Üdv mindenkinek.
Esetleg nem tud valaki "olcsón " rotax 127-es blokkal szerelt motort.Alkatrészbázisnak kellene ha sérült vagy törött az idom az nem számít.
úúh.. bocs.. először azt hittem, hogy teleszkóp olajat szeretnél.. (már 3 napja a teleszkópommal bíbelődök.. és egyfolytában folyik az olaj szóval bocs.. :D)
A váltó olaj alatt azt érted, amit a blokkba kell beleönteni?
Oda szerintem akármilyen motorolaj jó.. de amúgy ha bemész 1 autósboltba vagy motorosboltba, akkor utánanéznek neked, hogy milyen kell bele... (de az nem mindig a legolcsóbb olaj...)
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni tőletek.Beesett hozzám egy 125-ös tuareg új akkuval,és miután lemerült az akku nem indult.Mint kiderült nincs töltés.A fesz szabályzóig sem jön semmi.Ezek szerint behalt a gyújtásom?Ha igen,hol tudok beszerezni?Vagy van valakinek eladó?Légyszi segítsetek!Köszönöm!
Sziasztok!
Nekem a kilóméteróra spirál csere nem jött be ... valahogy eszem az ilyen kilógó dolgokat amibe minden vacak beleakad. Én spec úgy oldottam meg hogy vettem rá a bicikliboltokban "horribilis" 2500 ft-ért kapható sebességmérő órát gyakorlatilag azóta is ezt használom.
Nem szakad, nem törik le és jól is működik.
De nem vagyok semmi jónak az elrontója.
Bocs még egy kérdés.
Közepes alatt mit értesz? Mert egy egyalod nem hiszem hogy érteni fogja ha ezt kérek.
Pontos márkát és/vagy viszkozitási számot tudsz e?
Bocs nem vagyok nagy chatelő, erröl nem tudtam. Csak kiakartam emelni a lényeges dolgokat, hogy ne kelljen az olvasoknak sokat olvasni.
Ja és köszönöm szépen a segítséget!
Amúgy a chatben és akármilyen internetes fórumon a Caps lock használata kiabálást jelent ami nem igazán illedelmes egy alapvetően békés és barátságos helyen..
Lehetőleg ez után ne használd..
Köszönöm az egész fórum nevében!
Hello!
1: közepes sűrűségű mivel alapvetően túrázásra tervezték, és az jelenthet egy kis földutat is.. ott meg nem jó a kemény.. :D
2: sajnos nem tudom pontosan...
3: NGK B10EG nekem is ez van bent
4. gondolom könyök.. :D és az nem átalakító, hanem csak 90%-al elfordítja a csatlakozót így nem kell olyan hosszú spirál és nem törik olyan könnyen...
Sziasztok!
Nem rég sikerült hozzájutnom egy aprilia tuareg-hez (1990) 125-öshöz és az elözö tulaj IQ-szintjének hála nagy felujításban vagyok. de volna egy-két hiányos adatom.
1.- Milyen tipusú és viszkozitásu olajat használtok a VÁLTÓBA?
2.- Elaszakadt a kuplung bovden (mert bicigli bovdent tett be az a ...) és a csináltatáshoz kellene milyen HOSSZÚ és a HÁZ HOSSZA.
3.- Milyen tipusu GYERTYÁT használtok/ ajánlotok.
4.- A kilométer ora spirál és a kilométer ora közé 'ÁTALAKÍTOTT' hogy is hivják? és képet tudtok e? ha esetleg van ELFEKVÖBEN azt megköszönném.
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni tőletek.Beesett hozzám egy 125-ös tuareg új akkuval,és miután lemerült az akku nem indult.Mint kiderült nincs töltés.A fesz szabályzóig sem jön semmi.Ezek szerint behalt a gyújtásom?Ha igen,hol tudok beszerezni?Vagy van valakinek eladó?Légyszi segítsetek!Köszönöm!
Esetleg nem tud valaki "olcsón " rotax 127-es blokkal szerelt motort.Alkatrészbázisnak kellene ha sérült vagy törött az idom az nem számít.
segítsetek léccííííííííííííííí
A váltó olaj alatt azt érted, amit a blokkba kell beleönteni?
Oda szerintem akármilyen motorolaj jó.. de amúgy ha bemész 1 autósboltba vagy motorosboltba, akkor utánanéznek neked, hogy milyen kell bele... (de az nem mindig a legolcsóbb olaj...)
Szóval idő lenne rá.. csak az a kérdés, hogy mennyiért? :D
Amúgy kössz!
Csak én ugy vagyok vele hogy ha már rajta van akkor az müködjön.
De ha én is igy járok akkor lehet ez lesz
Még egyszer köszönöm.
Nekem a kilóméteróra spirál csere nem jött be ... valahogy eszem az ilyen kilógó dolgokat amibe minden vacak beleakad. Én spec úgy oldottam meg hogy vettem rá a bicikliboltokban "horribilis" 2500 ft-ért kapható sebességmérő órát gyakorlatilag azóta is ezt használom.
Nem szakad, nem törik le és jól is működik.
De nem vagyok semmi jónak az elrontója.
Közepes alatt mit értesz? Mert egy egyalod nem hiszem hogy érteni fogja ha ezt kérek.
Pontos márkát és/vagy viszkozitási számot tudsz e?
Bocs nem vagyok nagy chatelő, erröl nem tudtam. Csak kiakartam emelni a lényeges dolgokat, hogy ne kelljen az olvasoknak sokat olvasni.
Ja és köszönöm szépen a segítséget!
Lehetőleg ez után ne használd..
Köszönöm az egész fórum nevében!
Heh :D Tudok ám ilyen is lenni :P
1: közepes sűrűségű mivel alapvetően túrázásra tervezték, és az jelenthet egy kis földutat is.. ott meg nem jó a kemény.. :D
2: sajnos nem tudom pontosan...
3: NGK B10EG nekem is ez van bent
4. gondolom könyök.. :D és az nem átalakító, hanem csak 90%-al elfordítja a csatlakozót így nem kell olyan hosszú spirál és nem törik olyan könnyen...
Egy kis segítség kellene.Milyen ez a blokk,illetve hányas számú ROTAX?
Nem rég sikerült hozzájutnom egy aprilia tuareg-hez (1990) 125-öshöz és az elözö tulaj IQ-szintjének hála nagy felujításban vagyok. de volna egy-két hiányos adatom.
1.- Milyen tipusú és viszkozitásu olajat használtok a VÁLTÓBA?
2.- Elaszakadt a kuplung bovden (mert bicigli bovdent tett be az a ...) és a csináltatáshoz kellene milyen HOSSZÚ és a HÁZ HOSSZA.
3.- Milyen tipusu GYERTYÁT használtok/ ajánlotok.
4.- A kilométer ora spirál és a kilométer ora közé 'ÁTALAKÍTOTT' hogy is hivják? és képet tudtok e? ha esetleg van ELFEKVÖBEN azt megköszönném.
BÁRMILYEN SEGÍTSÉGET ELÖRE IS NAGYON KÖSZÖNÖK!