Üdv mindenkinek ha valakit érdekel van 1 etx tuaeregem (kis tankos) eladó 1ben 50 ért vmiért nem indul nem tudom miért de ha valakit érdekel és tudok segiteni alkatrész ügyben akkor föbb részei is eladók még elvileg mindenemegvan ez a régebbi aprilia blook amire az van irva h RAVE! ha valakit érdekel a motor vagy alkatrészei akkor irjon itt vagy itt a számom üdv mindenkinek széles utat 06 70 262 60 46
Hello mindenkinek aki néha felnéz a forumra!kérdésem volna,hol tudok olcson és méretbe megfelelö védöfelszerelés vásárolni,(nem feltétlenül gondolok uj cuccokra,
Helló Robijoe!
Megoldottam a dolgot ma délután. Elkezdtem gondolkozni és megszületett a kapcsolási rajz a fejemben. Kellett hozzá két egyenirányító dióda meg egy kapcsolórelé és kész. Ha érdekel leirom hogyan csináltam.
Széles utat!
Na +1x .
Az utolsó előtti mondat úgy
"hangzik",hogy sírni ,gondolkodni ,heuréka és ünnepelni a sikert
Széles kavics és szakadékmentes utat mindenkinek !
Iminek és "UFF" nagyfőnöknek (Hát igen néha kicsit túlpörgök,nem mükszik a leszabályzó-óóóó)
Szóval sajna ehhez én már kevés vagyok,asszem.
A motelek.net viszont biztos segít,ha értesz valamennyire az elektromossághoz,ha nem akkor még mindig a hobbielektronika oldalt tudom javallani(és minden nap egy pohár vörös bort )
A motorodon lévő kivezetések,feladata azonban nem változott,ez legalább fix.Szóval meg kellene keresned az általad vett fesz.szab. kapcs rajzát és összehasonlítani a ducatissal,megfelelhetnek-é egymásnak.
Aztán remélem ez elég beszédes ?
Sok sikert!
Helló robijoe!
A tönkrementet úgy értem hogy nem volt töltés, müszakiról mentem haza félúton már a vízhőfok és a benzinszintmérő órák is elfeküdtek. A régi fesz.szabályzót eldobtam mert a hátuljából kikapartam a müanyagot és egy forrasztás volt benne megtörve, megforrasztottam de ideig óráig volt jó. A kötések gyáriak de ez az új fessz.szabályzó kicsit más mert ezen öt kivezetés van. Két váltóáram, 1+ , 1- , és egy semmi funkció mert azon se test se áram nem jön ki soha. Bocs ha hosszú voltam.
Na most elolvastam mégegyszer ,figyelmesen..
Az új fesz.szab amit vettél tuti hogy jó lesz a régi helyett?
Azért érdem mert a motelek.net -en láttam vagy 3-4féle módot ugyanarra a töltésszabályzó feladatra.
A www.hobbielektronika.hu -n is van egy csomó témába vágó dolog,és hozzáértő is akad(nem úgy mint én,bocs az előbbi hozzászólás írása előtt kicsit átsiklottam a lényegen)
Sajna nem vagyok autóvillamosságis végzettségű.
De ,mit jelent nálad,hogy "tönkrement"? A negyedik TÖLTÖTTSÉG(!)figyelő,a feladata az hogy a fesz.szab. tudja, az akksiban mekkora a feszültség,ha x-érték alá csökken AKKOR kergeti az áramot az akksi felé,egyéb esetben testeli !HA az a gondod (mint nekem volt),hogy nincs töltés,akkor fogj egy kábelt és a fesz.szab-ról közvetlen kösd az akksi+ra a töltésfigyelőt és a +-t is! Ha igy van töltésed (mész vele ti-husz km-et és tölt akkor jó a fesz.szab.Csak ne hagyd így mert folyamatosan meríti az akksit! Nem tudom a te motorodon hogyan van kötve és mi:-) de a töltésVISSZAJELZŐ lámpa csak másodlagos funkció,ha nem működik attól még lehet jó a töltőkör(na ez nagyon úgy hangzik mintha értenék hozzá,pedig tleg nem)
Segítettem? Ha nem írj,és még valami a www.motelek.net -en találsz
fesz.szab. elvi kapcs. rajzokat és sok minden ehhez kötődőt..
Helló!
Köszi a segítséget, de innen már letöltöttem a cuccokat csak az a helyzet hogy nincs köztük 125-ös Wind. A többi nem olyan. Az lenne a problémám, hogy tönkre ment a régi fesz.szabályzó (ducati zanussi) volt. Azon ugye mint írtad két sárga a tekercsektől a G-re, egy +jelü az akkura és még egy a töltés lámpára. Az újon nincs töltés lámpára kivezetése, és ezt szeretném v.hogy megoldani.
Széles eső nélküli utat!
Helló!
Olyan kérdésem lenne h nekem is beremeg a blook,mert valószínű, rosszul van beálítva a kiegyenlítő tengely!Ti mit csináltatok vele h jóó lett?És a főtengelyen meg nem találok semmi jelzést h betudjam állítani!Segítsetek!
Bocs ,hogy belepof-ok.
De ha az érdekel ,az enyém 86'-os 125ccm,Ducati fesz.szabályzós,és a -két kábel (az enyémen) a töltés tekercsekről megy a "G" jeű pontokhoz,
-egy kábel megy a töltésre(ezt ha jól emlékszem + -al jelöli )
-és egy kábel a töltöttséget figyeli,ezt (nálam)egy külön kapcsolón keresztül teszi(mert ha nem akkor folyamatosan meríti az akksit) gyárilag ez gondolom a gyújtáskapcsolón keresztül kap áramot.
