Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nah igen, rég jártam erre de most vok am alakulgat a vas, csak mindig van vmi baja
A blokkja is Pegaso , de amúgy egy kutya (123-as).
az igen...maxi sm lett...nm is tudtam...rég jártál erre
de egy teljes blokk van, csak már 1-2 dolog hiányzik, de ha érdekelnek alkatrészek szolj
van sztem eléggé jó állapotú lamella is emg rugó is, és van egy 50es nikaszilos henger( lehet picit több, mint 50ccm, de 50-60közti az tuti, ha érdekel megnézem)
hello szeretném kérdezni hogy 50es hengerszetted ésvmi nagyon jó állapotu lamelláid rugókkal vannak?
vagy ha egész blokk akár az is érdeklhet
hiába teszem be fordítva, mert a féktárcsa sokkal nagyobb....majd most csinálják a távtartót a féknyereghez, és utána lesz első fék is:P
nincs első féked? mértnem teszed be fordítva a kereket? sokan csinálták úgy...
helló all!
nah érg jártam megint erre, csak gondoltam írok, hogy akit érdekelnek minarelli RV blokk alkatrészek az írjon! maxidjster kukac gmail.com....van egy csomó alkatrész:D
meg akk pár kép a vasról, h most milyen is...
Na én is azt szeretném, hogy 6500 nál induljon meg mert most 8 körül teszi de menet közben meglett valószínű a hiba. A lamella:-) avagy a kis lapát szerű valami ami engedi és zárja a nyíllást. tiszta rettya at egész. megpucolom azt meglátjuk ha így sem lesz jó van egy másik elektronikám megpróbálom azzal. Húú nem tom asszem tuareg blokkos 123 rotax. A váz meg a futómű pegaso. Az idomok is tuareg. Köszi.
elektromos. most szereztem egy másik elektronikát kipróbálom azzal, csak az idő már gáz a gyorsulgatáshoz. Köszi
Nem nem otthon! Pesten vagyok! Már a 7végén olivér is hívott! De mondtam neki, h se pénzem tankolni, se időm a 7en csak 5 zh-t írok! De faszom lehet még a 7végén egyszer ki kéne menni! Csak hát nekem ugye olyan sok bütyköm van hátul, előről nem is beszélve!
cső! te otthon? nem jössz ki 1 gurulásra az erdöbe?
Én mindig is tudtam, h nincs vmi renden a gépeddel!

Cső egyébként!
de akkoris fura
Bíztam benned
Ehhez még annyit, hogy 540ml olaj kell bele száranként.
képzeld észrevettem
Nemtalálom... Na szóval kiszedsz belőle mindent és a becsúszó végéről letekered az ötvényt (ami a tengelyt fogja) Így berugózás irányba ha betolod a becsúszót akkor szépen kijön "felül". A régi szimeringet kibontod pl csavarhúzóval vagy ami akad aztán visszateszed a becsúszót. Ezután óvatosan a becsúszó végi menetes részen átügyeskeded a szimeringet (újat) majd a helyére tolod. Én a régi szimerineget szétvágtam és azt az újnak a tetejére téve ütögettem be a helyére mert hajlamos keresztbe fordulni így viszont egyenletesebben oszlik a terhelés. Ha a helyén van a régit a kuka felé pályára állítod. Ezután összeszerelés és kész. (Azért kell előbb a becsúszót visszatenni és utána a szimeringet mert a menetes rész mikor átmegy a fixen álló szimeringen szerteszét szaggatja) Olajjal addig töltsd fel hogy ellepje a rugót. Az öntvény visszarakásnál én használtam menetrögzítő folyadékot.
Ha valami nem vili szólj nyugodtan (lehet nem így kell de így is lehet) :D Kicsit összedobottra sikeredett mert csak szusszantam egyet rajzolás közben... megyek is vissza jegyzőkönyvezni...
Széles utat!
Hali!

Csak kíváncsiságból kérdezem, a feszszabályzóra gondolsz?
Krisztián
Szia. Én már cseréltem a windemen telószimeringet, le is írtam régebben a menetét mert már kérdezték de hogy hanyadik hsz lehet foggalmam nincs... mindjárt rákeresek
De neked RX-ed van nem Tuareg. Ez a Tuareg fórum, vagy nem vetted észre?
125ccm apriliákhoz gyujtás elektronikák eladóak!
Vadonat új, utángyárott elektronika, sokkal megbizhatóbb és stabilabb mint a gyári!
Vállalok rá garanciát is 6hónapot!(bármi van vele kicserélem vagy 1 héten belül visszafizetem az árát)
rotax123,rotax127-esre is feltehető!
ára:15eft
Postán is küldöm,
érd:patvaros87@gmail.com
lol télleg? am nekemis csak az 1ik szárba van rugó...
Nekem mindkét szárban van csillapítás, meg rugó is.