Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali. Tuareghez az alsó műanyag blokk védőt keresek. Olyanod van?Köszi:Gege
Pityu9:Hát igen ez jó állapotó.Ha az elejére gondolsz hogy-hogy néz ki akkor elmondom neked hogy az csak átvan alakítva.Minden gyári tartozék megvan hozzá:)
Hello.A hátsókereket 8ezerért adom fogaskerékkel 1üt ami teljesen új.
Szia. Mint írtam fényezni kell. félig ki is van glettelve. Képet sajnos nem tudok készíteni róla. Le van írva csak a blokk hiányzik. minden más megvan.Sőt egyben van. Ennyiért talán egy kereket tárcsafékkel és egy telót kapsz. Azt is leírtam, hogy ha hétvégén nem viszik el akkor hétfőn irány a bontó.
kép lenne róla? mert lehet h érdekelne a dolog, természetesen csak a papírjaival
És ez neked jó állapotú? Bár mindenkinek más az értékrendje, de szerintem örülj ha 100-at kapsz érte! Én biztos nem venném meg.
A vízpuma kiszedéséhez minek húztad szét a blokkot?
Megvannak de le akarom adni. A biztosítás fizetve van a mai napig. Többet nem szeretnék egyet sem.
papirja?
Helló
Van pár 125ös rotax blokkom bontásra,meg tuareghez egy csomó motyó!
Tel:70/270-6870
Hello Roly ,
elkaphatom az inernet cimet az az ember a netre feltette a blokk szétszedését ?

Előre is köszönöm !

Robi
Sziasztok. Nos mivel régebben Apriliás voltam, az ami megmaradt eladom. Egy aprilia Touareg rally egyben de blokk nélkül eladó. Fényezni kell. Ha érdekel valakit akkor pokazsolt@fibermail. hu-ra írhat. Egyben van a gép. 93as évjárat, elől hátul tárcsafék. Elektromos rendszer akku minden benne van. csak a blokkot emeltem ki, azt eladtam. Az első tárcsafék kb 400 km-es, láncot és lánckereket tavaly kapott. 1200 km van benne. Semmi kopás. teleszkópok váz normális állapotban. Ha valaki jelentkezik hétvégén akkor elvihető egyben 40 ezerért. Azután ha senkit nem érdekel elviszem bontóba.
Hali! És menyiért adod azt a hátsókereket?Gege
Sikerült valamire jutni?
Pityu9: Igen az ami az adatlapomon van.
Sziasztok

Köszönöm a sok hozzászólást.
A hütés szivatyúját kellet kicserélni mert melegedett.CSak a lapátra lehethet már gyanakodni,az is volt,levolt törve három fog.
Próbáltam álló illetve járó motornál.Sehogy sem jó.
Az a baj ahogy éreztem menetközben,hogy a fogaskerekek nem úgy állnak,hogy oldalra eltudjanak csúszni mivel az oldalán lévő "vájatok" nem egymásba illeszkednek,amint arrébb forog a fogaskerék egyből megy a váltás.
LEhet hogy a kuplungnak valamennyi erőt áttkell vinnie?
LEtöltöttem a netről egy robbantott ábrát,de ahogyan néztem a 3,4-es fogakerék rosszul vana rajzon,mert a váltómban pont forditve van,de úgy tökéletes volt de azt szét se szedtem.Illetve egy ember a netre feltette a blokk szétszedését és neki is a rajzhoz képest forditva van.
Elnézést a primitiv fogalmazásért.
De darabosan megy az egész,pl kuplung nélkül tudtam ugy ahogy váltani.
Ma kivettem a blokkot amint lesz időm szétszedem.

Előre is köszönöm a segitséget.

Roland
Az ami az adatlapodon van?
Am van eladó hátsó kerekem zsír új fogaskerékkel.Akit érdekel írjon
Üdv.: Ádám
Sziasztok.Körülbelül mi pénzt érhet 1 jó állapotó megkímélt 125-ös Wind gép(50-es papírok) ?
Hali. Vki meg tudná mondani h hátsó főfékhengerbe honnan akasszak karmanytút? Mert kb. a 10.-dik motorosboltban mondták azt h nem tudnak rendelni. minden segítséget köszönök.
Az a "súly" valószínű a kiegyenlítő tengelyed! Jelölésnek biztosan kell lenni a vezérműtengelyen, a főtengelyen és a szíjon is. De anélkül is össze lehet rakni, csak egy kicsit hosszadalmasabb
Hello Robi vagyok !

Aprilia Tuareg Wind 600-om van . Szétszedtem a gépet és megjelent a baj... Sehol se birom megtalálni az interneten hogy kell befogazni ? Nem láncmeghajtásu hanem fogasszij van benne és van egy suly is , amivel nem tudok mit kezdeni...
Esetleg valamilyen internet cim hol lehet megtalálni a befogazás módját vagy esetleg e-mailben leirás is nagyon sokat segitene . e-mail cimem : pete_robert27@yahoo.com

Előre is köszönöm !

Széles utat :-)

Robi
Előtte milyen hiba miatt kellett szétszedni?
Ezt ne nekem mond, ezt mondtam én is ( na jó nem fejtettem ki ennyire de a lényeg ez).
A legtöbb autó váltója szinkronizált, a Tuaregnek (úgymint a legtöbb motorkerékpáré) kapcsolókörmös, de egyik sem kapcsolható álló tengelyek mellett (kivéve ha véletlenül pont megfelelő pozícióban állnak).