Milyen lamella? AZ enyém 6500-től kezd és 7000-nél indul meg igazán, 10500-ig. Utána már csak nyúlik. De 6. ban is elforog 10000-ig. Mondjuk nem szoktam így nyúzni de ki állja meg, hogy egyszer ne nézze meg, hogy mit tud a gép.
nem nem erőtlen csak most kipróbáltam egy pegasot és az már 6e körül kezd nagyon húzni, az enyém meg csak 8e körül. lehetséges, hogy csak egy beállítás probléma. Még nem szedtem szét nem tudom hogyan áll benne a lamella alapjáraton. Szeretném ha korábban húzna. A tiéd mikor kezd húzni?
Hali sziasztok! Kérdésem lenne. Kinek mikor nyit a powerje? (125cc ) Az enyémet kicsit későinek tartom. 8e-től indul meg a kicsike. A minap kipróbáltam egy ugyan ilyen blokkos pegasot és az 6e-től indult és szép folyamatosan húzott. Jah meg 6-osban nem is akar nagyon nyitni vagy nagyon nehezen. Ez normális? Előre is köszi. Jah meg véleményt kérnék, faragom és festem át a kis tuaregemet és ilyen lesz a tervek szerint.
Az én Tuaregem tökéletesen megfelelne neked 220000 FT az irányára, megbízható, karbantartott moci, kép az adatlapomon és itt: http://kepesmotor.hu/aprilia/i...
elsösorban köszönöm a gyors és tartamas válaszokat:)
hát ezel a csak az az egy bajom van hogy jogsim csak B kategoriás:D akor a 350ccm még felejtöseb mint a 125/50 ..
Ciooo...az előttem szóló már kellő felvilágosítást adott...én ck annyit fűznék hozzá...h imádom a drágaszágot hosszabb távra is tökéletes...jokat turázok vele...akár 2 személlyel is...én átjárok Szlovákiába is...közut, földut egyaránt megbízható egész jol szedi a tappancsait...persze nem egy crossmotor...meg orrnehéz is a wind...de azért lehet vele dagonyázni is...lightosan ...nekem eddig még a kötelező gyertya, akksi, láncszett, gumi, fékbetétek szervizelésen nem igen akadt különösebb gondom vele...de kipp-kopp 125/50 meg sztem felejtsd el...persze mindenki maga tudja...mindenesetre attól függ mennyit akarsz rá áldozni...én inkább egy jobb állapotu drágábbat...de megbízthatot vennék a helyedben...ne rögtön servicével kelljen kezdeni...ck ennyit akartam...sok sikert a véthez... aprilia 4 ever üdv elissa
Helló!
Én nemrég szembesültem ugyan ezzel a problémával.A motor választásában egy több éve és jól motorozó haveronm segített.Nekem a fő szempont az volt,hogy egy olyan motort vegyek amit nem motorozok ki 1 év alatt,és nem kell naponta kulcsolni.De motorozni én se tudok.Egy Aprilia Tuareget vettem 350-es 4 üteműt.Azért választottam ezt ,mert úgy hallottam,hogy megbízható,könnyen kezelhető és karbantartható,és vezérmű szíjjas,ami azért jó,mert ha cserélni kell akkor csak 5 csavar.Haver dr 600 asát,most szét kellett teljesen szedni,mert az vezérmű láncos.Szerintem ez azért nem elhanyagolható szempont.Valamint még az ár volt az ami meghatározó volt.Nem tudom,hogy közúton is rendesen akarsz motorozni.Én csak földesúti használatra vettem a Tuareget.De néha megyek majd aszfalton is,csak akkor ha már annyira megy a motorozás hogy a jard elől meg tudjak lépni,addig nem.( A tuareg 32 le-ős,viszont nehéz,kb 160 kg)Az előző tulaj kb 90 kilós lehettet és mondta,hogy a barátnőjével ketten kb 150 kilóval is vígan ment a motor,amit már mi leterhelve igazoltunk.
