Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia!
Nekem van hátsó kerekem eladó jó állapotú,olcsón! ha érdekel keress meg elérhetőségeim adatlapomon.
Nah frankó akkor egy hátsó kereket kell szerválnom valahonnan. Ma az első sárvégőt már feljebb szereltem és nekiálltam a faridom alakítgatásnak is üvegszálból. Hol lehet megnézni az olajszintet? rotax123-as blokk.
köszi:) igyexek vigyázok rá:)
dobtam üzit
helló kislány!tudnánk beszélni privát? lenne kérdésem.emil?(a reglapomon van cím)
valóban cíííííííípppp...vigyázz rá+magadra is
itt már a grázsba áll tegnap este, hazaérés és a tesztkör után
17 colos ráfot szoktak befüzni előre.. vagyis én azt csináltam ,egy hátsó kerék ráfját befűztem előre az első agyra...külőket kell gártani hozzá nekem az 8k volt,és befüzem,gumi rá és má mehet is...
A spirál egyik vége adott a másikat meg rézzel megforrasztod és akkor négyszögletesre lehet reszelni. Régebben irkált ide egy csóka aki átvariálta a gépet, ő biztos tudni foglya, ebben nem tudok segíteni.
hát má régebben tetszettek ezek a 900rr ek,és sikerült jó áron megveni ezt a gyönyörüséget,de kb mintha a szalonbol hoztuk volna.. festés annyira ép,hogy a tankon lévő kb 3centis hajszál karcon kivül nem találtam karcot, blockja egyből indul gyönyörüen szól, futómü marhajó,fém fékcsövek vannak rajta eloxált csavarok, vmi titánium kipuff rendszer meg minden... marhára egybe van,nagyon teccik... és nagyon kegyetlen ahogy megy...kicsit motorozgattam már vele,kegyetlen jó
De megvan a spirálház, akkor szerzek bele tz-t. Köszöntem. Még olyan kkérdésem lenne, hogy előre is 17-es kereket szeretnék. Van ötleted milyen gépé lehet jó rá? A képen látható géphez hasonlót szeretnék építeni.
haszta k*rva életbe...te se aproztad nem semmiii...bakker...nem térek magamhoz...gratula hozzá és sok- sok balesetmentes km-t vele...
hali emberek
mizu erre?
képzeljétek tegnap beujitottam egy 900rr-t rohatt jó kis gép
ma volt egy kalndos turám...majd dobok később képeket i love Mátra...
A km spirál dolgot ugy szoktam megoldani, hogy egy tz spirált átalakítok, azért tz-t mert az jó hosszú és kiadja bőven, a baj csak akkor van ha nincs meg a régi spirál ház ( a hollanderek miatt), mert akkor már be kell vonni valami esztergályost és akkor már majdnem mindegy, hogy veszed vagy csinálsz.
az lehet, viszont jó a motor a váltó telók. a többi az tényleg oda van de azokat rendbe tudom tenni. meg kap majd egy új fényezést is meg valami másik faridomot mert ez hulladék. Műanyagoznom is kell rajta bőven.A láncszett is elmegy, a fék hát inkább leteszem a lábam az biztosabb van valakinek esetleg a képen látható faridomja?
Hali! Ezt a gépet én régebbről ismerem! Nem akarlak elkeseríteni, de egy elég kókány gyereké volt, szanaszét hajtotta mindig. Ez valójában egy pegaso, Tuareg tankkal, fejidommal meg üléssel és Yamaha TZR farokidommal.
Hali. Látom te is kilóméter spírál gondod van. Hol lehet ilyet beszerezni, vagy esetleg van itt valakinek ilyen?
Gege
Üdv mindenkinek. Ma áttértem AF1.ről egy Tuareg Windre. Szeretnék kérni tőletek néhány infót erről a gépről , mire kell vigyázni mik a típushibái stb. Az első konkrét kérdésem, hogy mennyi lógásnak kell lennie a láncnak? 20-30mili?
nanááá h ismerős bakker gyalog hát az a nem semmm... én teljesen a motorhoz vadok kényelmesedve
Köszi a segítséget holnap végignézem!Lehet h hülyeségnek hangzik de én arra is gondoltam, hogy lehet azért csinálja mert szar a benzin.Szerintetek lehet ez?
Jah így félreérthető... gyalogosan
Hali
Faternak még a trabija csinált ilyet de abban a gyertya volt a ludas. A vége annyira felizzott hogy szikra nélkül is képes volt begyújtani a keveréket, így nem volt más mint hogy be 1be kuplung fék. De gondolom nem ez a hiba nálad csak megemlítettem mint lehetőséget.
Jah amúgy Elissa holnap megyek Cserépfalura... ismerős a név meg a hely? Túrázni, 35Km, kipróbálom az új bakit
Na jók legyetek
domi legalább vmi használható infot is mondott
Ezeknél a motoroknál a leállítás úgy történik, hogy a gyújtó trafót le kell testre kell kötni. Valószínűleg nálad valamiért ez a kábel nem érintkezik. A trafóból kijön egy narancssárga kábel. Ezt kövesd végig, nézd meg hogy a csatlakozások éppek e,vezeték nincs e megszakadva. Lehet én vagyok mániás, de szerintem ezt a műveletet akkumlátor nélkül hajtsd végre.