hát szerintem elég szépen be lett fűtve.. Itt móron a gyáraknál kihuzattam a gépet.. 5-öst széépen hagytam pörögni, és ahogy raktam a 6.-at és hirtelen leállt a motor.. csak gurult tovább (hozzáteszem h éppen előztem :D)
Azóta full generált kapott de még nem mertem kihuzatni.. alig kapcsolok powert
azért nem egy kis összeg: kb 94eft mindennel 1ütt
Oké, de azt még mindig nem értem mitől ég ki a dugattyú. Teherautó, traktor diesel motorok dugattyúit láttam már meg-el olvadva de az azért történt mert megfőzték a motort. Mondjuk megfőzni a 2T 125 köböst is meglehet de az nem így néz ki.
A dugattyú miért ég így ki? A 9-es és 10-es NGK gyertya miben tér el egymástól? Más a hőértéke? Én eddig ilyesfajta dugattyú kiégést csak nálad láttam meg itt az oldalon egy 450-es ktm-nek.
van egy kis problémám igaz nem aprilia, de 2t és 125ccm
egy Gilera MX1-ről lenne szó, minden frankó pöcre indul minden jó szépen jár 800-1100rpm alapjárat.
viszont menet közben nem úgy megy ahogy kellene, olyan mintha kínlódna.
4.-ig viszonylag jó, de 5.ben már nem jó és 6.ban lassul.
hozzá kell tenni, hogy új henger lett rá véve és be lett járatva szépen.
kipuff kiégetésen túl vagyok és a gyertya is tuti(másik gépből is raktam bele ami jó volt)
valakinek valami tipje van kérem ossza meg velem, vagy tud egy hozzáértő embert Kecskemét környékén aki tudna segíteni az jó lenne.
Nekem most egy 2 pólusú bosch van benne, a belevaló NGK-val slusszolt. A Bosch előtt egy Magnetti Marelli CW7LP tipusú gyertya volt azzal is jól ment. Pont ma mondta apám kellene bele venni katalógus szerinti NGK-t mert a Bosch-al hidegen nehezen indul. De van ETX-es Tuareghez kezelésim, abban is Rotax 127-es blokk van az meg Bosch W 300 T2 vagy Champion N 84 G gyetyát ír bele.
akkor mindegy, am nekem meg valamilyen 9es ngk van a katalógusban de csak olyat teszek bele amilyen benne volt a másik meg az hogy a 9es meg viktor kollégának kilyukasztotta a dugót:D
Azóta full generált kapott de még nem mertem kihuzatni.. alig kapcsolok powert
azért nem egy kis összeg: kb 94eft mindennel 1ütt
amúgy James009 leírta h h történhetett
Bocs elírtam, nagyon a bosch járt az eszembe.
van egy kis problémám igaz nem aprilia, de 2t és 125ccm
egy Gilera MX1-ről lenne szó, minden frankó pöcre indul minden jó szépen jár 800-1100rpm alapjárat.
viszont menet közben nem úgy megy ahogy kellene, olyan mintha kínlódna.
4.-ig viszonylag jó, de 5.ben már nem jó és 6.ban lassul.
hozzá kell tenni, hogy új henger lett rá véve és be lett járatva szépen.
kipuff kiégetésen túl vagyok és a gyertya is tuti(másik gépből is raktam bele ami jó volt)
valakinek valami tipje van kérem ossza meg velem, vagy tud egy hozzáértő embert Kecskemét környékén aki tudna segíteni az jó lenne.
köszönöm előre is!
üdv:Zoli
már beszéltünk a hengerről.
azt szeretném megkérdezni hogy a dugó hanyas benne?
meddig lehet ,még a hengert fúrni?
kösz