Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni! Van egy tuareg wind-em nagy felujítás alatt, a blokkja kész és kilátásban van egy 160-as pollini +34-es karbi. Azt szeretném kérdezni hogy mennyivel növeli a gép teljesítményét, mennyire befolyásolja az élettartamát illetve a fogyasztást? Előre is köszi.
meg van még ...a drágaszágom...eladó még mindíg...de korrekt komoly vevő nincs rá...fillérekért meg nem adom oda...pláne h rsz-os
jahhh bocsesz akkor...nem szoltam...nem gondoltam h ien ügyben jársz erre
Az édesanyámat vittem kórházban és 320 kmre volt kicsit több mint 5 órám. Szóval sietős volt. De egyszer erre a személyes beszélgetésre sort fogunk keríteni, biztos vagyok benne.
200 fölött az tuti. De még nemigazán néztem szét hogy milyen áron mennek most ezek a gépek. (rendszám van , friss műszaki)
Elissa, neked sikerült már eladni a gépest? Régebben árultad Te is...
Cseszd meg erre jársz és nem coltál dumálhattunk volna...nem moccolom már... téli álmát alussza a drágaszágom
Miért nem vagy inkább Pityu10! Ezeket a gépeket nagyon nehéz eladni sajna, pedig a kategóriájukban nem rosszak! Láttam dagasztottad a sarat, azzal a nagy zöld géppel
Ez vicc! Meg akartam kérdezni, hogy nem e Pityunak hívnak téged is!
YAMAHA TDR250 került a látómezőbe! Különben nem ezt akartam csak amiket szerettem volna foglaltak voltak, és igy mérgemben nyomtam ezeket, most meg persze nem tudom hogy változtassak rajta.
Elissa.
Voltam ma kompolton, így átutazóban, sasoltam is hátha motorozol, de nem láttam semmit. Azt áruld mar el nekem hogy az idézet az adatlapodon honnan van? KÖszi
Ezt Te miből gondolod? Legalább valami értelmesebb nevet adtál volna meg magadnak! Magával a motorral semmi bajom, csak egyszerűen már kinőttem és valami nagyobb 4T-t szeretnék.
Én a helyedben el sem adnám mert ettől jobb gépet még nem alkottak!
Elado rendszám nélküli 125-ös tuareg rally, ismerem a gazdáját, szerintem jó vétel már ennyiért is, nagyon erős, nekem tetszett amikor mentem vele, amugy javarészt állt, most lett befejezve, a srác elég sokat költött rá, aztán most meg kocsit szerertne
akit érdekel erre tessék
Kösz a hasznos tippeket a motorválasztásról. A lendkereket nehezen de már sikerült levenni. Kettévettük a blokkot, szét van a főtengely csapágyba a persely és az ebből kiperget daraboktól megszorult .
Meg az alsó tűgörgők is elég ramagy állapotba vannak úgyhogy sztem egy főtengely felújító készlet is kellene bele. Nem tudjátok honnan lehetne olcsón beszerezni a cuccokat? Vagyis csak felújító készlet kellene mert csapágy az van?
én a TT- re voksolnék ...sztem nem rossz választás
Szia! Te mennyiért kínálod a Tuaregedet?
Nemtudom itt működik e mivel nemtudom hogy van felrögzítve a lendkereked, de ha kúpos tengelyre megy akkor megfeszíted lehúzóval majd kalapáccsal rákínálsz párat a lehúzó menetes szárára. Nekem így lazán lejött aminek jönnie kellett... ha már próbáltad ezt akkor kérem nézzen a vörös fénybe ... Thank You ! (MIB)
Akkor sztem ne XT-t vagyél. Legalábbis tesóm nemrég vett ilyen jellegű gépet és amit leszűrtem belőle hogy ha már yamahában gondolkozol akkor inkább TT-600, motor kb ugyanaz, bikább futómű, hosszabb rugóút, kisebb tömeg, motorja elég elnyűhetetlen (alkatrész árakat nemtudok). Szóval nemtudom mennyit szántál rá de már olyan 200e HUFtól fölfelé már lehet találni asszem... persze állapotfüggő. A másik ami annyira már nemszámít egy ilyen öreg motornál hogy sok gazda elírja az évszámokat, de azt a váz színéről meg lehet állapítani.
(Halkan jegyzem meg én is a motorváltás rögös útjára szeretnék lépni mégpedig hasonlóan , csak nekem rendszámos gép kell, ami ezekből az öreg vasakból ritka. Én a TT-600 (XT-600) , DR-650, XR-600 vonalon nézelődöm, persze nekem emellett még benne vannak a túraendurók is mint transalp, dominator stb.)
Olyan gondom lenne hogy az egyik Tuaregembe szorul a főtengely, szét akarom szedni és a lendkerék nem akar lejönni a lehúzóval mit lehet vele csinálni már befújtam mindenféle csavarlazítóval. Meg mitől szorulhat a főtengely? Szét pergett volna a tűgörgő?
Főként terepre kellene és nem rendszámos de ha az lenne az se baj, de egy rendszám nélküli kellene terepre
érdekellnének a cuccok
irj msn re simsonzsol@hotmail.com
17:00 után szoktam lenni
Sziasztok!

Kellene nekem 94'es 50 es tuareg Wind hez első fékkar!
email: hujbert6@citromail.hu!

Köszike! Széles utat!

Üdv.:Dani
sziasztok nekem egy tuareg rally 125 öm van és kéne hozzá 2 index hátulra olyan van rajta mint az Af1 eseken is írjatok emailt légyszi ha tudtok....:pistaklubecz@freemail.hu előre is köszi
Rendszámosan és aszfalton. Néha egy kis terep de 90%-ban aszfalt és rendszámos vagy olyan aminek megvannak a papírjai.