Na mondtad Pityu hogy hol van a relé... de én ott sem találom... hát ez valami fenomenális na rakok fel képet ha megtaláljátok légyszi jelezzétek. Am nemgondoltam volna hogy ennyire hülye lennék... amikor én raktam össze...
heló a láncomra tuti biztos hogy jó passzol rendesen ha a csavarok réseiig ki lenne csiszolva akkor teljesen jó lenne.szerinted mennyiért csinálják az ijet vagy házilag nem lehet valahogy kicsiszolni?
Biztos hogy jó tuaregre is csak több féle kerék aggyal szerelték ezekeket a gépeket.. Ezért azt kellett volna hogy minta alapján hozatni illetve vagy leméregetni! Kár hogy csak ritkán olvasok forumot,mert akkor szolhattam volna!
heló kihozta a lánckereket a posta de a kör a közepén túl kicsi el kell dobni? vagy lehet valamit vele csinálni hogy akora legyen a kör a közepén hogy teljesen az 5 csavar résig kihúzódjon?nagyon fontos lenne?
a sapka alatt van a nyelv amin van a csavar amiveln lehetállítan hogy később vagy hamarabb nyisson na az a nyelv mozog de nem olyan hű de tisztán ha azt ki akarom takarítani akkor azt hogy tegyem?
Sziasztok!
87-es évjáratú ETX 125-öm van!
Az a problémám vele, hogy szét lett teljesen szedve a blokk, aztán összerakásnál sajnos észrevettük, hogy 3. sebességi fokozatnál feljebb nem lehet kapcsolni!Mi lehet a problémája, illetve nincs valakinek egy robbantott motorábrája?
Előre is köszi!
Üdv mindenkinek!
amúgy nekem még nem baszakodottaz index szerintem inkább mutasd meg egy hozzáértőnek vagy ha az segítség akkor tudok felrakni képet hogy az enyém hogy áll
Áh nemtalálom...
Aprilia tuareg rally rotax 123-as blokk váltójába a 10w 40-es szintetikus motorolaj mennyire jó szerintetek?
Feri
am ha nem sokkal kisebb akk próbálj meg lecsiszolni belőle de elég macerás úgyh inkább hagyd..
87-es évjáratú ETX 125-öm van!
Az a problémám vele, hogy szét lett teljesen szedve a blokk, aztán összerakásnál sajnos észrevettük, hogy 3. sebességi fokozatnál feljebb nem lehet kapcsolni!Mi lehet a problémája, illetve nincs valakinek egy robbantott motorábrája?
Előre is köszi!
Üdv mindenkinek!