Én csak hónapok óta, de sikertelenül.
Az enyém nem így néz ki. Méreteket nem tudom, mert be van építve, de kinézetre csak hasonlít. Attól függetlenül lehet, hogy másik fajta Tuaregen ílyen van.
Vagy másfél éve keresem a képen látható km-spirál meghajtót. Állítólag Apriliákon van ilyen (tuareg, pegaso?), de nekem a yamaha DT-men volt, amíg meg nem halt. Ismerős valakinek? Ha van ötlet, honnan szerezhetnék egyet, ne kíméljetek. Kösz és üdv,
J
Ne adj el mindent. Csütörtökön jön ki a korházból a beteg.Meglátom mit teljesít,lehet kellene egy gyujtás.Üdv mindenkinek idén még motorozok.850000-ért
Köszi szépen előre is, hogy segítetek...
Megmértem a lamella vastagsága kb 3 mm. A két oldal puklijának tetejét mértem tolómérővel.
Viszont lenne 1 kérdés, az alátét, ami oda kell a tányért alá, ami visszatertja a görgőket, az hány mm vastag nektek, mert én lehet, hogy rosszat tettem oda, és az is számíthat, nekem 2 mm-es alátét van, de lehet, hogy a 3 milis kéne, mert az megmaradt a szerelésből.
Ha elkopik a lamella az azt okozza, hogy állandóan kiemel? Én azt hittem, hogy éppen akkor nem emel ki egyátalán.
Na mit szóltok?
Hgábor
A csavarokat meg kell huzni lazán nem ajánlatos hagyni, sztem a finomállitonál kéne valami okosságot csinálni
Vagy az is lehet hogy már a lamellák elkoptak és emiatt
persze ez csak feltételezés
Segítségeteket kérem, most raktam össze a gépet, és baj van a kuplunggal. (rx 125)
Ha a rugók csavarjait meghúzom, állandóan kiemel, ha viszont meglazítom annyira hogy ne emeljen ki állandóan, akkor meg a csavarok fejei már beleütköznek a bowden által vezérelt kiemelőbe és zörög csörög.
Miért emel ki vajon ennyire?
hihi Jahhh nem is meséltem a 7en vmelyik du-án gurultam egy kört és hát...a kedves kamionos bácsik...nem gyengén...beálltak az ut közepére...lehuzodni almás...h előzni tudjon az ember...alig tudtam elsuhanni mellette...csesssze meg... azt hiszik övék az egész út ? vagy mi? ráadásul tegnap hallottam h ugyanazon a szakaszon egy ien elektromos ketyerés bicos-t vasalt ki egy kamos...ugy h nem tudta megelőzni...hanem sztem jött min állat és elcsapta szegényt....pedig már szinte az árokban ment a kisbicos...nem semmi azért...persze ezzel most nem akarok haragot kelteni...mert vannak ám még rendes sofőrök is...akik jeleznek ha tiszta a terep és kimehetek
Igazad van.. Amúgy sokan mondjak hogy egy undoríró motor, de nekem nagyon tetszenek a hayabusák. Nekem nem hajtani, hanem túrázni kellene, de szerintem sok idő el fog menni hogy olyasmi kategóriájú motorom legyen.
Banditot is nézegettem bejövős az is...de hééé nem akarom az endurozást feladni...hisz imádom ...megmarad egyenlőre a tuareg is...de egyébként non elvarázsolt az a gixi ...és a mellékhatás...elviselhető lex asszem
Az enyém nem így néz ki. Méreteket nem tudom, mert be van építve, de kinézetre csak hasonlít. Attól függetlenül lehet, hogy másik fajta Tuaregen ílyen van.
Vagy másfél éve keresem a képen látható km-spirál meghajtót. Állítólag Apriliákon van ilyen (tuareg, pegaso?), de nekem a yamaha DT-men volt, amíg meg nem halt. Ismerős valakinek? Ha van ötlet, honnan szerezhetnék egyet, ne kíméljetek. Kösz és üdv,
J
Köszi szépen előre is, hogy segítetek...
Megmértem a lamella vastagsága kb 3 mm. A két oldal puklijának tetejét mértem tolómérővel.
Viszont lenne 1 kérdés, az alátét, ami oda kell a tányért alá, ami visszatertja a görgőket, az hány mm vastag nektek, mert én lehet, hogy rosszat tettem oda, és az is számíthat, nekem 2 mm-es alátét van, de lehet, hogy a 3 milis kéne, mert az megmaradt a szerelésből.
Ha elkopik a lamella az azt okozza, hogy állandóan kiemel? Én azt hittem, hogy éppen akkor nem emel ki egyátalán.
Na mit szóltok?
Üdv. Gábor
mérd már meg hogy kb milyen vastag a lamellád és abból tudunk valamire következteni...
mástippem hirtelen nincs
Üdv
A csavarokat meg kell huzni lazán nem ajánlatos hagyni, sztem a finomállitonál kéne valami okosságot csinálni
Vagy az is lehet hogy már a lamellák elkoptak és emiatt
persze ez csak feltételezés
Rég láttalak már a forumon
Segítségeteket kérem, most raktam össze a gépet, és baj van a kuplunggal. (rx 125)
Ha a rugók csavarjait meghúzom, állandóan kiemel, ha viszont meglazítom annyira hogy ne emeljen ki állandóan, akkor meg a csavarok fejei már beleütköznek a bowden által vezérelt kiemelőbe és zörög csörög.
Miért emel ki vajon ennyire?
Köszi,
Gábor
mi a helyzet erre?
a busa sport-túra gép, vmivel kényelmesebb, mint a gixer
elissa:
összeszokás?
összegyógyulás inkább