heló megtaláltam a szelepet lehet hogy meg is veszem de még azt kéne megtudni hogy azt hogyan kell cserélni a motorbanmit kell hozzá szétszedni vagy csak simán kiveszem és belerakom az újat?
Mondtam már neked egy párszor. Adás-vétel topikban van egy pover szelep 6e ft ért. Pneumatikus power, ami még jobb mint az elektronikus és biztos, hogy működik. Nah azt vedd meg.
helósztok kösz a kipufogóról az infót és a képet amúgy az enyémről péntek délután rakok fel képet amúgy arrov kipufogót honnan lehet beszerezni és mennyiért? azt mondták hogy a bontóból tudnának nekem hozni hengerrel együtt póver szelepet 8000-ért szerintetek megéri megvenni vagy nem mert azenyém nem igazán műkszik akitől vette az azt mondta hogy szimeringes a póver szelep lehetséges ez?és ha igen akkor hogyan lehet gyógyítani amúgy én sem akartam belepiszkálni de az nem állapot hogy a póver nem kapcsol be és még a kipufogóban sem vagyok bizto hogy az eredeti?nektek is 4 rugó tartja fel akipufogót a hengerre?nagyon kösz és kitöltöm az adatlapom helósztok
hogyne számítana, hogy milyen pufó van rajta. 2 üteműeknek a kipufogó az egyik lelke. szerintem mindenképp szerezz rá egy bontott gyári rendszert. Ezeket gyárilag is szerelték arroval, nekem is az volt fent. Tegyél fel képet a kipufogórl...
helósztok valamelyikőtök akinek 125-ös tuaregje van le tudná fényképezni a kipufogóját mert az enyémen nem eredeti van szerintem az amúgy számít valamit hogy milyen kipufogó van rajta és ti milyet használtok
nekem kék tuaregem van ha valaki tőlem kérdezte hogy látott e a városban amúgy azt akarom megkérdezni hogy a ti motrotokon van e valami tuning és ha van az mi? ha válaszoltok akkor megköszönném!heló
Még azt is néztem hogy amikor nem csavarozom rá a deknit és huzom a bowdent eltolja magátol a blokkot szóval amibe be van akasztva belül a bowden a dekniben az is mükszik rendesen
Ja és többi ismerösnek is akinek rotax blokk van benne mindegyiknek ezt csinálta huzamosabb állás után csak miután tologatták kiemelt de rajtam most ez sem segitett
Hello
Nos az a probléma támadt hogy ált a motorom egy hónapig, és a kuplungja szokás szerint leragadt.
Ezt minden évben éljátsza hogy amikor áll huzamosabb ideig akkor nem emel ki első körben, de amikor tologáltam sebességben akkor mindig jobb lett.
De most semmi hiába megyek pár kört vele állítok a bowdenen semmi.
Ötleteket várnék hogy mi lehet a gáz.
Viszont kipörög rendesen ugyanúgy megy mint eddig csak nincs kuplung
Előre is köszi a segítséget
heló már megint én vagyok megkérdeztem és a bontóból tudnának hozni hengerrel együtt póver szelepet 8 ezerért ti mit tanácsoltok megvegyem vagy elvigyem a motromat szerelőhöz a szerelő drágán dolgozik?vagy megpróbáljam én csinálgatni?amúgy nekem hátul 44-es elöl pedig 17-es kerék van azon megéri valamit varjálni?
Szerezni nem tudok újban, bontókat kell megkeresni vele.
Ha nincs, akkor meg simán nyitott állásban ki kell kötni: nekem a 180-as hengerrel el sem fért a power "becsukva", így fix nyitott állásban volt kiékelve.
Ment mint a gonosz, a 110 / 140 utcai kerekekkel is, viszont hajkurászva 8-9 litert benyelt.
OFF: szombaton nem jön valaki a bükki bringatúrára?