Mindegyiken lehet szerinte, ezt arról ismered fel hogy kb 4e Ft. De rá is van írva, hogy full sintetic. Ha az elsőző gazdája is still olajjal használta, akkor vár rád egy motorfelújítás, mert valószínüleg eléggé viseltes a dugód, meg a főtengelyen lévő tűgörgők is biztos kaptak,a megfelelő kenés hiánya miatt.
Bocs . Ha minden igaz adatlapot potoltam. Nem vagyok otthon ebbe a témában , melyik kuton lehet szintetikus olajat kapni ? Bár A régi gazdája állitolag Sthill olajjal használta
Az arol 2T szerintem ásványi olaj. Nah az bőven NEM jó ezekbe a technikákba. Az jo a simsonban, meg a többi szoci gépbe, de ebbe nem. Vegyél bele valami normális szintetikus olajat. Attól nem fog egyáltalán füstölni, mert az normálisan elég, valamint nem fog megragadni sem. De így semmiképpen ne haasználd. Amúgy nem elkeseríteni akarlak, de ezzel a pár megragadással, valószínüleg, a dugódat leamortizáltad rendesen....
Arol 2 t -t kapott 2 ütemün motoroztam kb 20 évig de ez a füst még nekem is soknak tünt . HA LEHET nem szivesen szedném szét egyrészt nem az én világom másrészt azt se tudom mit nézzek .Picit más lehet mint a szocialista tecnika .
De inkább tölsél bele több olajat, mert minden ilyen megragadással egyre cikibb lesz a helyzet. Én lehet, hogy már szét is szedném a helyedben. Mindig legyen benne legaláb 1:38 as keverék. Nem szabad taláromra csinálni. Engedd le ami benne van benzin. Vegyél öt liter benzint, számold ki mennyi olaj kell bele, és pontosan annyit tegyél bele. Jah és csakis full szintetikusat..
Én kevertem . Mivel rég kevertem tul sok olajat is kapott akkor csinálta elöször (akkor is mentem vele elöször vétel után kissebb gondok megoldása + festés ) Aztán töltöttem rá egy kis benzint igy már nem füstölt annyira de ment nem is rosszul . Most más vitte el probakörre s közölte nála is megragadt 2 szer
Bocsánatot kérek hogy megint ide irok de a Pegasohoz ez a typ áll legközelebb . Nagy gondom van remélem valaki tud segiteni . Az enyém 3 gangos . 3. 1-2 perces fullgáznál kb 70 nél megáll a hátsokerék . Utána ujraindul . Nem elöször csinálja.Murván meglehetösen ciki . Nem tudom mit lehetne tenni a hiba kiküszöbölésére ill még azt sem sejtem mi lehet a hiba . Munkába járo mocinak köne de igy nem merek vele járni . Valakinek okos ötlete ?
főkép ami érdekelne az a km -óra és ford mérő spirál. a későbbiekben meg hátsó főfék henger ,fékcső ,tárcsa, fékbetét kéne. ha ezek közül van cuccod az email címem az adatlapon. köszi előre is
az alább említett manuálok között fent van angolul és németül is nem csak olaszul!
fordításhoz javaslom a dicfor.hu-t vagy az mta sztaki,stb.
De ha elakadsz írj,segítek(angol,német nyelven kicsit tudok olaszul nem igazán).
Én is hasonló cipőben járok,megvannak a régi kábelek ...
De rájöttem,hogy egyszerűbb lesz újrakábelezni a gyári rajzot nem tudtam egyeztetni a meglévővel.Csak arra figyelj,hogy ne csinálj rövidzárat sehova,meg a helyes polaritásra.Alapnak jó a kapcs.rajz és gondolkodni,gondolkodni,csinálni,gondolkodni,ellenőriz
ni.aztán egyszer csak kész lesz.
Kedves Kövölgy és Aprili1988,
regisztrálni nem kell ,ha az oldalon megkeresitek a kívánt tipust ,csak kattintani kell rá,letölteni és használhatjátok.A manualok PDF-ben vannak,adobe reader kell,és kitömöríteni zip-ből de arra is lehet ingyenes progit találni a neten.
Nekem a Rotax 122-es blokkról van (az 125ccm-es) szerelésim,az kell?
Sziasztok nem rég vettem egy aprilia tuareget125-öst nem látom át az elektomoságát nagy nehezen találtam hozzá kapcsolási rajzot igaz olasz nyelvű nehogy jol érezzem magam aksi nélkül semmi nem működik rajta gondolok itt a világitásra irányjelző stb. ha egy pár mondatban segitenétek megkőszönném
htásó fékrendszerem van(fékmunkahenger,fékcső,féknyereg fékbetéttel):10eft illetve féktárcsa:4eft
Nekem szinte van mindenem hozzá, bárkinek kell 125-ös tuareghez alkatrész az szóljon!
email:patvaros87@gmail.com
fordításhoz javaslom a dicfor.hu-t vagy az mta sztaki,stb.
De ha elakadsz írj,segítek(angol,német nyelven kicsit tudok olaszul nem igazán).
De rájöttem,hogy egyszerűbb lesz újrakábelezni a gyári rajzot nem tudtam egyeztetni a meglévővel.Csak arra figyelj,hogy ne csinálj rövidzárat sehova,meg a helyes polaritásra.Alapnak jó a kapcs.rajz és gondolkodni,gondolkodni,csinálni,gondolkodni,ellenőriz
ni.aztán egyszer csak kész lesz.
regisztrálni nem kell ,ha az oldalon megkeresitek a kívánt tipust ,csak kattintani kell rá,letölteni és használhatjátok.A manualok PDF-ben vannak,adobe reader kell,és kitömöríteni zip-ből de arra is lehet ingyenes progit találni a neten.
Nekem a Rotax 122-es blokkról van (az 125ccm-es) szerelésim,az kell?