Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Ven egy 1987-es 125-ös tuaregem, rendszámos, műszaki nélkül.
Az önindítójával van gond, kb. 30 E ft-os a baj, a motorja felújjított, még bejáratós (igényesen lett megcsinálva csapágy és dugócsere volt) van némi esztétikai baja is de csak minimális a korához képest.
És a különolajzás sem működik...

A kérdésem, hogy így mennyi a piaci értéke, érdemes-e rendbereknom, vag adjam el így alkatrésznek?
Mennyit kaphatok érte?

A válaszokat előre is köszönöm!
keresek 94 évj tuareghez kilométerórához valamint fordolatszámmérőhöz bowdent. ha van valakinek elfekvő kérem jeleze megveném. köszi.
Jó napot Urak!

Lenne egy Piaggo v Gilerához való gyújtáselektronikám eladó vagy elcserélhető Aprilia gyújtáselektronikára!Bővebb infó: http://www.italmondo.hu/index....

Üdv
Hello !Küldhetnél Aprilia tuareg wind 50-hez szerelésit!Kössz!
heló és erről a honlapról hogy lehet letölteni illetve hogy lehet regisztrálni? heló amúgy nekem is ez a bajom és a többiek azt mondták hogy a karbi beállítása a rossz na csá
www.serviceaprilia.com motorkezelés utmutatók
illetve van egy Rotax122 szerelési német -angol ha kell még megpróbálom elküldeni(nem tudom már honnan töltöttem le)
Üdv mindenki !
Nem forog ki a motor,teljes gáznál dadog!
Gyujtás ,karburátor ,power szelep ?
Mi lehet a gond ?
(De legalább mentem vele,nem csak szereltem )
Széles utat!
bocs amúgy a sebességét értettem a hétvégén el is viszem szerelőhöz és majd írok hogy hogy ment és mennyiért csá
Hallod, ne sértődj meg amit most mondok, de nagyon buta kérdéseket teszel fel. Lehet, hogy megcsinálják, 3e ért lehet hogy 20ért, attól függ hova viszed. Szerelőt neked kell szerzned, te tudod, hogy dolgozik. Az meg milyen kérdés, hogy meddig fog utánna menni. Mennyivel vagy mi? Erre lehet ad neked valaki valamilyen választ, de értelmeset senki....
heló kb mennyiért csinálja meg szerinted és ha minden jól megy akkor mennyit fog utána menni?kösz
Vidd el egy szerelőhöz, aki bekarburálja neked rendesen, utánna, már nem kellesz hozzás semmi hogy jobban menjen...
helósztok a könyök 8000ft ba kerül a dob pedig 6000-be szerintetek ez aktuális ár de én úgy gondoltam hogy most mégse veszek kipufogót inkább a karbulátort kellene megnézetni akkor ti azt tanácsoljátok hogy szerelővel nézessem vagy leszedjem én?amúgy ott a benzin adagolója lehet elállítva?amúgy ha ti tudtok valami olyan alkatrészt amivel jobban menne a motor akkor légyszi írjátok le hogy mi az?
Nana. Szerintem az a dob, ha nincs kilyukadva, akkor nyugodtan megveheti, mert szerintem az csak felszíni rozsda. Az enyémen is így nézett ki, aztán felex és drótkorong, porfestés, és olyan lett mintha új lett volna. Nem kell még azt a rendszert nagyon leírni. A lánckerékből én is újat vennék inkább. De amúgy mint mondtam, neki nem a kipufogóval van szeintem a baj, hanem a karburálással.
kipuff könyököt megeszi a rozsda meg ne vedd esetleg az arrow dobot lánckereket is csak újat vegyél!
heló akkor mit tanácsolsz? a karbulátort hogy csináljam meg szerelő a megoldás?az ha meg lesz csinálva mennyit javít a teljesítményén?amúgy találtam a neten alkatrészeket felrakom a képüket szerinted megéri valamelyiket megvenni?
Azért nem esik vissza, mert nincs rendesen bekarburálva. A karburátor beállítása hibás. De ezt ne kezd el egyedül beállítani, mert meg is ragadhat a dugód.
heló még azt akarom mondani hogy kiszedtem a levegőszűrőt és ami ott van tömítőgyűrű a karbi csövénél az nm zárt rendesen és így azt láttam hogy a levegőszűrő dobozában le volt rakodva szerintem az is lehetséges hogy az ott bement koszos levegő bement a karbihoz és az be van koszolódva.te mit gondolsz?ja és amúgy egy kicsit tekertem a póveren és arra jutottam hogy már kinyit és normálisan lehet húzni a gázt .ja és apa azt mondta hogy kérdezzem meg hogy az mért van ha üresben felpörgetem éés a fordulatnem esik vissza a gázkar elengedésétől.
heló amikor levettem a szelepet állítottam rajta és oda jutottam hogy amikor megyek vele akkor csak egymegadott ponton gyorsul ha továbbhúzom a gázkart akkor akkor olyat csinál mintha akadozna aztán ha visszaengedem arra a pontra ahol nem akadozik akkor megint jó de így is csak 90-et megy amúgy a kipufogóról mit gondolsz jó rá a póvert hogyan lehet normális állapotra beállítani?
Jah és nem probléma, hogy nincs benne a bowden.
Az csavaron az óramutató járásával ellentétes irányba kell tekerni.
Neked nem power szelep problémád van. Neked is ugyan olyan pneumatikus power szeleped van, mint amit az adás vétel topikban árulnak. Ennek annyi a lényege, hogy a kiáramló levegő, felfújja a membránt, ami így kiemeli a nyelvet. Azt ellenőrizd, hogy a nyelv, tud e szabadon mozogni. Megfogod a membrán végét és mozgatod be ki. Ha mozog nincs gond, ha nem akkor a két csavart ami a hengerhez fogja kicsavarod, és óvatosan kihúzod és megmosod. A műanyag házon amit látsz, egy bowden csatlakozása, ami gyárilag a fékkarhoz van kötve. Ez azt csinálta, hogy amikor fékeztél, kinyitott a kipufogó szelep, ami így kiszellőzetette a hengert.
üresben a motor kipörög rendesen? Mert lehet, hogy karburálási problémád van. Estleg koszos a légszűrőd, vagy a gyertya nagy terhelésnél nem dolgozik. Írd le potosan mit csinál és meglátjuk mi lesz a hiba.
Épp ma volt egy kis bicajos balesetünk a népkertnél.
heló amúgy a póver szelepet hogyan lehet leszedni a hengerről?vagy a póverben a csavart melyik irányba kell húzni hogy hamarabb nyisson?előre is kösz
helósztok ismét én vagyok leszedtem a póver szelep tetejét és lefényképeztem de van egy lyuk ami a fényképen is jól látszik szerinten ez a bogden helye de ez nincs benne ez baj?és ez határoz meg valamit amúgy a póver szelepet is lefényképeztem de szerintem ott nem kóser valami?szerintetek?
heló itt a kipufogómnak a képe szerintetek ez jó hozzá vagy vegyek hozzá másikat?kösz