hát...ez a gyári agyra lett csináltatva...(tehát nekem van hozzá ez az sm szett, meg 1 enduro szett is) szóval így nemvolt gond...bár így a gumik miatt volt a necc...mert épphogy elfért....de majd ha esedékes lesz 1 telefonszámot tudok adni h én honnan csináltattam meg...
nem hiszem h mindenféle jó bele sőtt...tuti h nem...meg...amúgyis akkor sokat kell szabni rajta h jó legyen..távtartók meg minden egyéb
Jól néz ki nagyon!Tengelynél nem volt gond?
Milyet és honnan kéne vennem ha én is szeretnék előre ilyen 17-es felnit?
Mire kell figyelni?Mindenféle felni bemegy a helyére?Na jó biztos nem,de milyet kell vennem?
Érdekelne,hogy a wind-re rálehet-e tenni a rally első sárvédőjét,hogy ne a keréken legyen sárvédő,hanem ott a "levegőben" fent legyen,olyan cross-osan.
Szóval az az első elem,hogy van oda fogatva?Néztem képeken de mintha a hütőráccsal együtt lenne?Azt kéne cserélnem?
Illetve a rally-ban elől ugyan úgy 21-es kerék van?
Igazából úgy tetszene a legjobban ha elől cross sárvédő,alatta egy 17-es felni és aszfalt gumi elől hátul is,igy nagyon teszik ez a fajta paripa.
Megoldható ez nagy átalakitások nélkül?
Egyszer egy 350-es wind,et láttam igy a neten.
sziasztok sajna nem sikerült elmmeni meg nézni a tuareg rally-t de talán majd köv. hétvégén..
még 1 kérdésem lenne hogy mennyi az utazó sebessége a tuareg rallynak és ugye erősebb mint egy yamaha tdr125?
Nekem 160-as pollini van benne,most kopott össze nem rég.Mostmár elég brutál,3.-ban is elemi az elejét.
Ma mentem vele (én hülye,ilyen hidegben,de mától téli álmot alszik):D,120-nál még gyorsult volna,nem tudom mennyi a vége,mert ami gumi van rajta az nem kifejezetten aszfaltra való.
Hütéssel nincs különösebb gond,nyáron egyszer kétszer felfort amikor 1,2-ben nagyon lassan mentem.
Az igaz hogy igy vettem 160-as igy nem tudom milyen a gyárival.
Ez a teló dolog igy van a tareg wind-nél is?
Ilyenkor az egyik szár tartja szinte az egész súlyt,mig a másik meg az olaj által csillapitja a mozgást?NEm teljesen tiszta ez nekem,illetve hallotam már sok féle verziót,de én még nem szedtem szét semilyen motorkerékpár telót,igy nem tudom.
Az tudom,hogy van sima,meg forditott.
hali. Nem igazán tudom mi a különbség, mert az enyém megszorult mikor huzattam..:) . vennem kellett rá eredeti 125 hengert ..igy most megy..de gondolkozom,h megcsináltatom a 160-ast is...
Elektromos v. pneumatikus a powered? Ha elektromos akkor vezérlőelektronikája válogatja h mikor nyit, ha pneumatikus azon 1xűen tudsz a rugóval előfeszíteni és kész..
Ha nem igy van meg úgyis kijavitanak..
Szevasz Imi! Érdeklődnék hogy neked hogy mi a vélleményed a a hengerről mert én is szereztem egy kopottat és hüvelyezni szeretném. Az érdekelne hogy mi a különbség a 125 és a 160 között erőben, és hogy vannak e hűtési problémák? Amúgy ami nekem van abban nincs hüvely.
Sziasztok.. A 160-as henger gyárilag perselyes, vagy az enyém már át lett alakitva? más... az elsö telo a rally-ban egyik oldali rugos a másik meg a lengéscsillapito vagy enyémben elcseréltek valamit... még nem láttam ilyet...
Jól néz ki nagyon,még mostis azt nézegetem.
Üdv.
Roland
nem hiszem h mindenféle jó bele sőtt...tuti h nem...meg...amúgyis akkor sokat kell szabni rajta h jó legyen..távtartók meg minden egyéb
Milyet és honnan kéne vennem ha én is szeretnék előre ilyen 17-es felnit?
Mire kell figyelni?Mindenféle felni bemegy a helyére?Na jó biztos nem,de milyet kell vennem?
igaz ez régi kép...már van új kipuff rendszer...
am meg sztem erősebb az Aprilia...sőtt....tuti
Szóval az az első elem,hogy van oda fogatva?Néztem képeken de mintha a hütőráccsal együtt lenne?Azt kéne cserélnem?
Illetve a rally-ban elől ugyan úgy 21-es kerék van?
Igazából úgy tetszene a legjobban ha elől cross sárvédő,alatta egy 17-es felni és aszfalt gumi elől hátul is,igy nagyon teszik ez a fajta paripa.
Megoldható ez nagy átalakitások nélkül?
Egyszer egy 350-es wind,et láttam igy a neten.
Köszönöm
Roland
Debreceni vagyok.
Üdv.
Roland
még 1 kérdésem lenne hogy mennyi az utazó sebessége a tuareg rallynak és ugye erősebb mint egy yamaha tdr125?
Azt megkérdezhetem h hova valósi vagy?
Csak azért mert én az RXembe szeretnék majd 160as szettet....és hát kiváncsi lennék mégis mien
Nekem 160-as pollini van benne,most kopott össze nem rég.Mostmár elég brutál,3.-ban is elemi az elejét.
Ma mentem vele (én hülye,ilyen hidegben,de mától téli álmot alszik):D,120-nál még gyorsult volna,nem tudom mennyi a vége,mert ami gumi van rajta az nem kifejezetten aszfaltra való.
Hütéssel nincs különösebb gond,nyáron egyszer kétszer felfort amikor 1,2-ben nagyon lassan mentem.
Az igaz hogy igy vettem 160-as igy nem tudom milyen a gyárival.
Roli
Ez a teló dolog igy van a tareg wind-nél is?
Ilyenkor az egyik szár tartja szinte az egész súlyt,mig a másik meg az olaj által csillapitja a mozgást?NEm teljesen tiszta ez nekem,illetve hallotam már sok féle verziót,de én még nem szedtem szét semilyen motorkerékpár telót,igy nem tudom.
Az tudom,hogy van sima,meg forditott.
Köszi.
Roli
az egyik nagyon szorul.. szimmeringet ki szeretném cserélni ha már szétszedtem...
Ha nem igy van meg úgyis kijavitanak..