ahha...hát ezis új nekem hát én mo.-n vettem...de olasz adásvételivel meg mindennel és énvok az első mo-i tulaj... na mind1 többször amúgysem akarok külföldi motort lepapirozni azis biztos...
Sokmindent hall az ember Én már végigjártam ezt a tortúrát (rendszámozás), az előző motoromat ezért is adtam el. Forgalmi engedély nélkül lehetetlen... Sőt 10 évnél idősebb külföldről behozott motort nem lehet forgalomba helyezni magyarországon. Olyan meg hogy nem kap törzskönyvet kizárt (mi köze az egészhez). Az meg hogy pénzkérdés... Hát lehet, csak annyiért veszel két rendszámosat.
A K&H biztosítónál.
A rendszámozáshoz csak annyit fűznék hozzá,hogy szerintem ha hivatalos minden papírja akkor nem cseszegetik az motorost.Hallottam olyat,hogy akinek eddig nem volt papírja a vason,az is műszakiztathatja majd de kellő ellenszolgáltatás fejében,csak épp törzskönyvet nem fog kapni/vagy valami ilyesmi/.
De szerintem amilyen leleményesek vagyunk szerintem mindenre van megoldás,csak minden pénz kérdése
Hali!
6000 Huf az éves biztosításod?
Az kicsit sok,nem?
Nekem is 125-ös Tuaregem van,de csak 3500 körül fizetek éves díjat.
Fogyasztásra szerintem nem rossz gépek.Hozzám 2és fél éve került a gép,de eddig csak önindító,fékbetét csere volt,valamint irányjelzők,mert azok kintmaradtak az erdőben
Ezen a "minden motorra rendszámot" dolgon én is sokat agyaltam.Mert mondjuk mi van ha valaki le is teszi a jogsit,és még venné is a fáradtságot,hogy a a tizen akárhány éve külföldről behozott motorját lepapírozza,de már a motornak volt vagy 20 tulaja,és az eredeti papírjai már régen nincsenek meg a motorhoz.Na ilyenkor hogy lesz azon a motoron rendszám,meg hajtásengedély?Sehogy.
A Tuareggel motorozni akarok megtanulni,meg terepen közlekedni.De szerintem néha rá fogok térni az aszfaltosra is,ha meg jön a rendőrbácsi akkor meg letérek az útról.
Nyár elején leteszem a jogsit(ha minden jól megy).Közben megpróbálok spórolni valami öreg 600 asFZR-re vagy hasonlóra.
De a Tuareget nem fogom eladni! "az olyan mint zászlót égetni"
Egyrészt,mert sírva fakadnék.(Első motor) Másrészt gombokért ?!Látom,hogy sokkal szebb,és rendezett vasakért sem adnak annyit amennyit ér,akkor meg inkább megtartom.
Már annyi élmény fűz hozzá,pedig alig mentem még vele ,na de majyd ezután...
Igaz, igaz. Nekem egyelőre csak ízelítőnek kellene a motor, és valójában szinte csak terepre, erdőbe. Ezért nem gondolkoztam a jogosítvány letételén, illetve a rendszámos motoron sem. Lehet, hogy valami hulladék krosszmotort kellene vennem, amit egyszerűen elhajintok 2011-ben... :)) Csak a fene egye meg, nekem csak a Tuareg és az Africa twin tetszik:(
Magyar mentalitás... Lusták letenni a jogsit, ami saját motorral 50-60E forint körül van (A korl. ugye amivel vezethető). 30E átiratni, éves biztosítás 6000Ft. Akinek nincs ennyi pénze rá az járjon babettával. Egy évbe én kb. 200Ft-ot elmotorozok...
Egy ilyen jól karbantartott motort semmivel sem kell többet szerelgetni mint mondjuk egy Hondát vagy Yamahát (tapasztalat). Fogyasztása: 4/5/6 túra/város/terep körül alakul. Hát a teljesítménye... A legendás Rotax blokkot mindenki ismeri...
nem értem miért akar mindenki 50es papírral motort venne pláne egy rendszámosból 50est csinálni mikor mindjárt beköszönt 2011 és minden motort rendszámozni kellesz és akkor majd ezek a tulajok lesni fognak mint a moziba
ha semmi papírjuk nincsen a gépeiknek és akkor vagy eladják alkatrésznek vagy csap terepre lesznek jók...
sziasztok!
segítséget, azaz tanácsot szeretnék kérni, motorvásárlás előtt állok és éshát persze h. egy tuareget néztem ki:)
érdeklődnék h, mennyit esznek ezek utcán/ terepen mennyire lehet alkatrészhez jutni(pl egy aprilia szalonban), mennyire kell csinálgatni őket
és h. lóerőben tényleg annyi amennyit általában az eladók írnak(32-35 le)?
Én már legyűrtem pár száz km-t az idén pedig még nagyon az elején vagyunk az évnek.Csak az a gáz,hogy nagyon hideg van .