háth hallod nekem simom van és tudom h a power ezeken elektromos vezérlésű és sztem eggyértelmű h nem lehet szimeringes de ha te mondod.....én nemhiszem és nézd az én mocim
Nem azért de jó nagy hülyeségeket tudsz kérdezni..Hogy a megváltó istenbe lenne a power szimeringes?!.am meg ha nem jó a fogaskerék magadra vess, manapság nem szokás minden jött-ment embernek elhinni mindent/pláne ha üzletről van szó.../
heló én egy magánembertől rendeltem nem hiszem hogy van neki több.ez amúgy jó a tuaregre?mert azt írta hogy jó de ha nem akkor bassza meg aki azt mondta.
5-dikben teljesen kipörög hatodikban már nem teljesen de eddig még 5-dikben sem pörgött ki. a póver szelepen állítotttam és mostmár azért jó.a tieden mijen áttétel van?
Lánckerék és nem fogaskerék. Az övébe rotax 123 blokk van. Azt megnézted, hogy neked a gyári áttétel van fent? Az mit jelen hogy van erő? Kipörög 6.ban is?
kösz a segítséget akkor mostmár értem mért mondták a többiek hogy vigyem szerelőhöz.akkor szerinted ne cseréljem ki a fogaskereket?ja és a tiedben milyen blokk van?
Kívül és belül is lehet kívül az alapjárat és az olajmennyiség belül pedig a azt tudod állítani h mennyi benzin kapjon. én nem szedtem szét az enyémet egyszersem mert nincs semmi baja.
én nem akarom tuningolni csak a többiek mondták hogy többet kéne mennie és én csak azt akarom hogy legalább annyit mennyen amennyit alapból kéne mennie.amúgy szerinted ha normálisan be lesz állítva a karbi akkor mennyit fog menni? az ereje már visszajött neki és mostmár 6-ba is megy normálisan szaggatás nélkül de még mindig csak 95-tel.amúgy a karbin csak kivül lehet állítani vagy belül is lehet? az a baj hogy normális szerelő nincs a környékben aki beállítaná. te magadnak szoktad beállítani?és ha igen akkor hogyan?kösz
123as jobb újabb fejlesztés stb... a tiéd gyári dob egy arrow dob csak 1 kicsit nyomna rajta. am meg h írtad h milyen erőtlen a motorod meg hogy a mostani áttételt sem bírja kiforgatni akkor sztem ezzel az áttétellel még az 5-6akt sem tudnád feltenni ...
És kismillóan mondták már h először karbuláld be faxául és utána tuningolj!/de én nem sok értelmét látom ezeknek a gépeknek a tuningolását mivel ezek már alapból is elég kemények és ki vannak hegyezve./
és azt nem tudjátok hogy :sokat veszít az erejéből?mennyivel megy majd többet kb?ja és a többiek azt mondták hogy az arrov dob a legjobb az enyémen szerintetek milyen van(képen)kösz heló
heló azt szeretném megkérdezni hogy a képeken látható 125-ös tuaregben milyen típusú motor van?ja és még annyi hogy ha hátulra 44-es fogaskerék helyett 37-est teszek akkor mivel változik a motor teljesítménye mert ma rendeltem egyet 2000-ért. előre is köszönöm a választ.
És kismillóan mondták már h először karbuláld be faxául és utána tuningolj!/de én nem sok értelmét látom ezeknek a gépeknek a tuningolását mivel ezek már alapból is elég kemények és ki vannak hegyezve./
A 37-es lánckerékkel kevésbé fog pörögni, kevésbé ugrik, kevésbé lesz dinamikus, de nagyobb sebességnél kevesebbet forog.