Remélem segítettem
Ja és még annyit,hogy én idén raktam össze ~kosárból~ a motoromat, a vezetékeket valaki a lámpánál egyszerűen elvágta ....Így krosszosította a mocit .
A rajz nekem nem sokat segített,pld. a színek nem stimmeltek stb.
Alapnak jó ,de én újra kábeleztem inkább,így legalább ~tudom~ hogy mi micsoda
Itt mindent megtalálsz róla!
http://www.kepesmotor.hu/elekt...
Üdv:Zoli
Megoldottam a dolgot ma délután. Elkezdtem gondolkozni és megszületett a kapcsolási rajz a fejemben. Kellett hozzá két egyenirányító dióda meg egy kapcsolórelé és kész. Ha érdekel leirom hogyan csináltam.
Széles utat!
Az utolsó előtti mondat úgy
"hangzik",hogy sírni ,gondolkodni ,heuréka és ünnepelni a sikert
Széles kavics és szakadékmentes utat mindenkinek !
Szóval sajna ehhez én már kevés vagyok,asszem.
A motelek.net viszont biztos segít,ha értesz valamennyire az elektromossághoz,ha nem akkor még mindig a hobbielektronika oldalt tudom javallani(és minden nap egy pohár vörös bort )
A motorodon lévő kivezetések,feladata azonban nem változott,ez legalább fix.Szóval meg kellene keresned az általad vett fesz.szab. kapcs rajzát és összehasonlítani a ducatissal,megfelelhetnek-é egymásnak.
Aztán remélem ez elég beszédes ?
Sok sikert!
A tönkrementet úgy értem hogy nem volt töltés, müszakiról mentem haza félúton már a vízhőfok és a benzinszintmérő órák is elfeküdtek. A régi fesz.szabályzót eldobtam mert a hátuljából kikapartam a müanyagot és egy forrasztás volt benne megtörve, megforrasztottam de ideig óráig volt jó. A kötések gyáriak de ez az új fessz.szabályzó kicsit más mert ezen öt kivezetés van. Két váltóáram, 1+ , 1- , és egy semmi funkció mert azon se test se áram nem jön ki soha. Bocs ha hosszú voltam.
Az új fesz.szab amit vettél tuti hogy jó lesz a régi helyett?
Azért érdem mert a motelek.net -en láttam vagy 3-4féle módot ugyanarra a töltésszabályzó feladatra.
A www.hobbielektronika.hu -n is van egy csomó témába vágó dolog,és hozzáértő is akad(nem úgy mint én,bocs az előbbi hozzászólás írása előtt kicsit átsiklottam a lényegen)
Úgyis mindjárt vége a motoros időszaknak,kell egy kis pihi..
Jobbulást !
De ,mit jelent nálad,hogy "tönkrement"? A negyedik TÖLTÖTTSÉG(!)figyelő,a feladata az hogy a fesz.szab. tudja, az akksiban mekkora a feszültség,ha x-érték alá csökken AKKOR kergeti az áramot az akksi felé,egyéb esetben testeli !HA az a gondod (mint nekem volt),hogy nincs töltés,akkor fogj egy kábelt és a fesz.szab-ról közvetlen kösd az akksi+ra a töltésfigyelőt és a +-t is! Ha igy van töltésed (mész vele ti-husz km-et és tölt akkor jó a fesz.szab.Csak ne hagyd így mert folyamatosan meríti az akksit! Nem tudom a te motorodon hogyan van kötve és mi:-) de a töltésVISSZAJELZŐ lámpa csak másodlagos funkció,ha nem működik attól még lehet jó a töltőkör(na ez nagyon úgy hangzik mintha értenék hozzá,pedig tleg nem)
Segítettem? Ha nem írj,és még valami a www.motelek.net -en találsz
fesz.szab. elvi kapcs. rajzokat és sok minden ehhez kötődőt..
Köszi a segítséget, de innen már letöltöttem a cuccokat csak az a helyzet hogy nincs köztük 125-ös Wind. A többi nem olyan. Az lenne a problémám, hogy tönkre ment a régi fesz.szabályzó (ducati zanussi) volt. Azon ugye mint írtad két sárga a tekercsektől a G-re, egy +jelü az akkura és még egy a töltés lámpára. Az újon nincs töltés lámpára kivezetése, és ezt szeretném v.hogy megoldani.
Széles eső nélküli utat!
Olyan kérdésem lenne h nekem is beremeg a blook,mert valószínű, rosszul van beálítva a kiegyenlítő tengely!Ti mit csináltatok vele h jóó lett?És a főtengelyen meg nem találok semmi jelzést h betudjam állítani!Segítsetek!
De ha az érdekel ,az enyém 86'-os 125ccm,Ducati fesz.szabályzós,és a -két kábel (az enyémen) a töltés tekercsekről megy a "G" jeű pontokhoz,
-egy kábel megy a töltésre(ezt ha jól emlékszem + -al jelöli )
-és egy kábel a töltöttséget figyeli,ezt (nálam)egy külön kapcsolón keresztül teszi(mert ha nem akkor folyamatosan meríti az akksit) gyárilag ez gondolom a gyújtáskapcsolón keresztül kap áramot.
Remélem segítettem
A rajz nekem nem sokat segített,pld. a színek nem stimmeltek stb.
Alapnak jó ,de én újra kábeleztem inkább,így legalább ~tudom~ hogy mi micsoda