Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 6.ba 80nál közepes gázon dadogott le ameddig általában a legolcsóbb kutakon tankoltam,de miután omw-t tankoltam(Pityu9 ajánlására ) azóta faxa
Ja és idáig alacsony fordulaton 1-3 ban dadogott... gyertya csere utána meg magas fordulaton dadog be... zsír új ngk gyertya.... faszom
Mi van akkor ha dadog a gép? Kipucoltam a karbit is... gyertyát is cseréltem... arra gondolok még hogy a karbi meg a légyszűrő doboz között beszív valahol levegőt... vagy már nem tudok mire gondolni... szerintetek mi lehet?
Tudja valaki így élből a rotax 123 -s blokk főtengely szimering méretét ?
Tényleg nincs tü én is meg voltam lepödve rajta . Mutattam olyan embernek ki már szerelt pár mocit , közölte uszoszintet meg bowden feszességet lehet állitani ennyi
ez ilyen
A tolattyún nincs tű? Nem mondod komolyan?
A keverékállító meg lehet le van dugózva! Szélsőséges esetben tényleg nincs, de az nagyon buta karbi lenne!
Hay Székesfehérváron lakom .Atya isten akkor fél mocit vettem ? Se keverék állito csavar se tü nincs benne .1 siktolattyus (talán amennyire látom ) Dellorto karbi babetta rendszerü szivatoval .A felhomályositást meg köszönöm . Ismét tanultam valamit
De azért akad. Keverék állító csavar, tűhelyzet, fúvókacsere...
A honlás-fúrás? Fúrás esetén a hengert egy mérettel feljebb fúrják, jellemzően 0,25 mm -el nagyobb lesz a furat. Ezt utána hónolni kell, amely mindössze századokat koptat a hengerben, ilyen keresztirányú finom karcolások lesznek rajta, hogy az olaj megüljön ott, és kenjen. Ezek a karcok sokszor még sok-sok km után is láthatóak! Mivel mindösszesen századmiliméteres lesz a különbség, még a nicasil réteg is megmarad, csak másik dugattyú kell az amúgy is kopott helyére, pl 53,98 helyett 53,99 mm-es. Ezt úgyis a hónolást végző szakember tudja megmondani.
Dugattyút hol rendelj? Hol laksz? Lehet pl a pinkmotorstól, de győrbe van egy bolt, nekem derbihez pl ott hoztak 8500 -ért. De midnenképpen le kell előbb húzni a hengert, és megnézni, mennyire súlyos a helyzet!
Fúrni pl nekem Pancsit a Schwarcz gépműhely (győr) fúrt két hete 8000 -ért dugattyúval csapszeggel, gyűrűvel.
hello nem haragszom de HA majd ezzel járok nem ohajtok hajnalba fél orával elöbb elindulni 5 km es utra Ford.sz.méröm nem mükszik hasbol mondom kb 3500 ig inkább tolat mint elöre megy . persze LEHET kissebb gázon is menni menne is öregurasan csak akkor soha sehova se érnék el . Külváros hosszu egyenes ut te ott hogy szoktál menni ? 30 al ?
Nincs azzal probléma, hogy nem jó, csak nem erre való. Egyrészt szerintem nagyon sűrű, a különolajzó sem tudja megfelelő képpen átnyomni. Ha visszaemlékszel, mikor nekem is a dugóból letört egy darab, azt én annak tudtam be, hogy still olajjal használtam különdolajzóval. Lehet ha tankbakeverem más lett volna a helyzet. Nem tudom, ehhez a küldönböző olajokat meg kellene mérni...
Lehet az uszoszint . Mert azon az alapjárati csavaron meg a bovdenfeszitön kivül más állitási lehetöség nincs .Igaz én müszaki antitálentum vagyok de azt se tudom mi a külömbség honolás és furás között .Vagy hogy honnan rendeljek dugót tügörgöt
Szia

Már ne haragudj,de szerintem ha 2 percig teljes gázon és teljes fordulaton pörög a motor akkor én nem csodálkoznék,hogy megszorul.Lehet erősebb motor kellene
Vagy nem húzni neki ennyire.

Üdv.

Roland
Lehet, hogy rosszul van beállítva a porlasztód! Mindenesetre ha nem csinálsz vele valamit, állandóan meg fog szorulni!
Sajnos itt az sem lesz megoldás, hogy a szétszedett hengert, dugattyút vizes csiszolóval megcsiszolod. AZ ment a Simsonnál, MZ-nél, Pancsinál, itt sajnos legalább hónolni kell, és új dugattyú. Mondjuk az 50-es, 80-asnál egy prox dugattyú 8-9 e ből megvan, ez úgymond jó hír a 125-ös 22-25 e -es dugattyújához képest. Ha vashengeres, akkor érdemes felfuratni a következő mértre. ellenben ha fúrás, akkor meg kelkl nézni a forgattyús hajtóművet, lehet nem fogja bírni a megnövekedett teljesítményt.
A stihl olaj elég jó olaj! Attól nem gondolnám, hogy baja lesz a motornak! Mindíg azt szoktam mondani, ha egy 13 e-et forgó, szinte csak fullgázon járó, léghűtéses kétüteműt megken, akkor bármit!
Tuareg próbáltam már ezt is és sikertelenül
katt ha valakit érdekel.
Nekem is leragad néha és induláskor ha beteszem sebességbe megakasztja a motort, ilyenkor azt csinálom hogy üresben mikor felpörgetem a motort akkor rúgok rá az 1esre persze nem tartom fordulaton csak amikor felpörög és sebességbetételnél elveszem a gázt hiszen ha nem "old" ki akkor ne csináljon kárt...
Én is pont most mostam le mindjárt pattintok is pár képet
Hali
Na látom mindenki dobálja fel a képeket akkor rakok fel én is egy friss mai mosás utána képet
A kuplung még mindig nem akar kiemelni bassza meg az édesanyját, egyik forma mondta hogy ha kiveszem a lamellákat és visszapakolom akkor elvileg jo lessz nekem sincs más tippen hogy mi a fasz lehet vele
Vagy egy lamella csere mert beszart
kőszi az infokat ugy néz ki jó lesz :nagy segitség volt.
NGK-ból ezek: BR9EIX 5100ft, B9EVX 3100ft, B9ES 950ft.
Most látom, a tiéd Minarelli blokkos, ha a gyári hengere öntöttvas. Nem egy nagy összeg a felújítása, a blokkja meg elég egyszerű...
Ha már egyszer megragad és megkente a hengert meg a dugót, ezután is meg fog. Úgyhogy minimum dugó csere + henger hónolás, fúrás, hüvelyezés, csere stb (nem tudom nicasil-os e a tiéd vagy már hüvelyezett)...
Valaki meg tudná mondani, hogy a képe látható Aprilia Tuaregbe pontosan milyen gyertya kell? Mármint típus szerint. Köszi!