Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

heló most akarom beállítani a power szelepet pneumatikus power de nem igazán sikerül a nyelvnek együtt kell forogni a csavarral amit ott hajtani kell? ja és még annyi hogy amikor üresben pörgetem a motrot akkor visszaesik a fordulat de hogyha akkorát rántok a gázkaron hogy a power szelep bekapcsoljon akkor utána az istenért nem akar visszaesni a fordulat.ez nem tudjátok mitől van power a szar vagy mi? előre is kösz
Oks, még a héten lesz több infó, képek, stb
engem érdekelne majd a tuareg
majd ha biztos lesz képet ha tudsz dobj fel
köszi
Sziasztok... meg se nyikkan az indexem mondom tuti ki ment a relé vettem is egyet de nem találom hova kell berakni segítsetek kérlek!

Piros: Új 2 lábas relé a miskolci apriliában adták hozzá... mondom biztos...
Zöld: Sebességbe van lábtartó lent akkor ez sípol mint a dög.
Kék: én azt hittem ez sípol mint a dög de nem... igazából a tököm se tudja mi ez... mi ez?

Help meee! előre is köszi.
Sziasztok!
Haverom eladja a Tuaregjét, 123-as blokkos Wind, a tipikus zöld-fehér fényezéssel, sajna rendszám nincs hozzá, a power szelep tudtommal hiányzik, vagy nem működik, de nyitott állapotban van. Amúgy működik és megy a motor, 2 éve új főtengelycsapágyakat kapott, a részleteket majd később, ha vkit érdekel. Olyan 100 lesz az ára.
Üdv.: Randy
és a kipuf dobom arrow... és a tükröm is gyári még.
Köszönöm az eddigieket, rendberakom a motort, és akkor remélem tényleg jobban járok. Egyébként az előző fórumozó tuaregének testvére, bár az enyém nem ilyen szalonállapotú
Eladósorba került sok boldog percet szerző, 1987-es Aprilia Tuareg Wind 125 rendszámos motorom. Korát meghazudtoló állapotban, szép küllemmel, 28e kilométerrel, erős, pörgős 35LE-s motorral, egyedi, hímzett üléssel, gyertyacsere után, új hátsó gumival, törzskönyvvel. Tudok új elsőt is adni hozzá. Két év műszakival. Irányár: 190e forint.
Tel: 06-702-86-85-84
artista@vipmail.hu

azért mondtam hogy legalább addig csinálja meg hogy legalább beinduljon mert ha valaki megnézi akkor csak szívesebben veszi meg ha műkszik minthogy azt mondod neki hogy be se indul szerintem áldozzon rá egy tizest és legalább induljon be és úgy növelheti az értékét nem tom te hogy vagy vele?
akarom mondani az övé többet ér 100nál.
100ért már az igen kókányokat árulják papír nélkül sztem többetér...
rakj fel képet a kinézetéről milyen kipuf milyen motor különolajzásos e power szelep van ha van akkor milyen?látatlanból nehéz megítélni de mondom ha 100ért valaki kéri szerintemm add oda.
Egy képet rakjál már fel rólla, és akkor emg tudjuk mondani mi a reális értéke...
szerintem mindenféleképpen hirdesd meg a használtautón és a képesmotoron én a helyedben ha most nem lenne pénzem akkor úgy hirdetném meg hogy ebben az állapot vagy alkatrészként ez azért húzós mert ha meghirdeted alkatrészként akkor fogadok hogy 1 héten belül vlaji hívna hogy kell belőle valami azt eladod de nem biztos hogy az egészet megveszik darabokban amúgy ezek a motrok 130-140 ezer körül vannak úgyhogy szerintem ha 100 körül elbirod adni egyben akkor add oda.am milyen bajai vannak mert lehet hogy egy jó szerelő birna is vele valamit csinálni hogy több legyen a piaci értéke de az akatrészt sem adják ingyen.szerintem nézz utána a neten hogy amik rosszak benne az mennyibe kerülne
Jelenleg sajnos nincs lehetőségem a motorra költeni és tudni szeretném, hogy így kb mennyi lehet a piaci érték, ha nagyon kevés akkor megcsinálom, de nekem az is jó ha így veszik meg.
A motorja tényleg jó és saccra 50 ezer ft-ból biztos rendbe is llehetne rakni, de lehet h kevesebből.

Csak egy irányárat szeretnék és hogy esetleg hol hírdessem meg, itt érdekelne e valakit?
kösz szépen.
Háát ha rámhallgatsz, csapágyboltba veszel, pár 100 ft. Megmondod, hogy főtengelyhez kell, 28×38×7 -es.
Persze vehetsz szimmering készletet motorosboltba több ezerért, vagy viton szimemringeket 1000 Ft/db áron, de nekem bevállt a sima csapágyboltos. Hja, Hubert ne vegyél!
valaki tud segíteni?
helósztok lenne egy kérdésem.a tuaregnél ahol a km óra és a fordulatszmérő van ott van egy gomb a jelzőlámpák mellett és ha azt megnyomom kivillan az oil lámpa az csak dísz vagy van neki határozott szerepe?előre is kösz a választ
Ha van papírja, akkor érdemes rendberakni. De szoktak önindítót árulni itt a fórumon 10e ft körül...
Sziasztok!

Kérlek segítsetek!

Van egy 1987-es 125-ös tuaregem, rendszámos, műszaki nélkül.
Az önindítójával van gond, kb. 30 E ft-os a baj, a motorja felújjított, még bejáratós (igényesen lett megcsinálva csapágy és dugócsere volt) van némi esztétikai baja is de csak minimális a korához képest.
És a különolajzás sem működik...

A kérdésem, hogy így mennyi a piaci értéke, érdemes-e rendbereknom, vag adjam el így alkatrésznek?
Mennyit kaphatok érte?

A válaszokat előre is köszöm szépen!
Nekem meg a yamahahán hátul kisebb fogaskerék van felrakva, hogy ne forogjon annyit. Sose próbáltam még a végét, de szerintem az se forogná ki a 6.at.
heló aprilia 1988-at szerintem a motor előző tulaja zavarta össze mert írta hogy (akitől vettem azt mondta hogy a póver szimeringes)szerintem a motor előző gazdája azt hitte hogy elektronikus power van benne és ezt elhitette vele.nem tudod hogy honnan és mennyiért lehet venni főtengely szimerimget?
Ha bírja erővel. De általábna nem szokták! A gyári áttétel jellemzően úgy van választva minden motoron, hogy az uccsó fokozatban eléfogy az ereje, nem forogja ki magát. Éppen ezért gyakran a rövidített áttétellel megy kicsit jobban, még végsebességre is, hiszen ott le tudja forogni magát!
De drasztikus változtatást nem érdemes. Én anno az AF1 -re tettem hátul 1 foggal nagyobb lánckereket szttcserekor, és beigazolódott, a 80 kg-ommal így jobban elboldogult. Egyébként ami felkerült az a gyári Futura áttétel volt, csupán a Replicán eggyel kisebb lánckerék volt gyárilag.
A hyon lánccserénél se változtattam. Minek? A 6.-at nem forogja, le, és? 215 nekem elég...
Szerintem azt hogy a power szimeringes, ő úgy gondolta, hogy az elektromos powernél van egy gumigyűrű, ami megakadályozza, hogy az olaj kijöjjön a házból. ő erre gondolt....
Értsétek már meg nem fogaskerknek, hanem lánckeréknek hívják.