Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs mit, és az adatlapot tessék kitölteni!
kösszönöm a segitséged .
Megnézem hát ha .
Ha kattog a relé, az két dolog miatt lehet: vagy meghalt maga a relé, vagy nem kap testet. Nekem is volt ilyen gondom, megtört a test kábel, ami a vázról van rákötve a blokkra, és emiatt csak kattogott a relé ezerrel, mikor indítóztam. Nézd meg először ezt, ha így sem jó, akkor szerezz egy új relét, kb 1500 Ft körül kapsz.
Meg van még egy olyan problémám hogy a önindito nem müködik,félre ütt a relé és katogo hangja van ,ennek milyen árba lenne a javitása.
Sziasztok
Nekem van egy 600-as aprilia tuaregem .
Kuplung bowdenem kellene nekem,meg főtengelytömitésbe is kellene segitség . Ha valaki tudna segiteni itt elértek :
pubertorico@citromail.hu
Akinek a power nincs bekötve az vigyázzon mert bekoxolódhat a szeleptest és aztán elég szopatós kiműteni a hengerből. Hasznos tud lenni ha be van kötve. Nekem 90 km/h körül nyit, szóval normál sebességgel normál fogyasztssal eljárok, de ha mondjuk kicsit jobban sietek vagy pl előzésnél jól tud jönni ha onnantól nem csak tötymörög hanem mozdul is valamit.

Üdv
Köszi a választ! És hogyan kell "helyesen" belőni a karbit? Mit kell rajta állítani? Mi az optimum? Kipufogó: hogyan (mivel) érdemes tisztítani?
Köszi még 1x.
Légyszives válaszoljatok!Ngayon fontos lenne!
kiégettem mert be volt rakodva
az erejével nincs baj mert kapar mint állat de mivel a póver nem kapcsol be ,,szerintem,, ezért nem gyorsul fel olyan gyorsul.
az nem lényeg, hogy nem nyit ki max nem akasztottad vissza a bowdent. power nélkül is mennie kellene többet végre. hogyan takarítottad ki a kipuffot? dugtál bele valamit?
a póvereddig lehet hogy kinyitott de most már hogy kitakarítottam a kipufogót nem nyit ki
gyorsulni, hogyan gyorsul? nem erőtlenebb mint előtte? nagyon dugó vagy gyürű szaga van a dolognak. biztos, hogy nem power, az nélkül is felmenne 140-ig
sztem nincs gyújtás és karbi baja mert nem szaggat bár néha szokott olyat csinálni hogy ha lassan megyek vele 123-ba akkor néha beszaggat egy kicsit ja és az előbb elcsesztem az írást 90ről 95-ig akar alig menni
6 sebességes a 6-dikban nem gyorsul de tartsa a sebességet amikor elmegy kilencvenig akkor utána még nagy küzködve talán elmenne kilencvenig de nem szaggat szerinted mi lehet agondja vagy mit lehetne rajta bütykölni a jobb menésért? kösz
hali! biztos, hogy a power nem megy? nem gyújtás vagy karbi gonndod van? 90-et viszi utána mit csinnál? rángat vagy dadog vagy megy simán? A powert igen egy csavarral lehetállítani, hogy korábban avagy később nyisson. ez a power elektronika előtti bovdenen teheted meg.
én már csak kb fél óráig leszek de hallod szerinted a többiek elaludtak vagy mi van velük? ha mostanában megtudsz valamit hogy mitől le hetne gyorsabbá tenni vagy beállítani a powert akkor légysz írd le jó kösz.
MSN az adatlapomon... Nem mindig érek amikor ott vagyok. De majd megoldjuk.
még egy darabig biztos vagyok kb 1 óra,én szigetszentmiklósi vagyok
én kistelek és környéke felé. de állítólag akitől vettem azt mondta hogy a póvert egy csavarral lehet állítani meg valami szimeringeket is beszélt hogy lehet az a baja de már jó volna ha tényleg gyorsabb volna mert 160-as óra van benne és én sem hiszem hogy 90 lenne a vége amúgy te meddig maradsz ma a fórumon?
köszi.te merre motorozol?
szerelés szempontból nem igazán értek hozzá,nekem is csak pár napja van apriliám, de azt hiszem elektronika vezérli az egészet .szerintem a többiek talán tudnak érdemű információt a kérdésedre
nagyon vagány amotrod atom
szerintem az enyém sem nyit ki vagy ha kinyit akkor nagyon szarul azon nem lehet állítani
és nem lehetne az én motromon valamit varjálni álligatni hogy jobb legyen?