Hali,
Milyen típusu DellOrto karbit tudtok javasolni az 50es windemre ami fizikailag passzolna rá? Jelenleg csak egy 14es van rajt, így csak 6-7ezernél kezd húzni.. Mekkora a legnagyobb ami még ésszerű keretek közt rámegy? (hogy azért ne egyen annyit mint egy ifa)
köszi
sziasztok !Elvileg hétvégén jutok hozzá egy 1994 évj tuareg wind 125cc-hez irnátok róla véleményt mert nem igazán ismerem ezt a tipust,mennyire megbizható?
A tűszeleppel elvileg semmi baj, ha a beömlőn fújtuk, úgy tűnt, tökéletesen zár. Elvileg a túlfolyó csöve sincs megrepedve, mert úgy emlékszem, azt is néztük, hogy befogva-fújva szelel-e? És úgy tűnt, hogy nem.
Úszószint? Ajajj nehéz pálya. Sajnos ebből a szempontból nem lenne nagy segítség a szervízkönyv. Esetleg ha van a BME-n lévő műszaki könyvtárba bejárásod, vagy oda tudsz menni, az olvasóba vannak Erovalami katalógusok a motoros részen, ahol ilyen adatokat is megtalálsz.
Azonban sajnos sokra nem fogsz menni vele, én az AF1-ét anno megnéztem, ilyenek voltak, hogy 1 mm a nemtommitől, igenám, de hogy méred le? Míg a simsonba volt egy felöntés az úszóba, hogy ha mindent kiszedtél ott kell állni, itt semmi, sőt, egy csavar sincs, ahova egy slagot húzva mellette meglátod a szintet.
Éppen ezért azt szokták, hogy olyan magas legyen a szint, hogy kicsit megdöntve 10-15 fokot a porlasztót kezdjen el folyni a túlfolyón.
Ellenben ha csepeg, akkor ott más galiba lehet. Ugye elrepedhetett a túlfolyó csöve akár, átereszt a tűszelep, stb. Egyszer én is szívtam e miatt, az ok az volt, hogy az úszó füle, ami a tűszelepet taszigálja valahogy szerencsétlenül állt, és összeszerelve megfeszült kicsit, ergo nem zárt be miatta a szelep. Érdemes nem csak a zárást vizsgálni kiszerelt tűszeleppel, vagy szájjal fejrefordított porlasztónál, hanem pl a leszerelt úszóházas porlasztót egy tál benzinbe óvatosan meríteni, közben szájjal fújni a beömlőn, hogy így is elzár-e, és mikor. Sajnos pontos recept nincs. Látatlanba maximum ötleteket kaphatsz. Sok sikert!
Na jó kezd tele lenni a f...om vele Megint elkezdte,karbi tiszta,gyújtás jó,gyertya új.Nem tudok mire gondolni,de pöccre indul,bemelegszik el indulok megy mint állat és egyszer csak megáll.
Pontosabban User Manulalra .Na de SEGITSÉG.Mitől lehet az a Winden,ha pakolom neki 1,2,3 és elkezd rángatni,de majd megáll.De indul pöccre,utána már 1-esben is rángat,hagyom kicsit állni aztán megint jó.Mi az isten ez? .Kicseréltem a gyertyát,pucoltam a légszűrőt is,nem értem mi ez.
Köszi a segitséget!
Kedden elmegyek nézek valmai olajat,ami megfelel a pénztárcámnak:D
10w-40
atf
75w-90 full synt
illetve a motul-t ajánlottátok még.
Nem tudom melyik lesz.
De köszönöm a segitséget már jobbán tájékozódom ebben a témában:)
Ásványi hajtómű olaj nem jó bele (80W-90), nagyon sűrű, nehéz lesz a váltó és még a kuplung sem fog kiemelni rendesen. 10W-40-es motorolaj a legolcsób bele. ATF (automataválóolaj) is jó, nagyon finom vele a váltó és a kuplug sem csúszik. A gyár 75W-90 es fullsynt olajat ír, de
am is egy 50estől ne várj csodákat inkább vegyél nagyobbat!
Milyen típusu DellOrto karbit tudtok javasolni az 50es windemre ami fizikailag passzolna rá? Jelenleg csak egy 14es van rajt, így csak 6-7ezernél kezd húzni.. Mekkora a legnagyobb ami még ésszerű keretek közt rámegy? (hogy azért ne egyen annyit mint egy ifa)
köszi
A tűszeleppel elvileg semmi baj, ha a beömlőn fújtuk, úgy tűnt, tökéletesen zár. Elvileg a túlfolyó csöve sincs megrepedve, mert úgy emlékszem, azt is néztük, hogy befogva-fújva szelel-e? És úgy tűnt, hogy nem.
Azonban sajnos sokra nem fogsz menni vele, én az AF1-ét anno megnéztem, ilyenek voltak, hogy 1 mm a nemtommitől, igenám, de hogy méred le? Míg a simsonba volt egy felöntés az úszóba, hogy ha mindent kiszedtél ott kell állni, itt semmi, sőt, egy csavar sincs, ahova egy slagot húzva mellette meglátod a szintet.
Éppen ezért azt szokták, hogy olyan magas legyen a szint, hogy kicsit megdöntve 10-15 fokot a porlasztót kezdjen el folyni a túlfolyón.
Ellenben ha csepeg, akkor ott más galiba lehet. Ugye elrepedhetett a túlfolyó csöve akár, átereszt a tűszelep, stb. Egyszer én is szívtam e miatt, az ok az volt, hogy az úszó füle, ami a tűszelepet taszigálja valahogy szerencsétlenül állt, és összeszerelve megfeszült kicsit, ergo nem zárt be miatta a szelep. Érdemes nem csak a zárást vizsgálni kiszerelt tűszeleppel, vagy szájjal fejrefordított porlasztónál, hanem pl a leszerelt úszóházas porlasztót egy tál benzinbe óvatosan meríteni, közben szájjal fújni a beömlőn, hogy így is elzár-e, és mikor. Sajnos pontos recept nincs. Látatlanba maximum ötleteket kaphatsz. Sok sikert!
Keresek eladó SEM AMAL gyújtótrafót. Azonnal vavő vagyok rá! Írj és megbeszéljük. E-mail: djklein@index.hu
Köszi a segitséget!
Kedden elmegyek nézek valmai olajat,ami megfelel a pénztárcámnak:D
10w-40
atf
75w-90 full synt
illetve a motul-t ajánlottátok még.
Nem tudom melyik lesz.
De köszönöm a segitséget már jobbán tájékozódom ebben a témában:)