Vagy generátor vagy a feszszabályzó lehet a ludas... vagy csak vmelyik kábel lecsúszott leszakadt. Így látatlanból mást nagyon nem lehet mondani sztem.
Mivel nincs másik akkum,így autó akkuról megbikázva,vagy a sajátjával feltöltés után pöcc-röff,ahogy illik,de ez csak egy drabig megy,mert ismét lemerül az akkuja.
én sima szivacsot használok... simán lehet bele vágni is... beleraksz szivacsot a 2 oldal közé összeilleszted és körbevágod... nekem eddig még soha nem volt baj vele...
A váltóba 10w-30-as viszkozitású motor olaj kell.
A kuplung bowdent nem tudom milyen hosszú és rajta lemérni elég nehéz.
Elfekvő alkatrészem csak egy szakadt agyon forrasztott km spirálom van csak.
Rugót meg szakboltba lehet venni.
Sziasztok!
Még mindig keresek segitséget némi alap infohoz:
aprilia tuareg 125 1990
1.- Milyen tipusú és viszkozitásu olajat használtok a Váltómüben?
2.- Elaszakadt a kuplung bovdenem, és a csináltatáshoz kellene milyen hosszú és a ház hossza?
Illetve ha van valakinek elfekvö alkatrésze:
- Kilométerora könyök
- Kilométer spirál.
- Rugo a kipufogo felfüggesztéséhez. a henger és a kipuf közé also, és felső
nkm még a gyári van...azt tisztítom rendszeresen
A kuplung bowdent nem tudom milyen hosszú és rajta lemérni elég nehéz.
Elfekvő alkatrészem csak egy szakadt agyon forrasztott km spirálom van csak.
Rugót meg szakboltba lehet venni.
Még mindig keresek segitséget némi alap infohoz:
aprilia tuareg 125 1990
1.- Milyen tipusú és viszkozitásu olajat használtok a Váltómüben?
2.- Elaszakadt a kuplung bovdenem, és a csináltatáshoz kellene milyen hosszú és a ház hossza?
Illetve ha van valakinek elfekvö alkatrésze:
- Kilométerora könyök
- Kilométer spirál.
- Rugo a kipufogo felfüggesztéséhez. a henger és a kipuf közé also, és felső
BÁRMILYEN SEGÍTSÉGET ELÖRE IS NAGYON KÖSZÖNÖK!
de sztem gyergya
me néha még durog is
meg a gyertya pipa is azr