Bocs.. most néztem meg a képeidet.. amúgy a szimering méretre itt a válasz:
ShaDoWViktor
[23992] február 1. 20:17
Szia! mindenkinek más.. te is könnyen meg tudod nézni... ha upside-down telod van akkor lehúzod a védő gumit kicsit letörlöd alatta a szimeringet és máris le tudod olvasni..
amugy az enyém 38x50x10,5
de biztosabb ha megnézed...
Az olajat nem tudom én se pontosan.. de szerintem az attól függ, hogy hol használod.. minnél többet töltesz annál keményebb lesz a telo.. amint látom, te inkább terepen használod, szóval kevesebbet kellene beleöntened.. (+olyan olajat kellene ami terepre való)
Próbálgasd és rájössz...
Lehetetlen mert 2000ben már rég nem gyártottak tuareget
windből az utolsó széria 1989ben rallyból 1994ben jött ki az utolsó széria tudomásom szerint. de a 2000es évjárat tuti hogy kamu.
Látom hogy vannak képeid az aprilia blokkról robbantott ábrák!
Engem az érdekelne, hogy csak a blokkról, vagy esetleg a komplett motorról is lenne, mert használtan vettem egyet , aztán hiányzik róla ez az, és jó lenne tudni hogy mi is pontosan! Esetleg ha valakinek van, kérem írjon erre a címre!
b.m.861201@freemail.hu
köszönöm
Sziasztok,van 1 tuareg rallym 25 ös, msot csináltam rajta motor generált mindent kicseréltem! Elfelejtetem az 1 ik szűtőt belerakni a tankba és ott 1 kcis dzsuva foylt be a karbiba karbi le kipucol vissza,onantol kezdve nem hajlandó beindulni sokat kapfolyik a kipubol a benzin,olykor olykór betöffen 1 kcisit de leáll a gyújtása jó arra ne is célozzatok... köszi a egítséhet:$
hello srácok egy kis segítség kellene,van egy tuareg windem 90-es évjárat az első telóba szeretnék olajat cserélni de nem tudom mennyi olajat öntsek bele?Esetleg valaki nem tudná a szimering méretét benne?Előre is köszi mindenkinek!
Az hogy magasabb az RX nem zavar, sot nem szeretnek egy nagyon alacsony motort. Talaltam egy Tuareg rally 50-t azt irja a hapsi, hogy 2000 kiadasu, de barhol keresem, nem talalom ennek a modellnek a konyvet, azt sem tudom, pontosan, hogy 2000s kiadas van e ezekbol. Az alkatreszel meg nem banom, ha borsosabb, csak talaljak hozza, mert egy Betaval megjartam, hogy nem kaptam tobb mint egy evig alkatreszt. Azt hiszem vegul az ara fog donteni, mert igy ahogy korbeneztem, a tuareg evjarat/ar arany jobb mint az rx50-e.
Szeva!
hát attól függ, hogy milyen stílust szereted.. én is ezeket tűztem ki célnak még annó.. Én a Tuareg mellett döntöttem..
Alapból az RX kilőve, ha alacsony vagy... mivel ezek sokkal magasabbak..
Amúgy erő: Szerintem az RX erősebb.. legalábbis 125nél aztmondják, hogy ez a legerősebb 125-ös motor... A tuareg is nagyon erős de kell is ekkora súlyhoz.. (azért a 125 bírja a 2-esbe is a kereket powerrel :D)
fogyasztás: A vezetési stílustól függ.. amúgy szerintem kb ugyan annyi lehet..
Szervíz... hát az 50-eset nem ismerem, de minden motort kell előbb-utóbb szervizelni és elég drága minden mivel egy Olasz motor.. Amúgy szerintem mind1ikhez lehet találni alkatrészt csak keresni kell.. A Tuareghez pl szinte minden jó ami a Pegasoba van...
A minőséget meg kell fizetni.. :D (Nekem a 125-ös Tuaregbe 1 full generál 60e-90e között volt)
Szevasztok!
Lehet, hogy hülye kérdéssel indítok: mit vegyek inkább egy rx 50-t vagy egy tuareg rally 50-t? Bármilyen infó, tapasztalat érdekel. Erő, fogyasztás, megbízhatóság, szervíz, alkatrészellátottság... szóval bármi. Előre is kösz!
Tuareg125: ha adott, akkor meg tudod mondani azt is, hogy mennyi?
ShaDoWViktor
[23992] február 1. 20:17
Szia! mindenkinek más.. te is könnyen meg tudod nézni... ha upside-down telod van akkor lehúzod a védő gumit kicsit letörlöd alatta a szimeringet és máris le tudod olvasni..
amugy az enyém 38x50x10,5
de biztosabb ha megnézed...
Az olajat nem tudom én se pontosan.. de szerintem az attól függ, hogy hol használod.. minnél többet töltesz annál keményebb lesz a telo.. amint látom, te inkább terepen használod, szóval kevesebbet kellene beleöntened.. (+olyan olajat kellene ami terepre való)
Próbálgasd és rájössz...
és hogy Fordított telós-e
windből az utolsó széria 1989ben rallyból 1994ben jött ki az utolsó széria tudomásom szerint. de a 2000es évjárat tuti hogy kamu.
Látom hogy vannak képeid az aprilia blokkról robbantott ábrák!
Engem az érdekelne, hogy csak a blokkról, vagy esetleg a komplett motorról is lenne, mert használtan vettem egyet , aztán hiányzik róla ez az, és jó lenne tudni hogy mi is pontosan! Esetleg ha valakinek van, kérem írjon erre a címre!
b.m.861201@freemail.hu
köszönöm
hát attól függ, hogy milyen stílust szereted.. én is ezeket tűztem ki célnak még annó.. Én a Tuareg mellett döntöttem..
Alapból az RX kilőve, ha alacsony vagy... mivel ezek sokkal magasabbak..
Amúgy erő: Szerintem az RX erősebb.. legalábbis 125nél aztmondják, hogy ez a legerősebb 125-ös motor... A tuareg is nagyon erős de kell is ekkora súlyhoz.. (azért a 125 bírja a 2-esbe is a kereket powerrel :D)
fogyasztás: A vezetési stílustól függ.. amúgy szerintem kb ugyan annyi lehet..
Szervíz... hát az 50-eset nem ismerem, de minden motort kell előbb-utóbb szervizelni és elég drága minden mivel egy Olasz motor.. Amúgy szerintem mind1ikhez lehet találni alkatrészt csak keresni kell.. A Tuareghez pl szinte minden jó ami a Pegasoba van...
A minőséget meg kell fizetni.. :D (Nekem a 125-ös Tuaregbe 1 full generál 60e-90e között volt)
Lehet, hogy hülye kérdéssel indítok: mit vegyek inkább egy rx 50-t vagy egy tuareg rally 50-t? Bármilyen infó, tapasztalat érdekel. Erő, fogyasztás, megbízhatóság, szervíz, alkatrészellátottság... szóval bármi. Előre is kösz!
Amúgy
Aprilia Pegaso 125-be hány AH-s akksi kell?
Tettem föl képet a galériába.