okés köszi ha az utolsó forintom is rámegy de kókány sz*r cuccokat nem fogok belerakni az biztos.. a simsonom nagyon megbízhatatlan volt igaz az kapott is rendesen. de ez a motor már most a szivem csücske
Nyugodtan mehetsz vele A1-el, egyik ismerősöm is így motorozik. Sőt sokan Ak. -val A. helyett. 14kW, az a 3 nem olyan sok, jobb mintha nem lenne jogsid
Persze természetesen jobban vigyázok mint a simsonra mivel ezt csak úton fogom használni és nem arra a célra vettem hogy agyonüssem nagy becsbe lesz tartva ebben biztos lehetsz
Ja és tehát repsol fullszinetetikus olaj kell ezt még meg is akartam kérdezni jó hogy mondtad
És köszi a jó tanácsokat itthon indítani akartam de nem indult ekkor kicsit megijedtem de miután megtaláltam a szivatót pöcc -röff
Tudom! Gyakran látogattad a fórumot... Azért majd jobban vigyázz rá mint a Simsonra. Ez azért mégis csak egy túramotor. Olajat csak full szintetikusat tegyél bele. Én Repsolt használtam, az nagyon bevált. Amit nem mondtam el: a benzincsap lefele állásba van nyitva, vízszintesen elzárva, fölfele a tartalék, de akkor ki kell tekerni a másik oldalon is alul, hogy onnan is átfolyon. Nálam mondjuk mindig tele volt Indulni egy pöccre indul, hidegen szívató, gáz nélkül, kis melegítés és mehetsz is...
segitséget szeretnék kérni h tuareg rallyn h kell szétszedni a blokot meg a lengokart tarto tengelyt mert akár h erölködtem nem jön ki csak forog
ki kell préselni vagy tartja vmi zégergyürüszerü vagy mi?
na jó lehet az gázolaj....
bár a háttér nem épp szép látvány de sztem a motor a lényeg
ja és a simsonod is gyönyörű állapotba van
Ja és tehát repsol fullszinetetikus olaj kell ezt még meg is akartam kérdezni jó hogy mondtad
És köszi a jó tanácsokat itthon indítani akartam de nem indult ekkor kicsit megijedtem de miután megtaláltam a szivatót pöcc -röff
ki kell préselni vagy tartja vmi zégergyürüszerü vagy mi?