Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem csak a majdnem 1 hetes eső után kicsit megáradtak a folyók errefelé
te hol voltál? az északi sarkon? :D nálunk nagyon meleg van mostanában még este is.. :D
Tegnapi motorozás, elfogyott az út
Én az adatokat kezelési utasításból írtam ki. A szívó és a kipufogóra is ez az érték.
és ez a szivó?vagy a kipufogó?de amit mértem meg a szaki mondott az a szivó 0.10-0.15 a kipufogó meg 0.15-0.20 körül mozog,csak valami konkrétum kellene azért köszönöm a segitséget! amugy szivessen elcserélném valami 200-250 2t-re!
A 350-esnek és a 600-asnak 0.05 mm a szelephézaga.
CMA-hoz csak akkor fordulj ha tudod mit akarsz.. (méreteket meg mindent)
Mert náluk csak sorszámozva van szinte minden.. pl a tuaregbe a km spirál az 91-es..
Demonom,

megjött a rugó kössz mégegyszer.
demonom!
Köszi, de már megoldódott :)
szeva,,a tuaregen nem tudod mekkora szelephézagok vannak?nekem dakotám van de sehol nemtalálok hozzá leirást!eléggé feldobja a leckét a rohadék!..amugy pár lappal visszább van egy link nézd meg hátha sikerrel jársz!(asszem CMA motor)
nem normális a hőfok meg minden.
szeva.melegszik is mint állat?
van 3000ft
Sziasztok!

Érdeklődnék,hogy rotax 123 milyen évjárattól van?Jobb-e mint a 122,és ha igen mivel?Mi a különbség?Alkatrészbeszerzés milyen?-Pro és kontrák.Nem volt még rotax blokkos gépem ezért nem tudom ezeket,így minden info érdekel.
Köszönöm a segítséget előre is!
jah és van egy eladó központi teleszkópom, wind-be részletek: r.peti@irj.hu
Sziasztok! 125-ösre keresek hátsó féktárcsát, használható állapotút! ide írjatok: r.peti@irj.hu

Köszi!
Kösz az infót majd meghálálom :D
Nem olcsó mulatság, én is nemrég újítottam fel a blokkot. Új dugó, hajtókar, tömítéskészlet, hónolás.... A végére én is 100 ezer körül jártam és úgy, hogy apám és én szereltem. Mennyibe lett volna ha szerelő pakolja össze bele se gondolok.

Lehetséges, hogy 3 fajta teló van a tuareghez mert ahogy írtad van baloldali és jobboldali féktárcsás a fordított telósba (mint a tiéd). Az enyém nem fordított telós az a régebbi tipusú 125 wind, a váza megegyezik a régi ETX-es tuaregekkel. A pegasóknak van még olyan vázuk mint a tiednek azthiszem. Meg a 600-asokba van duplaféktárcsás első villás. Meg ott vannak a 125-ös tuareg rally-k azok azthiszem erősebb telókkal vannak.
Mindegyikhez van kezelésim csak pont a 125-ös windekhez nincs.
Így már értem.
Úgy hallottam, hogy 3 fajta első teleszkóp van tuareghez.. meg tudja valaki nekem mondani, hogy mi a különbség köztük?
Van ilyen, hogy jobb vagy bal fékes?
(láttam már olyan tuareget azt hiszem Elissa-é amin jobb oldalt van a fék.. nekem pedig bal, pedig az idomok ugyan azok, szóval szinte 1 évjárat lehet...)
Ha meg tudnátok mondani, nagyon megköszönném...
Szia!4+postáért kellene.Köszönöm!
szia! Meg kéne nézni hogy fel lehet-e rakni az enyém 127-es blokk! Képet tudnál esetleg küldeni?
Érdekes mert 9-es gyertyát lehet használni gárilag is, valamelyik tipusba azt irják gyárilag elő talán a pegasoba ugye ugyan az a blokk abban is. Igazából én akkor is szoktam 9-eset beletekerni hogyha nem ég ki rendesen a nagyobb hőértükütől. Inkább amitől megsérült szerintem a benzin-levegő aránya, mert akkor szokott szürkülni a gyertya, és akkor lyukad a dugó teteje illetve cseppen a gyertya is. a rotax blokk arra a legérzékenyebb a benzin-levegő arányra arra nagyon érdemes odafigyelni, folyamatosan a gyertya szinét ellenőrizni!
Ha érdekel akkor én tudok aprilia tuareg rally-hoz 125ccm-eshez rotax123-as blokkal szerelthez, olyan rezót ami az aksi alatt megy el. ha érdekel olcsón adom
Tel:06702568047