Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és raktamfel videót de majd holnap megy fel a kigyorsítós amikor ideadja az asszony 4ig pakolgatom neki
kösssze
azta k*rva életbe már meg is van a zizzencs
Nem tom mi a generálozás... de bíztos drága lenne...

köszi a választ
Elissa patent nagyon a sárkányod na mindjárt keresek egy mostani képet az enyémröl
Hi
Ricko csak javasolni tudom hogy nézz át minden csavart ha mindenképpen meg akarod venni ugyanis 100 ezer forintért olyat vágnak hozzád, amit valószínüleg elhozatala után generálozni kell
Hello mindenki van egy tuaregem ha vkit érdekel most lett kész a gép az egész bokk fel lett újítva az összes kopó alaktrész (dugo,csapágyak szimeringek...) ki lettek cserélve. Nagyon jó állapotban van minden működik rajta, elsőre indul mindig, csak tankolni kell bele. Ha vkit esetleg érdekelne a gép dobjon egy mailt és megbeszéljük. gaborvezer@citromail.hu
enymis skubizzálcsak adatlapot
A tűgörgő csak akkor hullik szét, ha jóval túlhajtják a megadott szervízintervallumon. Hajtókar valóban létezik a 160-as hengerhez, csak olaszból lehet beszerezni.
Sziasztok!

Aprilia Tuareg-nél (125cm, 17 éves) mire kell figyelni, ha vásárolsz? Mi az ami ennél a típusnál könnyebben elromolhat.
Mert lenne egy 100e Ft-os vétel, de külsőleg szépen néz ki a járgány.
Szóval véleményeket, tapasztalatokat várnék.
az ára:6eft
Eladó a képen látható müszer fal(lámpa kerettel eggyüt) áron alul.
eredetileg 125ccm aprilia tuareg winden volt,
email:patvaros87@gmail.com
06303207630
mennek ezek
Csá! Nem tudom hogy az apriliához létezik e erősített hajtókar meg ha van is miben különbözik, mert a hajtókar ritkán szakad, inkább a tűgörgők potyognak szét. A szomszéd gyerekeknek volt rx125 meg rx180 de a főtengely ugyan az mind a kettőben. Én nem szoktam őrült módon menni mivel kinőttem belőle, csak annyit szeretnék hogy 6000ig egy picit több nyomatékom legyen. Meg remélem nem 10000km hanem legalább 30000.

csak ajálottam egy tuningot ezekre a turharegekre hogy azért menjenek is
a kisfiam lemaradt
nya ne menősködj itt a Hondáddal...Aprilia 4 ever

endúró, visonta sm-ezés, kakucs, sm-ezés, túrázás, városi őrültködés.
Ebben minden volt!
Gondolom nem folyamatos, intenzív igénybevétel mellett. Nálad a terep gondolom eleve kizárva . Nekem volt 180-as Gilera RX-em amiben 60000km-nél lett az eredeti hajtókar kicserélve.
Egy kis kedvcsináló: Videó
Ja és nekem kb 20 ezer kmet ment el majd megált az olajzásom és csak azért fingott ki a főtengó
Nekem is 160as polini hengerem volt, igaz CRM-Hondán, de a fogyasztása elég szélsőséges akár 5 liter is volt 80as átlagtempóval vagy ha nyeleztem a 9.5 litert is benyelte. Hangsújozom hogy Endúró motor, supermoto kerekekkel, 12500as fordulat 6.ban 145km/h és ez egy átlagos pl közúton vagy főúton lévő emelkedőkön nem ejtette lejjebb semmivel. szóval nagyon bika volt. 1-2 ben gázra jött kerékre. a 40 lóerőt csak akkor tudod kihozni belőle ha kipufogó rendszert is teszel rá, dep, arrow, gianelli vagy valmi hasonlót nekem arrow wolt. a kettő együtt remek párosítás ! ja és karbiba nagyobb fúvóka !
Erősített hajtókarral egész jól bírja, kb. 10000km. A teljesítménye 41LE, a többit meg gondolom sejted