vezérlést hogy állitom be?valakinek valami használható ötlet?(csináltam egy uj kipufogót,és nembirta a dekompresszor,megcsináltam,de közbe széugrott a vezérlésem,)
maradék:
kipuff katalizátoros 1000ft
kipuff folytatlan 6ezer ft
160as henger rotax 127-re 5ezer ft
a többi egybe 10ezer ft vagy darabokba mgeggyezés szerint
nekem is gond volt az önindítóval télen
nekem is csak kattogott amikor nyomtam az önindítót.. nekem be volt fagyva.. kicsit megkocogtatod gumikalapáccsal vagy valamivel az önindítót (blokk eleje és alja :D) miközbe nyomod a gombot és elvileg elindul.. (legalábbis az enyém elindult)
ha kattog az indító relé akkor kapcsol és elég valószínű hogy akkor más gondod van.
javaslat:
nyomd a gombot és keresd meg a relé a kattogás hangjából.
miután megvan van rajta 2 síma kábel és 2vastag
a 2vastagot összehidalod(összeérinted) és akkor mennie kell az önindítónak.
ha nem megy akkor vagy érintkezés vagy az önindítóval van valami
Valaki tankolt már bioetanolt? tapasztalat? esetleg vélemény felvetés?
én már gondolkoztam benne de nem merek bele tankolni mert ha nem szereti besül és akkor lőttek a szezonnak....
lrtelek titeket!de a kocsikon 3lábúvan a motorokon pedig csak 2 lábú az index-is meg az inditó relé.az inditó,amit ha nyomkodod a gombot,és kattog a vacak valahol allul!
figyu autósbolt
index relé többfajta lehet álltalában mocikon 2x10w autóban pedig 2x21w(attól függ hány wattos izzók vannak az irányjelzőkben).
indítórelé pdig 40A-os ez a lényeg.
szevasztok gyerekek!nekem marha nagy kérésem volna!kellene 2Db fénykép!egy index reléröl,meg egy ojan reléröl amivel inditom a motort!meg ijenek nincsen valakinek bontva a környéken?vagy hol lehet venni?
Úgy értem hogy hanyas hogy a karbikra általánosan az jellemző hogy mekkora a torka pl.:26,28,34...stb. oldalára rá is van irva de ha tudsz mutatni képet akkor megtudom mondani elvileg
Emm... nem tudom hogy gondolod hányas. Ha a mocira gondolsz, akkor az Aprilia tuareg rally 125 (1993), ahogy lentebb irtam. Ha van valami speckó szám a karbin, akkor azt most nem tudom megnézni, nem otthon vagyok.
Köszi!
Lenne más kérdésem is:
A karbi oldalán van egy kis csavar, amivel lehet állitani milyen dús legyen a keverék. Ha jó nagy erővel becsavarom, akkor okés, ...de ha kicsit is kiengedem, akkor teligáznál "lefojtja" ...túl dús keveréket kap. Gondolom az előző tulaj úgy buherálta a karbit, hogy "egyen sokat nyugodtan, csak húzzon ahogy bir". Ez nem igényem nekem. Ha nagyon eko-túra üzemmódban megyek vele, akkor is kb. 6.5-7 l a fogyasztás.
Szétszedtem anno a karbit, de nem csavargattam a fúvókákon, a gyári értékeket nem tudom. Ha valakinek lenne tippje evvel kapcsolatban, esetleg tud szervizkönyvet a neten, nagyon megköszönném. (A motor, szűrők, stb rendben vannak teljesen, nem ezért eszik sokat.)
HI!
Nem, tudja valaki hogy mennyibe fáj egy újj kuplunk bovden?(tuareg rally-hoz)
A blokkból ahogy jönn ki a bovden mellette folyik az olaj:(
Gondolom ott gyárilag volt valami tőmítése és az szétment....
Üdv!
Van egy Aprilia Tuareg 125 rally (1993) motorom. Kérdésem lenne: Milyen váltóolaj ill. aksi való bele? Sorry, gondolom elhangzott már a fórumon de, nem szeretnék 900 lapot elolvasni.
