Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó napot valaki megtudja mondani nekem hogy a 125-ös aprilia tuareghez mennyibe kerül a főtengely szimering?hálás kösz
a benzinkút ahol kifagyott a belem
bizony kész és jobb erőben van mint volt ... na de te se panaszkodhatsz
hát jah de készen let azé
ennyi idő és pénz....jóhogy sukár
de sukár a gép fiam
háth hallod nekem simom van és tudom h a power ezeken elektromos vezérlésű és sztem eggyértelmű h nem lehet szimeringes de ha te mondod.....én nemhiszem és nézd az én mocim
Nem azért de jó nagy hülyeségeket tudsz kérdezni..Hogy a megváltó istenbe lenne a power szimeringes?!.am meg ha nem jó a fogaskerék magadra vess, manapság nem szokás minden jött-ment embernek elhinni mindent/pláne ha üzletről van szó.../
heló én egy magánembertől rendeltem nem hiszem hogy van neki több.ez amúgy jó a tuaregre?mert azt írta hogy jó de ha nem akkor bassza meg aki azt mondta.
Figyelj már nekem is kellene olyan fogaskerék 2e ért! Hol rednelted le?
még azt szeretném megkérdezni hogy a power szelep lehet szimeringes?hogy miben nézzem meg ?
Nem tudom nekem milyen volt fent, de a service manualban nézd meg a gyári áttétel mennyi...
5-dikben teljesen kipörög hatodikban már nem teljesen de eddig még 5-dikben sem pörgött ki. a póver szelepen állítotttam és mostmár azért jó.a tieden mijen áttétel van?
Lánckerék és nem fogaskerék. Az övébe rotax 123 blokk van. Azt megnézted, hogy neked a gyári áttétel van fent? Az mit jelen hogy van erő? Kipörög 6.ban is?
kösz a segítséget akkor mostmár értem mért mondták a többiek hogy vigyem szerelőhöz.akkor szerinted ne cseréljem ki a fogaskereket?ja és a tiedben milyen blokk van?
Kívül és belül is lehet kívül az alapjárat és az olajmennyiség belül pedig a azt tudod állítani h mennyi benzin kapjon. én nem szedtem szét az enyémet egyszersem mert nincs semmi baja.
én nem akarom tuningolni csak a többiek mondták hogy többet kéne mennie és én csak azt akarom hogy legalább annyit mennyen amennyit alapból kéne mennie.amúgy szerinted ha normálisan be lesz állítva a karbi akkor mennyit fog menni? az ereje már visszajött neki és mostmár 6-ba is megy normálisan szaggatás nélkül de még mindig csak 95-tel.amúgy a karbin csak kivül lehet állítani vagy belül is lehet? az a baj hogy normális szerelő nincs a környékben aki beállítaná. te magadnak szoktad beállítani?és ha igen akkor hogyan?kösz
123as jobb újabb fejlesztés stb... a tiéd gyári dob egy arrow dob csak 1 kicsit nyomna rajta. am meg h írtad h milyen erőtlen a motorod meg hogy a mostani áttételt sem bírja kiforgatni akkor sztem ezzel az áttétellel még az 5-6akt sem tudnád feltenni ...
És kismillóan mondták már h először karbuláld be faxául és utána tuningolj!/de én nem sok értelmét látom ezeknek a gépeknek a tuningolását mivel ezek már alapból is elég kemények és ki vannak hegyezve./
ja és melyik a jobb a rotax 123-asvagy a rotax127-es
és azt nem tudjátok hogy :sokat veszít az erejéből?mennyivel megy majd többet kb?ja és a többiek azt mondták hogy az arrov dob a legjobb az enyémen szerintetek milyen van(képen)kösz heló
Lassabban gyorsul, de nagyobb lesz a végsebesség! Asszem
Rotax 127.
A 37-es lánckerékkel kevésbé fog pörögni, kevésbé ugrik, kevésbé lesz dinamikus, de nagyobb sebességnél kevesebbet forog.
heló azt szeretném megkérdezni hogy a képeken látható 125-ös tuaregben milyen típusú motor van?ja és még annyi hogy ha hátulra 44-es fogaskerék helyett 37-est teszek akkor mivel változik a motor teljesítménye mert ma rendeltem egyet 2000-ért. előre is köszönöm a választ.
Ha jól emlékszem 28×38×7