Úgy hogy elbírja a horgász cuccokat is.
A lényeg,szerintem mindenképp 4 üteműben gondolkodj,és szerintem 350 ccm nél ne nagyobb löktérfogatút.
A kor szerintem annyira nem számít,ha olyan embertől van a vas aki oda is figyel rá.Ha ránézésre nagyon viharvert az összkép,akkor nem ajánlom a vásárlást,még akkor se ha gumi,lánc,lánckerekeke...stb új is.Mert hát ha kivan fektetve a blokk akkorsemmit nem érnek.Ami még szempont volt vásárlásnál,hogy hidegen ha egy óráig rugdossa az ember és nem indul akkor az is felejtős,én úgy voltam vele,ha a 4. rúgásra nem indul akkor nem is kell.A Tuaregem 93-as és fesz.szabályzó nélkül(nekem az most ment tönkre),csak rákötöttem az aksit,hogy legyen áram a gyújtó trafóban és első rúgásra indult.
Kizáró ok volt még az olajfolyás,furcsa csilingelő,kopogó,és egyéb rendellenes zaj járó motornál.
És ha valaki minden áron rád akarja sózni a biciklit Pl: Ezt csak akkor csinálja... Csak egy kicsit... kezdetű mondatokból le lehet szűrni,hogy bizony később a zsebedbe kell nyúlni majd ha azt elviszed.
Ha kinéztél egy típust akkor érdemes megnézni,hogy olyan típusú motorok milyen motor és váz számmal vannak körözve,és a körözött adatokat lejegyezni,és motor vásárlásnál megnézni.Gondolom nem szeretnéd ha veszel egy motort 140 000 -be,másnap meg vinnék a rendőrök,mert lopott,vagy bűncselekményt követtek el vele.
Én ezeket a szempontokat is figyelembe vettem,és nekem sikerült jó motorhoz jutnom.
Remélem tudtam segíteni.
hy
motor vásárlás elöt álok.. iletve majd a nyárára akarok ugy gondolom elöb job felvilágositást kérni mint mielöt bele vágok..
én a motort arra használnám hogy falun elszaladgálni, kijárkálni horgászni max 15-20 kilométer meszire motorozni vele.. meszeb már autoba ülök:)
a következöek lennének a kérdéseim:
1 ha használt motorba gondolkozom.. akor mindenki azt mondja ne 50est vegyek hanem egy 125öst 50es papirokal más azt mondja ne csináljak hüjeséget mert 2011 töl változik a rendszer és minden rendszámos lesz..véleményeteketre lenék kiváncsi?
2 tipusban sokan mondják a robogot felejtsem el mert megöli a földut.. (ebbe van valami az alacsony hasmagasága és a kis kerekek miat)esik 2 csep esö és leragadok:D
3 ha használtat nézek ijen 10en évesek.. ezek menyire megbizhatoak kilehet e vele mozdulni meszebre?menyire kell öket szerelgetni rájuk költeni..
néztem a cagiva elefantot elsöre az jött be esetleg valakinek akármien tapasztalata lenne megoszthatná! esteleg ajálhatnátok más márkatipusokat gondolok itt aprilia tuareg, pegaso.. esteleg a supercity.. yamaha tdr .. válaszotokat elöre is köszönöm remélem segitetek
nem volt még motorom de valamire valot akarok és nem egy rosz simsont..
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 350-es Tuareget,és lemostam magasnyomásúval(nagy hiba volt),és az amúgy is hibás feszültség szabályozóm végleg tönkre ment.Kigyulladt...És most így néz ki.
Ha valakinek van egy üzemképes fesz.szabályzója jó áron akkor az érdekelne.
Előre is köszönök minden segítséget.
Sziasztok...
Vélemény? ki látott már ekkorát/ilyet? a szerelő azt mondta h SOHA nem látott még ilyet egy ekkora motoron...
