Igen, a rosszabb...nem tudom a képen mennyire látszik, beleért valamelyik csavar feje... fel kéne szabályoztatni...ha érdekel valamelyik csinálok, jobb képeket...kérlek az e-maire írj...
motorkovacs@gmail.com
Ja de ők megállnak nekik,na látod én ilyenkor be föld,aztán jöhet a csumpi Fordjával,meg Skodájával utánam.Na de tuti,hogy számítana,a karbi persze.Vagy nem a gyújtás van el állitva rajta?Havernak Rallyja megy mint a szemét.
100-ból nem vettem volna 125öst, vagy ha mégis tuti rákelett volna még költeni ugyanannyit.. pesten haszálom, napi rendszerességel, és nem egyszer látom ahogy a fakabátók szívóznak, a srác meg mutogatja a számlapját, meg a kamu 50-es feliratot az oldalán.. jövőre tán lesz pénzem az A kategóriára plusz egy nagyobb vasra.. Addig is nyerő lenne tudnom milyen karburátort lehet még belerakni hogy ne rohadjon meg a motor? Szerintetek ez rámenne? Számítana valamennyit egyáltalán a 16 a mostani 14 helyett? (mert jelenleg 6E-nél megáll, érződik hogy szívna még, aztán túlküzdve magát a 6500-7000-en kezd csak el húzni.
köszke
Halihó.Nem tudja valaki hogy a 125-ös Tuareg Windet mettől meddig gyártották a taljánok?Azt hiszem 1988-tól indult csak azt nem tudom meddig.Ja és csak főtengely szimeringes a gépem.
motorkovacs@gmail.com
Üdv
Bontva van esetleg valakinek valami róla? Wind 125.
Majdnem komplett még...működött mindene...
motorkovacs@gmail.com
köszke