Nagyon köszönöm, de ez a motor teljesen más, mint az enyémben lévő. A karburátor is teljesen más. Az enyémben PHBH 26 NS van, a szervizkönyvben lévő meg PHBE 34 US.
Ha esetleg van valakinek ötlete, hogy mitől lehet az, hogy a túlfolyón lassan csepeg a benzin, ha nyitva van a benzincsap, akkor ne tartsa magában a megoldást. Vagy 10x szétszedtük, és állítottunk az úszószinten, de sajnos a csepegés nem szűnt meg.
A tűszelep zár rendesen.
nézd meg itt az első manualt. igaz '89-es de lehet h jó a '87es modellekhez is.. sajnos csak olaszul van, de könnyen el lehet igazodni rajta online fordító progikkal..
Igazából az a baj, hogy le van törve az olajadagoló bowden csatlakozója. Eddig manuálisan kellett megnyitni egy picit amikor megy vele az ember, és elzárni ha leszáll róla. Namost ez a csavaros csap körül kezdett el csepegni az olaj. Többen javasolták hogy ürítsem az olajtartályt és adagoljam én magam a benyába az kenőcsöt. Csakhogy gőzöm sincs az keverési arányról 1:40 vagy 1:33 ? (Trabinál ilyenek voltak) Te miért nem kevernéd bele? Köszi
Leginkább ahhoz kéne, hogy tudjuk, pontosan hogyan kell beállítani az úszószintet a karburátorban, mert sajnos egy kicsit csöpög a benzin a túlfolyón. Ehhez lenne szükség valami pontos adathoz, hogy ne csak találomra állítgassuk az úszószintet.
Váltóműolajat szeretnék cserélni a tuareg 123-as blokkos motoromban csak nem tudom miylen olajat vegyek.
Már biztos volt róla szó de nem találom.
Megnéztem a használatijában.
3 olajat ajánl:
Mobilube shc
Shell rotella x 30
Bp vanellus M SAE 30
Na most ilyen olajokat nem igazán találtam,gondolom azért mert nem mai a motor és a leirása sem.
Olvasgattam hogy 4 ütemü 10w-40-es motorolajat kéne beletenni.
De nem vagyok én ebbe biztos,hogy jó lenne?Boltban is sima váltómüolajat ajánlottak.80w-90 körüli számozzással,ez meg teljesen már mint amit itt olvasgattam,30-as meg 10w-40.
Tanácstalan vagyok egy picit:D
1987-es Aprilia Tuareg Wind 125-höz keresnék lehetőleg angol, de bármilyen más nyelvű szervizkönyv is megteszi. Fekete Rotax blokkos, ha jól tudom, 123-as.
Egy baj van azzal, amit betett képet, hogy 125-ös kapcsolási rajza.
Egyébként ebből van színes is, egyszer kiszíneztem, sőt, magyarázat is, de 125-ösé, 50-eshez nem jó!
Skacok, folyik az 50esem, egy iccaka alatt egy 10cm átmérőjű tócsát eresztett.. Ki szeretném üríteni az olajtartájt és kézzel bekeverni a tankba, de nem igazodom el az olasz manuálon hogy mi a helyes keverési arány. Ti használtátok már így?
ezen ne spórolj,pár száz Ft ... én is Cross Power 2T-vel itatom...és 3.5 non jo ár ...utoljára 3.9 be vettem ...jah és nm az illat a lényeg vagy ha annyira akkor itt az ipone epres
Kössz a fogadtatást örülök,hogy itt lehetek .Jaj nem tudom miért 97-et a Dt-m volt 97-es írtam ,Papirok szerint most nézem 94-es Aprilia Tuareg wind 125,vagy kamuztak az évjárattal?Ha át is vertek vele,nem tudok haragudni,mert eszméletlen jó motor.Ahhoz képest,hogy 125-ös kamilláztam mikor kipróbáltam.Kössz az olaj lámpát,olajat vagy castrolt teszek bele,vagy motorexet.
Hali , üdv a Tueregesek között. Első rossz hír, 97es Tuareg nincs (ha jól emlékszem 89-92közt gyártották, tegyél fel képet és megmondjuk kb melyik lehet). A check gomb pont erre szolgáll hogy "csekkold" az a lámpát ami akkor villan ki mikor az olajtartályban egy bizonyos szint alá megy a zax. (nekem olyan fél liternél gyulladt az még párszáz Km-re elég). A plexi miatt is jó lenne ha tennél képet mert szerintem nem kompatibilisek.
Jah igaz most jutott eszembe hogy milyen Tuareg? Wind, ETX, Rally? Az 2. mondatom a windre vonatkozik...
Halihó.Ma vettem egy Tuareget 125-ös 97-es évj,és van az a Check gomb na már,ha benyomom ki villan az olaj lámpa,ez a kis gomb mire szolgál? Ja,és vkinek plexije az elejére,mert az törött.
Ha esetleg van valakinek ötlete, hogy mitől lehet az, hogy a túlfolyón lassan csepeg a benzin, ha nyitva van a benzincsap, akkor ne tartsa magában a megoldást. Vagy 10x szétszedtük, és állítottunk az úszószinten, de sajnos a csepegés nem szűnt meg.
A tűszelep zár rendesen.
nézd meg itt az első manualt. igaz '89-es de lehet h jó a '87es modellekhez is.. sajnos csak olaszul van, de könnyen el lehet igazodni rajta online fordító progikkal..
Váltóműolajat szeretnék cserélni a tuareg 123-as blokkos motoromban csak nem tudom miylen olajat vegyek.
Már biztos volt róla szó de nem találom.
Megnéztem a használatijában.
3 olajat ajánl:
Mobilube shc
Shell rotella x 30
Bp vanellus M SAE 30
Na most ilyen olajokat nem igazán találtam,gondolom azért mert nem mai a motor és a leirása sem.
Olvasgattam hogy 4 ütemü 10w-40-es motorolajat kéne beletenni.
De nem vagyok én ebbe biztos,hogy jó lenne?Boltban is sima váltómüolajat ajánlottak.80w-90 körüli számozzással,ez meg teljesen már mint amit itt olvasgattam,30-as meg 10w-40.
Tanácstalan vagyok egy picit:D
Aki tud segiteni valamit az irjon!
Előre is köszönöm.
Egyébként mihez kell, mert sima szétbontás összeszereléshez nem szükséges!
Egyébként ebből van színes is, egyszer kiszíneztem, sőt, magyarázat is, de 125-ösé, 50-eshez nem jó!
Jah igaz most jutott eszembe hogy milyen Tuareg? Wind, ETX, Rally? Az 2. mondatom a windre vonatkozik...
Üdv
Szerintetek jó rá?
Valamint önindító kapcsolót is vennék 125-ös bontásból, az is passzolna az 50es kormányára?
köszi,g
esetleg nincs meg hozzá hogy melyik szám pontosan mi?
más: honnan lehet 50eshez csomagtartó konzolt szerezni? nem találok sehol.. tán bontott 125ből menne, de nemtom jó lenne e rá..
előre is köszi
Egyébként köszönöm a hozzászólásokat...