Elcsöppent a gyertyám... a lyuk kb 8 mm vastag lehet...
Szétszedtem a motoromat.A képen ahol a főtengely is van ott általában szokott valami kenés lenni? Mert ha nem akkor nekem oda valami beszivárog.Nem tudom eldönteni hogy víz vagy valami olajféle olyan vékony.
Szimeringeket a blokkba hol lehet kapni?Nehéz körülményes kicserélni?
Kályhaezüst kipu, komoly . Látszik rajta hogy ez egy agyon újítgatott motor. Kép alapján nem sok mindent tudsz meg róla, meg kell nézni élőben. Akkor már miért nem inkább ez http://motor.hu/motor_vpage.jsp?id=125487 vagy ez http://hasznaltmotorok.hu/index.jsp?id=2&h_id=171400&h_p
artner=0 Egy ilyen motornál nem az évjárata a lényeg.
sziasztok tuaregesek!
valaki tudna egy épkézláb gondolatsort írni erről a mociről ami meg szeretnék venni mert megkérdeztem 2 haveromat is és ők azt mondták hogy nem jó de sztem jó szóval egy kis tapasztalat jóljönne.. http://www.hasznaltmotor.hu/ha...
Okos ember a más kárán, buta a sajátján tanul. Én is megtanultam, hogy érdemesebb inkább egy jó gépre valamivel többet kiadni, megkímélve ezzel magad rengeteg idegeskedéstől és a végén még anyagilag sem jössz ki rosszabbul.
Azt nem értem hogy miért akar mindenki 100E Ft-os motort venni, amiből már normálisat sosem lehet csinálni! Itt van pl. az enyém, ami még ráadásul rendszámos is, mégse nagyon érdeklődnek. Pedig már úgy elhoznám az új vasat.
hát ezel a csak az az egy bajom van hogy jogsim csak B kategoriás:D akor a 350ccm még felejtöseb mint a 125/50 ..
Én nemrég szembesültem ugyan ezzel a problémával.A motor választásában egy több éve és jól motorozó haveronm segített.Nekem a fő szempont az volt,hogy egy olyan motort vegyek amit nem motorozok ki 1 év alatt,és nem kell naponta kulcsolni.De motorozni én se tudok.Egy Aprilia Tuareget vettem 350-es 4 üteműt.Azért választottam ezt ,mert úgy hallottam,hogy megbízható,könnyen kezelhető és karbantartható,és vezérmű szíjjas,ami azért jó,mert ha cserélni kell akkor csak 5 csavar.Haver dr 600 asát,most szét kellett teljesen szedni,mert az vezérmű láncos.Szerintem ez azért nem elhanyagolható szempont.Valamint még az ár volt az ami meghatározó volt.Nem tudom,hogy közúton is rendesen akarsz motorozni.Én csak földesúti használatra vettem a Tuareget.De néha megyek majd aszfalton is,csak akkor ha már annyira megy a motorozás hogy a jard elől meg tudjak lépni,addig nem.( A tuareg 32 le-ős,viszont nehéz,kb 160 kg)Az előző tulaj kb 90 kilós lehettet és mondta,hogy a barátnőjével ketten kb 150 kilóval is vígan ment a motor,amit már mi leterhelve igazoltunk.
Úgy hogy elbírja a horgász cuccokat is.
A lényeg,szerintem mindenképp 4 üteműben gondolkodj,és szerintem 350 ccm nél ne nagyobb löktérfogatút.
A kor szerintem annyira nem számít,ha olyan embertől van a vas aki oda is figyel rá.Ha ránézésre nagyon viharvert az összkép,akkor nem ajánlom a vásárlást,még akkor se ha gumi,lánc,lánckerekeke...stb új is.Mert hát ha kivan fektetve a blokk akkorsemmit nem érnek.Ami még szempont volt vásárlásnál,hogy hidegen ha egy óráig rugdossa az ember és nem indul akkor az is felejtős,én úgy voltam vele,ha a 4. rúgásra nem indul akkor nem is kell.A Tuaregem 93-as és fesz.szabályzó nélkül(nekem az most ment tönkre),csak rákötöttem az aksit,hogy legyen áram a gyújtó trafóban és első rúgásra indult.
