igen én ezt használom különolajzással semmi gond nem volt vele 6000km alatt nem is füstöl csak hidegen, és igen jó ár én Miskolcon 2500ért vettem még tavaly.
Sziasztok!
Van egy Aprilia Tuaregem 125, keresek hozzá kiló méter és fordulatszám mérő spirált, olajtankot, gyújtás kapcsolót és hátsó sárvédőt lámpával meg egy elektronikai rajzot is aki tud ebben segíteni az írjon Köszi
Üdv. Feri
Sziasztok!
Nagy döntés előtt állok!
Van egy hond mtx 80-asom és ajánlottak érte cserébe egy Aprilia tuareg 125-ös motort 50-es papírokkal! Szerintetek lehetne vele járni 125-ösként 50-es papírokkal?
Még lenne egy két kérdésem! Alkatrészellátása jó? Fogyasztása? Végsebessége? Mennyire szervízigényes?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv!
Király vagy NemesG!
a cím palsada@freemail.hu
Előre is köszönöm,nagy segítség lessz az elektronikai rajz főleg!
Kellemes hetet minden Tuaregesnek!Javul az időőőő!
Üdv sada66
Sziasztok Tuaregesek!
én a rotax 350 hez kötődöm, mivel erős-megbízható. Most egy nagytankos,enúróm van amit újítgatok. Aránylag azért kaptam + olcsón,mert csattogott valami a hengerfej környékén.A bajt + találtam,az eggyik kipufogó szelepvezető elvolt törve,a szimeringnél...Szépen összeraktam,pöccre indult,és nemsok járatás után a fessz. szabályzó elfüstölt!Hat rádugós kábelvég kivezetése van.Ha van valakinek,írjon,vagy ha 350 es hez elektromos rajza van, annak nagyon örülnék,ha jelezné és + dumcsizzuk,hogyan tovább.Van egy jó pár + alkatrészem,ha kell valakinek! PL.: egy alig használt szuper motó szett!
[9221] 2007. április 25. 22:41
amúgy száranként olyan 3,5 - 4 deci ment bele... annyi hogy a rugóz ellepje meg egy kicsi pluszban.... de az még összerakásnál kijött a dugyattú szárán... legalábbis azt mondták hogy a dugattyúnak kell olajban futnia az meg a rugón támaszkodik...
Becsúszót szinültig, esetleg egy nagyon picivel többet. Vagy 2 évvel ezelőtt cseréltem szimeringet akkor leírtam minden tapasztalatot... majd megkeresem
Igaz sokszor leírtuk már itt páran,de én pozitívan tudok róla nyilatkozni...a Wind túrázásra 2 személlyel is alkalmas...végseb.120, 2 személyes utazó 90-100...a szél erőssége erőteljesen befolyásol...
elvégre 32LE ck...de megbízható szív dobog benne/Rotax 123/...terepen is megállja a helyét, de ne várd h egy crossmotor legyen...orrnehéz...egykerekezés felejtős...
Fogyasztás...3.5 liter...ha rendben van műszakilag, a teleszkópok is jól csillapítanak...kényelmes motor...úttartás, menetstabilitás korához képest megfelelő...másoknál a fesz.szab.-al voltak gondok...ez talán ami negatívumnak tudható be...a gyertyát nm árt néha ellenőrizni és megtisztogatni...meg a karbit/Dellorto/ is...főleg a benzin minősége miatt...eltömődhet...én egyszer így jártam...az olajat nm szabad tőle sajnálni...inkább jó minőségűt, mint olcsót...castrol kizárva...motorexel egyenletesen húz...
Fenntartási ktsg-e kicsi, gazdaságos...Szlovákiába is átjártam vele...szal egy igazi túramotor...én nm csalódtam benne
Viva Italy
de hogy lásd nem vagyok annyira paraszt, gyülytöttem neked... :D
1-2 általánosság (összehasonlítás RX-el):
ShaDoWViktor
[24037] február 15. 19:29
Tipushiba:
ShaDoWViktor
[23993] február 1. 20:34
Fogyasztás:
Pityu9
[1] 2008. április 22. 12:10
Végsebesség: áttételtől függ.. attól függ ki mit akar elérni.. nekem csak 110 max 120-at vinné szerintem mert kicseréltem kisebbre elől h nagyobb ereje legyen... de általában szokták mondani, hogy 100-as az utazó és 140-150 et is kiviszi nagy nehezen
Sziasztok olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy néztem egy Aprilia Tuareget de nemigatán ismerem a modelt. mit kell róla tudni. + - tulajdonságok ilyesmi. Fogyasztás végsebesség meg mindent amit tudni lehet róluk Várom a leírásokat
Üdv mindenkinek
Ez jó ár érte? Azthiszem ezt mondtátok bele jó olajnak. Imi asszem te mondtad.
