janlive:hengerürtartalom kiszámítása (r négyzet * pí * lökethossz)Egy ilyen dologhoz viszont nem kell belelátni a hengerbe,hogy tudja az ember ez bizony nem annyi ccm,legjobb esetben 80as(ekkora tuning szetteket gyárottak hozzá max)! A hengert nem lehetne akkorára fúrni,hogy ez kiadjon ennyi ccm-et(132),ilyenkor már a dugó a víztérben futna
Igen én tudom... 50 felett van a furat? Mennyi? És mennyi a löket? Mért értéket szeretnék, nem csak hasraütőset!
És hogy miért mondom? Mert láttam nem egy 50-es, 70-es hengert, és a falát fizikai képtelenség 10 mm-errel nagyobbra fúrni! Löketet se lehet ész nélkül növelni... De picit is csak horror áron... És miután jellemzően sokkal olcsóbb, és jobb venni egy gyári 125-öst, senki nem kezd farigcsálni...
És te láttad a henger besejét, hogy így edöntötted?
amugy tudud, hogy hogyan lehet a köbcentit kiszámolni?
éppen a lökethossz miatt ennyi csak megsúgomamugy 50 felett van a henger
És szerinted ez reális? Hogy 132 ccm-es? hümm. Pláne, hogy akkor jóval nagyobb furata kell elgyen, mint egy gyári 125-ösnek, mivel rövid a löket. Mondjuk a gyári 40 mm körüli furat helyett 54 mm felett... Ráadásul a henger se tűnik olyan spécinek...
Nem csak az eladó vetített?
Az elektromágnessel nem nagyon lehet gond. Egyszerűen rákötsz 12 V-ot, ha behúz jó! Ellenebn az elektronika. Köss a mágnes helyére egy 12 V 21W-os izzót, indítsd el, és nézd meg, mikor hogyan világít az izzó! Ha leírod, megmondom jó-e :) (fordulatszám, világít/nem, erősen, vagy halványabban)
Amúgy kikötve se lesz semmi baja, csak gyengébb
Szét lehet szedni! Levegővel a kiszerelt munkahengerből kilökhető a megszorult dugattyú! Az ilyen hibát jellemzően az elgyengült visszanyomó rugó okozza. Én egyszer hátulra ETZ-hez valóból pótoltam, kis átalakítással. Azonban ha tényleg beragad a dugattyúd, akkor a fék is beragad! És az első féknél általában a kopott munkahenger miatt nem jó a fékhatás, azon meg csaka csere segít!
Sziasztok!
125-ös Tuareghez keresek a karburátorba tűszelepet, úszót, ha van esetleg valakinek bontva. 1987-es évjárat, fekete rotax blokkos.
Esetleg merrefelé érdeklődjek, hogy ezeket az alkatrészeket jó eséllyel beszerezhessem?
Köszi!
Na sziasztok, rég jártam erre, vizsgaidőszak van ha kis időm is van rögtön motorozok, de van egy kis gond, nincs töltésem, állandóan tologatnom kell be, mi ilyenkor a teendő?
halihó sziasztok segítség kéne. apriliám kis dadogás után megált. gyújtáselektronikára tippelek de lehet, hogy gyujtó trafó csak. tipp kellene, hogy hol és mit kezdjek el méricskélni.köszi:gege
Sziasztok . Tudna valaki segiteni 50 es Pegaso témába ? Most rakom össze csak öninditos aksit még nem vettem töltöröl megy . Teker az indito teker de a gép beindulni nem akar .Szétszedés ,festés elött ment . szikra van , karbi menbrán tiszta . HA van kedve beindul ( akkor elö és utogyujtási jelenségek nélkül ) megy rendesen . Probáltam szivato alapgáztol a csutkáig szivato nélkül is . Eredmény ugyan az . HA van kedve beindul . Nagyon szeretném ha megbizhato lenne , minden jótanácsot szivesen fogadnák . Elöre is köszi
Sziasztok.
Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy egy bekötési rajzot elküld nekem.
Nem régen vettem egy tuareget ami gyárilag 50ccm volt most 132ccm.
Nem tudom, hogy milyen típusú a motorja.
Az összes vezetéket lehúzták a helyéről és nem tudom, hogy hol adjak áramot a lámpáknak stb
Most, hogy raktam össze a gépest ott szómízáltam felette, amíg a bovdent állítgattam és azt néztem, ő csak egy koszos kis behúzómágnes semmi más, kén mérni egy áramfelvételt és az alapján lehet helyettesíthető lenne vmi személyautó önindító mágnesével, de nem jutottam el az ötlet megvalósításáig, alig vártam kész legyen és mehessek végre. ( kaptam is egy első defektet vagy 30 km- re)
jah gondoltam beszart a powermotor nagynehezen kiderült mert 8e-nél mindíg ledadogott aztán a gyújtástól a karbiig mindennt átnéztünk,aztán lehúztam a csatit a powmotorról hát láss csodát megy akár 10 ezerig is gond nélkül. egy darabig biztos így marad mert nincs 10 rugóm most egy powmocira. ezért kérdeztem mert nem tudtam, hogyha végig zárva van szétbasz e valamit odabent. köszönöm a segítséged.
