köszi szépen szerintem akkor megeggyezünk.
azt szeretném még kérdezni hogy akkor gyűrű nincs is hozzá?
És véletlen képet fel tudnál róla akni?
Előre is kösz
Hello Gergő tőlem vetted a berugó részt.Berugókart 4000-ért kapsz hozzá az EXPRESSZ:HU-n láttam egy etx blokkot azon még rajta volt a berugókar és 4000-ért írták.Amúgy már írtam neked,hogy nem muszály széthúznod a blokkot mert az RX-nél nincs belül zéger gyűrű,mert az oldaldekni tartja a helyén.
Nem tudom milyen márkájú,de szerintem nem számít ha nem versenyzésre használod a motorod amit szinte biztosra veszek.A henger még semmit nem kopott tökéletesen illik bele a dugó.Olyan mintha új lenne.Ezer évig elfog vele menni a motorod vegyél hozzá gyűrűket.Prox a legjobb,a kettő 7600 ft,de nem muszály vehetsz olcsóbbat is nyugottan a gyárival is sokáig elmegy a géped.A posta 1690ft utánvétel esetén Ha a számlámra utalsz akkor 990 körül.De ehhez meg kell bíznod bennem.Te döntesz melyiket választod.e-mail címem:nagy11.zsolti@citromail.hu
ÁCSON komárom mellett.A henger és a dugó tökéletes fötengelyes volt a motor azért szedtem szét előtte nemrég lett beletéve az új dugó.Főtengelyt megcsináltattam de egy cimborám elvitte mert kellett neki.Most árulom a blokk többi részét.
Hello csaba a hajtókar tényleg 27 ezer de ezért egy prox verseny hajtókart kapsz,ezek az árak amit írtál mind verseny motrokban használt legdrágább alkatrészekre vonatkozik.Ha valaki normálisan használja a motrát nem kell bele világ legdrágább cuccát venni.Ennél olcsóbban is megúszhatja.A c3 vagy c4 csapágyról annyit hogy gyárilag c3 van bennük.Ez a jelölés sokan nem tudják azt jelenti,hogy mennyire laza az illesztése tehát a c4-es jobban kotyog már újjonnan.Más külöbség nincs.Ez nem minőséget jelöl mint sokan gondolják.Egyébként 127-es hengerem és dugóm van 10 ezerért ha kell tökéletes állapotban,keveset ment még.
az én 125-ös tuaregbe a
-hajtókar 27 ezer
-a dugó 35 a gyűrűkkel
-a főtengelyre azt mondták újan 300 ezer
-az eredeti c4-es főtengely csapágy pedig 7500
-j aés asszem valaki kérdezte hogy a motorjába c3-as vagy c4-es csapágyakat rakjon arra az a válaszom hogy c4-set mert igazából az a belevaló
ebből nekem a mostani felújításnál mindent kell belerakni csak főtengelyt nem.
Szerintem is baszott drága bele az alkatrész.
HI,ne haragudj most,hogy így rákérdeztél eszembe jutott,hogy az eggyik barátom elvitte mert kellett egy ismerősének.Úgyhogy mostmár az sincs meg.Amúgy igazából az kellett volna belőle?
HI,van 127-es blokkom gújtás állórész és berugórész hiányzik a lendkerék rx-é vagyis nincs önindító fogaskoszorú rajta.többi része meg van és tökéletes 15-ért odaadom az egészet.
azt szeretném még kérdezni hogy akkor gyűrű nincs is hozzá?
És véletlen képet fel tudnál róla akni?
Előre is kösz
és ha igen akkor megkérdeznéd hogy mennyiért küldenék el?
előre is kösz
érdekelne a henger dugóval együtt.
te hol is laksz?
sürgősen kéne.
-hajtókar 27 ezer
-a dugó 35 a gyűrűkkel
-a főtengelyre azt mondták újan 300 ezer
-az eredeti c4-es főtengely csapágy pedig 7500
-j aés asszem valaki kérdezte hogy a motorjába c3-as vagy c4-es csapágyakat rakjon arra az a válaszom hogy c4-set mert igazából az a belevaló
ebből nekem a mostani felújításnál mindent kell belerakni csak főtengelyt nem.
Szerintem is baszott drága bele az alkatrész.
rotax 123 blokk váltóval+ajándék rs váz(aluminium) 5ezer ft
te hol laksz?
képet tudsz felrakni a blokkról?