Küldtem mail-be a kezelésiket, remélem hasznád veszed.
Van egy Aprilia Tuaregem 125, keresek hozzá kiló méter és fordulatszám mérő spirált, olajtankot, gyújtás kapcsolót és hátsó sárvédőt lámpával meg egy elektronikai rajzot is aki tud ebben segíteni az írjon Köszi
Üdv. Feri
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Nagy döntés előtt állok!
Van egy hond mtx 80-asom és ajánlottak érte cserébe egy Aprilia tuareg 125-ös motort 50-es papírokkal! Szerintetek lehetne vele járni 125-ösként 50-es papírokkal?
Még lenne egy két kérdésem! Alkatrészellátása jó? Fogyasztása? Végsebessége? Mennyire szervízigényes?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv!
a cím palsada@freemail.hu
Előre is köszönöm,nagy segítség lessz az elektronikai rajz főleg!
Kellemes hetet minden Tuaregesnek!Javul az időőőő!
Üdv sada66
én a rotax 350 hez kötődöm, mivel erős-megbízható. Most egy nagytankos,enúróm van amit újítgatok. Aránylag azért kaptam + olcsón,mert csattogott valami a hengerfej környékén.A bajt + találtam,az eggyik kipufogó szelepvezető elvolt törve,a szimeringnél...Szépen összeraktam,pöccre indult,és nemsok járatás után a fessz. szabályzó elfüstölt!Hat rádugós kábelvég kivezetése van.Ha van valakinek,írjon,vagy ha 350 es hez elektromos rajza van, annak nagyon örülnék,ha jelezné és + dumcsizzuk,hogyan tovább.Van egy jó pár + alkatrészem,ha kell valakinek! PL.: egy alig használt szuper motó szett!
amúgy száranként olyan 3,5 - 4 deci ment bele... annyi hogy a rugóz ellepje meg egy kicsi pluszban.... de az még összerakásnál kijött a dugyattú szárán... legalábbis azt mondták hogy a dugattyúnak kell olajban futnia az meg a rugón támaszkodik...
elvégre 32LE ck...de megbízható szív dobog benne/Rotax 123/...terepen is megállja a helyét, de ne várd h egy crossmotor legyen...orrnehéz...egykerekezés felejtős...
Fogyasztás...3.5 liter...ha rendben van műszakilag, a teleszkópok is jól csillapítanak...kényelmes motor...úttartás, menetstabilitás korához képest megfelelő...másoknál a fesz.szab.-al voltak gondok...ez talán ami negatívumnak tudható be...a gyertyát nm árt néha ellenőrizni és megtisztogatni...meg a karbit/Dellorto/ is...főleg a benzin minősége miatt...eltömődhet...én egyszer így jártam...az olajat nm szabad tőle sajnálni...inkább jó minőségűt, mint olcsót...castrol kizárva...motorexel egyenletesen húz...
Fenntartási ktsg-e kicsi, gazdaságos...Szlovákiába is átjártam vele...szal egy igazi túramotor...én nm csalódtam benne
Viva Italy
1-2 általánosság (összehasonlítás RX-el):
ShaDoWViktor
[24037] február 15. 19:29
Tipushiba:
ShaDoWViktor
[23993] február 1. 20:34
Fogyasztás:
Pityu9
[1] 2008. április 22. 12:10
Végsebesség: áttételtől függ.. attól függ ki mit akar elérni.. nekem csak 110 max 120-at vinné szerintem mert kicseréltem kisebbre elől h nagyobb ereje legyen... de általában szokták mondani, hogy 100-as az utazó és 140-150 et is kiviszi nagy nehezen
Üdv mindenkinek