Kizáró ok volt még az olajfolyás,furcsa csilingelő,kopogó,és egyéb rendellenes zaj járó motornál.
És ha valaki minden áron rád akarja sózni a biciklit Pl: Ezt csak akkor csinálja... Csak egy kicsit... kezdetű mondatokból le lehet szűrni,hogy bizony később a zsebedbe kell nyúlni majd ha azt elviszed.
Ha kinéztél egy típust akkor érdemes megnézni,hogy olyan típusú motorok milyen motor és váz számmal vannak körözve,és a körözött adatokat lejegyezni,és motor vásárlásnál megnézni.Gondolom nem szeretnéd ha veszel egy motort 140 000 -be,másnap meg vinnék a rendőrök,mert lopott,vagy bűncselekményt követtek el vele.
Én ezeket a szempontokat is figyelembe vettem,és nekem sikerült jó motorhoz jutnom.
Remélem tudtam segíteni.
motor vásárlás elöt álok.. iletve majd a nyárára akarok ugy gondolom elöb job felvilágositást kérni mint mielöt bele vágok..
én a motort arra használnám hogy falun elszaladgálni, kijárkálni horgászni max 15-20 kilométer meszire motorozni vele.. meszeb már autoba ülök:)
a következöek lennének a kérdéseim:
1 ha használt motorba gondolkozom.. akor mindenki azt mondja ne 50est vegyek hanem egy 125öst 50es papirokal más azt mondja ne csináljak hüjeséget mert 2011 töl változik a rendszer és minden rendszámos lesz..véleményeteketre lenék kiváncsi?
2 tipusban sokan mondják a robogot felejtsem el mert megöli a földut.. (ebbe van valami az alacsony hasmagasága és a kis kerekek miat)esik 2 csep esö és leragadok:D
3 ha használtat nézek ijen 10en évesek.. ezek menyire megbizhatoak kilehet e vele mozdulni meszebre?menyire kell öket szerelgetni rájuk költeni..
néztem a cagiva elefantot elsöre az jött be esetleg valakinek akármien tapasztalata lenne megoszthatná! esteleg ajálhatnátok más márkatipusokat gondolok itt aprilia tuareg, pegaso.. esteleg a supercity.. yamaha tdr .. válaszotokat elöre is köszönöm remélem segitetek
nem volt még motorom de valamire valot akarok és nem egy rosz simsont..
ára:17eft
Nemrég vettem egy 350-es Tuareget,és lemostam magasnyomásúval(nagy hiba volt),és az amúgy is hibás feszültség szabályozóm végleg tönkre ment.Kigyulladt...És most így néz ki.
Ha valakinek van egy üzemképes fesz.szabályzója jó áron akkor az érdekelne.
Előre is köszönök minden segítséget.
Vélemény? ki látott már ekkorát/ilyet? a szerelő azt mondta h SOHA nem látott még ilyet egy ekkora motoron...
Elcsöppent a gyertyám... a lyuk kb 8 mm vastag lehet...
Szimeringeket a blokkba hol lehet kapni?Nehéz körülményes kicserélni?
am mire kell figyelni ne csörögjön jól húzzon szépen járjon meg ilyenek?
artner=0 Egy ilyen motornál nem az évjárata a lényeg.
valaki tudna egy épkézláb gondolatsort írni erről a mociről ami meg szeretnék venni mert megkérdeztem 2 haveromat is és ők azt mondták hogy nem jó de sztem jó szóval egy kis tapasztalat jóljönne..
http://www.hasznaltmotor.hu/ha...