok gondolni hogy vagy nincs, vagy nagyon keveset tölt vissza az aksira a motor.
Kérdés:
Hogy tudok rájönni hogy mi okozza e ezt a problémát? (szerviz nélkül)
Minden választ thx.
U.t: mi a vörös pasztának a neve? És az birja azt a magas hömérsékletet a hengernél?
Aprilia Tuareg 50
hiányos RV4 blokkal
25ezer ft
Az aprilia tuareghez a grimeca gyárt féket/kuplungot?
De másnap kézhez kaptam a cuccot futárral szállítanak. Én Pécsen ők Békéscsabán.
Medievil, a töltésed ment el szerintem nekem is elpusztult nem olyan rég. ZZ4 módszerével megnézed és meglátod. Megbírtam bütlykölni a régit, de új lett a vége.
célszerű úgy csinálni hogy valaki segít
ráfogod a multiméter 2db mérővezetékét, egyenáramra állítva a métert 20V-os méréshatáron megnézed és megméred üresen az akksi feszkót
utánna beindítod a mocit és alapjáraton és fordulaton hogy mit mutat
min 12,8V, max 14,4V lehet
ha ez jó akkor valami zárlat lehet.
álltalában a fesszabályzó dióda szokott tönkre menni és átenged a tekercsek fele.
akksiról lekapd a - kábelt és a multimétert áramerősségre állaítva sorba kötve (egyik kábel a - póluson a másik kábel a -kábelen) Amperben kapod meg hogy mekkora a veszteség(optimális esetben O A)
remélem érthető és tudtam segíteni
Újra ittvagyok az aksimerülös Tuareggel.
Elöre is köszönöm minden tanácsot ki is probáltam eredménnyel.
Mint rájöttünk egy uj aksival hogy nem az aksinak van baja hanem a gépnek.
Maxos aksival induláskor még beinditja, 1 orával késöbb már meg se tudja forgatni, és hát estére már a lámpákat, indexet, meg se tudta hajtani.
Igy jozan paraszti ésszel arra tudok gondolni hogy vagy nincs, vagy nagyon keveset tölt vissza az aksira a motor.
Kérdés:
Hogy tudok rájönni hogy mi okozza e ezt a problémát? (szerviz nélkül)
Minden választ thx.
U.t: mi a vörös pasztának a neve? És az birja azt a magas hömérsékletet a hengernél?
kép lesz ha kell