csak az a gáz, hogy ez nem festék hanem matrica.. szóval ha átfesti akkor is látszani fog még távolról is.. max nem annyira...
én is azért festettem újra az egész motort mert full karcosan vettem... alig volt rajta ép matrica..
A karcokat fesd ki szépen ugyanolyan színnel és akkor már közelről se látszik a sérülés. Szép géped van az albumba megnéztem. Szereztem az enyémra karter védőt csak lenne már jó idő lefujnám ezüstre.
igen már rendbe van nagyjából. már csak az indexre várok am minden zsír rajta, köszi a bokám már olyan mint a régi
nem is viszem ki addig amig csontszáraz nemlessz az út
egyébként ennyi maradandó sérülés maradt rajta nem vészes távolról fel sem tűnik...
Remélem is hogy fasza anyag.
Szépen megtisztítottad a gépet akkor nehogy kimenj egy körre ebbe a szutyok időbe.
Az esés óta rendbe tetted a gépet, bokád hogy szolgál azóta?
Hát fene tudja jól enne Rx idomot dobnék rá igazándiból. A blokk az rotax 123-as?
köszi a segítséget
Am a telói milyenek a rallynak? Megbízható mennyit bírnak?
Azt nem tudom, hogy az RX-nek pontosan milyen a váza, de azt igen, hogy a Pegasonak szerintem teljesen ugyan az mint a Windnek.. szóval arról biztos h át lehetne pakolni az idomokat...
Amúgy láttam már pár Wind Supermotot.. Gondolom a Rally-t is simán át lehet alakítani.. nem sokkal különbözik..
Sziasztok.
Köszi a múltkori leírásokat a tuaregekről. Az lenne a kérdés hogy én néztem képeken és hasonlítgattam a tuareg rallyt a pegasoval illetve a megegyező évjáratú Rx-el és én úgy láttam hogy a váz nagyrészt azonos. Szerintetek az Rx idomjait rá lehet rakni? Én SM-nek szeretném használni nemtdom h arra jó volna e. Várom a segítséget
Jó-jó leengedem úgyis holnap veszek repsolt. Nem firtatom tovább a témát de ezt még elmondom van nálunk egy nagy szaki és ő is mindenbe stihl olajat használ (minden 2T-be, motorok is) véleménye szerint nagyon jó olaj.
Hát én azért nem írnám le a Stihl-t, mert dolgozom ilyen fűrésszel és a fürész is elpörög 10ezer körül ez a gyári olaja aztán bírja egész napon át. De igazat adok nektek is mert ugye ez nem fürész hanem motor és nem ez való bele. De nálam olajat kap a motor rendesen füstöl hidegen mint egy mozdony.
Én nm értek sokakat, h miért kell mindenféle szemetet tenni a motorba...mért sajnáljátok a 3000 FT-os minőségi olajat...hisz ez a lelke a 2 Takt-nak...aztán meg jönnek, h mi baja lett a gépnek...szomoru
én is azért festettem újra az egész motort mert full karcosan vettem... alig volt rajta ép matrica..
nem is viszem ki addig amig csontszáraz nemlessz az út
egyébként ennyi maradandó sérülés maradt rajta nem vészes távolról fel sem tűnik...
Szépen megtisztítottad a gépet akkor nehogy kimenj egy körre ebbe a szutyok időbe.
Az esés óta rendbe tetted a gépet, bokád hogy szolgál azóta?
más: ma 2 órán keresztül subickoltam a gépet iszonyat szép lett,alig tudok betelni vele
köszi a segítséget
Am a telói milyenek a rallynak? Megbízható mennyit bírnak?
Amúgy láttam már pár Wind Supermotot.. Gondolom a Rally-t is simán át lehet alakítani.. nem sokkal különbözik..
Ma meg vettem az olajat. 2300Ft-ért/l
Köszi a múltkori leírásokat a tuaregekről. Az lenne a kérdés hogy én néztem képeken és hasonlítgattam a tuareg rallyt a pegasoval illetve a megegyező évjáratú Rx-el és én úgy láttam hogy a váz nagyrészt azonos. Szerintetek az Rx idomjait rá lehet rakni? Én SM-nek szeretném használni nemtdom h arra jó volna e. Várom a segítséget
mikor milyen kedve van.. 2000-2200-ig