Ha valakinek van ezek közül az alkatrészek közül valamelyik(vagy tud bontót ahol találhatok bele alkatrészt), kérem irjon: fékkar(csak a kar kell, nem a fékfolyadéktartály,stb), zsinór a sebességmérőtől. És ez a valaki ezen helyek valamelyikén lakik: Győr, Esztergom, Pest.
Köszi
kipuff katalizátoros 1000ft
kipuff folytatlan 6ezer ft
160as henger rotax 127-re 5ezer ft
a többi egybe 10ezer ft vagy darabokba mgeggyezés szerint
nekem is csak kattogott amikor nyomtam az önindítót.. nekem be volt fagyva.. kicsit megkocogtatod gumikalapáccsal vagy valamivel az önindítót (blokk eleje és alja :D) miközbe nyomod a gombot és elvileg elindul.. (legalábbis az enyém elindult)
javaslat:
nyomd a gombot és keresd meg a relé a kattogás hangjából.
miután megvan van rajta 2 síma kábel és 2vastag
a 2vastagot összehidalod(összeérinted) és akkor mennie kell az önindítónak.
ha nem megy akkor vagy érintkezés vagy az önindítóval van valami
én már gondolkoztam benne de nem merek bele tankolni mert ha nem szereti besül és akkor lőttek a szezonnak....
index relé többfajta lehet álltalában mocikon 2x10w autóban pedig 2x21w(attól függ hány wattos izzók vannak az irányjelzőkben).
indítórelé pdig 40A-os ez a lényeg.
üdv:Zoli
http://www.spi-parts.com/scoot...
A másik:
http://ccm125.atw.hu/tesztek/A...
utóbbinál azt irja az illető valahol a szövegben, hogy "34 mm-es torokátmérővel". De sok valótlant is ir, úgyhogy nem tudom...
Lenne más kérdésem is:
A karbi oldalán van egy kis csavar, amivel lehet állitani milyen dús legyen a keverék. Ha jó nagy erővel becsavarom, akkor okés, ...de ha kicsit is kiengedem, akkor teligáznál "lefojtja" ...túl dús keveréket kap. Gondolom az előző tulaj úgy buherálta a karbit, hogy "egyen sokat nyugodtan, csak húzzon ahogy bir". Ez nem igényem nekem. Ha nagyon eko-túra üzemmódban megyek vele, akkor is kb. 6.5-7 l a fogyasztás.
Szétszedtem anno a karbit, de nem csavargattam a fúvókákon, a gyári értékeket nem tudom. Ha valakinek lenne tippje evvel kapcsolatban, esetleg tud szervizkönyvet a neten, nagyon megköszönném. (A motor, szűrők, stb rendben vannak teljesen, nem ezért eszik sokat.)
Nem, tudja valaki hogy mennyibe fáj egy újj kuplunk bovden?(tuareg rally-hoz)
A blokkból ahogy jönn ki a bovden mellette folyik az olaj:(
Gondolom ott gyárilag volt valami tőmítése és az szétment....
http://www.cma-motor.hu/BOWDEN...
Amúgy meg ahogy Imi is mondta, az Spirál ;) :D
Van egy Aprilia Tuareg 125 rally (1993) motorom. Kérdésem lenne: Milyen váltóolaj ill. aksi való bele? Sorry, gondolom elhangzott már a fórumon de, nem szeretnék 900 lapot elolvasni.
Ha valakinek van ezek közül az alkatrészek közül valamelyik(vagy tud bontót ahol találhatok bele alkatrészt), kérem irjon: fékkar(csak a kar kell, nem a fékfolyadéktartály,stb), zsinór a sebességmérőtől. És ez a valaki ezen helyek valamelyikén lakik: Győr, Esztergom, Pest.
Köszi
légyszi nézzétek meg ezt a linket ti mit gondoltok erről a márkáról?
dugattyú nincs hozzá