Aprilia Tuareg wind 600 -as gépemet eladom v cserélném
ajánlatokat várom : pubertorico@citromail.hu
Crossositva lett
Kapott egyedi idomokat, sport kipufogót
.ez egy igazi cross gép
Most vettem nem rég egy 97-es Aprilia Tuareg Rally 125-öt , nagyon jol mukodik, csak egy valamit nem tudok megcsinalni . Az első fék munkahengere már hazajövetelkor is viccelodott , de most miota járkálok vele, egyre gyakrabban csinalja azt ,hogy a munkahenger dugatyuja nem ugrik vissza, ezáltal csak nagyon kis uton jár, és a fékhatás már-már megszünik ... most mentem vele és abszolut nem akart visszaugrani, mindent csinaltam vele, de légteleniteni is probáltam, az sem nagyon segitett, főleg ,hogy igy nagyon légteleniteni sem lehet, hogy nem mozog a dugatyu meg olajcserével is probálkoztam, ez is hasonló siekrekkel... most szétszedtem az egész cuccost, de a dugatyuj egy kicsit sem akar mozdulni ... Akkor nem jött vissza általában mikor egy nagyobbat fékeztem ... Esetleg valami tipp ,hogy mit csinaljak vele? Sajnois szétszedni nem lehet, mert az olajtartályal az egész egy öntvény .. és ha nem tudok vele csinalni akkor hol lehet találni hozzá? Sehol nem találok ehhez alkatrészt
És hogy miért mondom? Mert láttam nem egy 50-es, 70-es hengert, és a falát fizikai képtelenség 10 mm-errel nagyobbra fúrni! Löketet se lehet ész nélkül növelni... De picit is csak horror áron... És miután jellemzően sokkal olcsóbb, és jobb venni egy gyári 125-öst, senki nem kezd farigcsálni...
amugy tudud, hogy hogyan lehet a köbcentit kiszámolni?
éppen a lökethossz miatt ennyi csak megsúgomamugy 50 felett van a henger
Nem csak az eladó vetített?
Amúgy kikötve se lesz semmi baja, csak gyengébb
Dellorto PHBH 26 NS
No, ehhez, merre felé keresgéljek olcsóé tűszelepet, meg úszót?
Segíccsetek, pls!
125-ös Tuareghez keresek a karburátorba tűszelepet, úszót, ha van esetleg valakinek bontva. 1987-es évjárat, fekete rotax blokkos.
Esetleg merrefelé érdeklődjek, hogy ezeket az alkatrészeket jó eséllyel beszerezhessem?
Köszi!
Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy egy bekötési rajzot elküld nekem.
Nem régen vettem egy tuareget ami gyárilag 50ccm volt most 132ccm.
Nem tudom, hogy milyen típusú a motorja.
Az összes vezetéket lehúzták a helyéről és nem tudom, hogy hol adjak áramot a lámpáknak stb
ajánlatokat várom : pubertorico@citromail.hu
Crossositva lett
Kapott egyedi idomokat, sport kipufogót
.ez egy igazi cross gép
Most vettem nem rég egy 97-es Aprilia Tuareg Rally 125-öt , nagyon jol mukodik, csak egy valamit nem tudok megcsinalni . Az első fék munkahengere már hazajövetelkor is viccelodott , de most miota járkálok vele, egyre gyakrabban csinalja azt ,hogy a munkahenger dugatyuja nem ugrik vissza, ezáltal csak nagyon kis uton jár, és a fékhatás már-már megszünik ... most mentem vele és abszolut nem akart visszaugrani, mindent csinaltam vele, de légteleniteni is probáltam, az sem nagyon segitett, főleg ,hogy igy nagyon légteleniteni sem lehet, hogy nem mozog a dugatyu meg olajcserével is probálkoztam, ez is hasonló siekrekkel... most szétszedtem az egész cuccost, de a dugatyuj egy kicsit sem akar mozdulni ... Akkor nem jött vissza általában mikor egy nagyobbat fékeztem ... Esetleg valami tipp ,hogy mit csinaljak vele? Sajnois szétszedni nem lehet, mert az olajtartályal az egész egy öntvény .. és ha nem tudok vele csinalni akkor hol lehet találni hozzá? Sehol nem találok ehhez alkatrészt