Ja és nekem az AF1-be a BR10EG soha sem volt teljesen barna, inkább nagyon sötét barna, ha ilyen nagyon világos színű a gyertya akkor már fent áll a veszélye hogy hajtásnál keveset kap, és ettől akár meg is ragadhat!
Szóval szerintem gyári gyertyát bele!
Szia!
Na ez a gyertya téma örök kérdés marad...
Egyik sem bele való gyertya, belevaló: NGK B10EG vagy BR10EG (inkább a BR)
Ha a 8-as hőértékű gyertya nem ég ki teljesen, akkor a 9-esnek még kevésbé kellene kiégnie. (az hogy fekete a gyertya, nem feltétlen jeleneti azt hogy a gyertyával van gond, ez dús keveréket jelenthet)
császtok rég írtam.az lenne a kérdésem -mondandóm hogy:mostam a motrot tegnap és rálöttyent 1 kis víz a hátsó fékbetét-tárcsára és ma ahogy próbáltam a fékezésnél néha sípoló hangot ad?sztetek mi a baja?
ja és még annyit kérdeznék hogy raktam a tuaregbe NGK-b8es gyertyát, használtam egy hónapig aztán az írások alapján vetem bele NGK-b9e-t, és az lett a tapasztalatom hogy a b8es nem égett ki rendesen, vagyis majdnem teljesen fekete a szikraköznél. A b9es pedig a szikraköznél nagyon világos barna.ja és még annyi hogy a 9es-nél a motor kis fordulaton akadozik a 8as-nál pedig nem.melyiket haggyam benne vagy rakjak bele másik típusút?
KÖSZ
De ha rám hallgatsz, kicseréled 15 Amperesre, mert ha valahol zárlat van, nem biztos, hogy elolvad az a 40-es és akkor az már tűzveszélyes, meggyullad a szigetelés a vezetéken stb,stb...
Szia!
Ha belegondolsz:
185W a generátorból kivehető legnagyobb teljesítmény és 12V-os a rendszer.
Na ebből egyszerűen következik, hogy I=P/U, tehát I=185W/12V=15,416A (általános iskola 8-ik osztály )
Tehát 15 Amperes biztosíték kell bele! De ez bele van írva a kapcsolási rajzába is.
Üdv!
császtok meg tudátok nekem mondani hogy aprilia tuareg 125-be milyen biztosítékokat rakjak?
imi427 nekem elöl 16 hátul pedig 44 van de én homokon használom.
kösz
Jah és mostanába csinál olyat ha nagyot elsőfékezek vagy nagyobb gödörbe belegurolok az elejével elkezd fulladni kicsit de nemáll le.Ha van valakinek tippje az lécci írja le köszi.
van egy 125ös tuareg rallym és kb fél éve a power leszakadt ami belül összemarta a dugót meg mindent fellet ujjítva megfúrva és nemlett bele visszatéve power ettől károsodhat ? avgy maradhat powernélkül?
üdv! én egy kicsit drágának tartom azt az 50 es tuareget... ha megveszed okvetlen alkudj! tipikus aprilia betegség a hátsó teleszkóp.. arra nagyon figyelj oda! a fékre így láttatlanban annyit mondanék hogy szerintem csak le kell cserélni benne az olajat.vagy lehet hogy csak levegős SZERINTEM nincs vele nagy baj... a különolajzás tankkal ne foglalkozz annyi hogy neked kell bekeverni az olajat a benzinbe. idomot bontottan TALÁN kapsz de nem hinném..amugy tudok egy jobb tuareget 125ös az elmondottak alapján jobban eggyben van és az ára is kedvező.a motort próbáltam és tényleg jó. íme ----
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Hozzá tudnék jutni egy aprilia tuareg 50-eshez 100e ft-ért. 1990-es, viszonylag jó állapotban, annyi hogy hiányzik a jobb hátsó idom és az olajtartály, meg az első fék, működik de a kar nehezen megy vissza. Mennyire lehet ezekhez a motorokhoz alkatrészt szerezni? Mennyire megbízhatóak? Mire kell odafigyelni? Ha valakinek van ilyen motorja, legyen szíves, és írjon róla néhány szót. Köszi
íme az említett alkatrész amin átszakadt a menet(8as menet volt) metszettem bele egy 10 es menetet és sok alakítgatással csináltam rá egy anyát is..... nagyon finom lett a kuplung remélem birni fogja a terhelést.. de nem szeretném a véletlenre bízni ha esetleg van valakinek bontott és még jó akkor meg is venném hátha ez a tuning amit csináltam nem lenne jó... valaki?
köszi
Szóval szerintem gyári gyertyát bele!