Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel VEGLIA gyártmány valószínű Apriliáról származik! Veglia Borletti műszerekkel szerelik általában őket.
az enyémben is el van csesződve miota a kilo ora spiral elszakadt...a másik ugyanolyan méretűvel meg nem műxik
Én csak hónapok óta, de sikertelenül.
Az enyém nem így néz ki. Méreteket nem tudom, mert be van építve, de kinézetre csak hasonlít. Attól függetlenül lehet, hogy másik fajta Tuaregen ílyen van.
Sziasztok,

Vagy másfél éve keresem a képen látható km-spirál meghajtót. Állítólag Apriliákon van ilyen (tuareg, pegaso?), de nekem a yamaha DT-men volt, amíg meg nem halt. Ismerős valakinek? Ha van ötlet, honnan szerezhetnék egyet, ne kíméljetek. Kösz és üdv,
J
A gyújtás még meg van (lendkerék, állórész) a gyújtótrafó kivételével. Az RX fórumban most írtam mi van még meg.
85000
Ne adj el mindent. Csütörtökön jön ki a korházból a beteg.Meglátom mit teljesít,lehet kellene egy gyujtás.Üdv mindenkinek idén még motorozok.850000-ért
uhhh de hogy...kiesett útközben v mi?
Rotax 123-hoz blokkalkatrészek eladók! Szinte minden!
hát most ugynézki h jövőhéten el lesz adva:D
Sziasztok,

Köszi szépen előre is, hogy segítetek...
Megmértem a lamella vastagsága kb 3 mm. A két oldal puklijának tetejét mértem tolómérővel.
Viszont lenne 1 kérdés, az alátét, ami oda kell a tányért alá, ami visszatertja a görgőket, az hány mm vastag nektek, mert én lehet, hogy rosszat tettem oda, és az is számíthat, nekem 2 mm-es alátét van, de lehet, hogy a 3 milis kéne, mert az megmaradt a szerelésből.
Ha elkopik a lamella az azt okozza, hogy állandóan kiemel? Én azt hittem, hogy éppen akkor nem emel ki egyátalán.
Na mit szóltok?

Üdv. Gábor
valószinűleg kopott a kuplungod,
mérd már meg hogy kb milyen vastag a lamellád és abból tudunk valamire következteni...
mástippem hirtelen nincs
Üdv
Hgábor
A csavarokat meg kell huzni lazán nem ajánlatos hagyni, sztem a finomállitonál kéne valami okosságot csinálni
Vagy az is lehet hogy már a lamellák elkoptak és emiatt
persze ez csak feltételezés
Azt hittem idö közben megváltál a mitotol
Üdv fire
Rég láttalak már a forumon
Sziasztok,

Segítségeteket kérem, most raktam össze a gépet, és baj van a kuplunggal. (rx 125)
Ha a rugók csavarjait meghúzom, állandóan kiemel, ha viszont meglazítom annyira hogy ne emeljen ki állandóan, akkor meg a csavarok fejei már beleütköznek a bowden által vezérelt kiemelőbe és zörög csörög.
Miért emel ki vajon ennyire?

Köszi,
Gábor
cső tuaregesek
mi a helyzet erre?
nehari esissa mostértem haza. ja meg nemlesznek egy hamar faja képek az rsről...elhagytam füreden azta szaros fényképezőt
hihi Jahhh nem is meséltem a 7en vmelyik du-án gurultam egy kört és hát...a kedves kamionos bácsik...nem gyengén...beálltak az ut közepére...lehuzodni almás...h előzni tudjon az ember...alig tudtam elsuhanni mellette...csesssze meg... azt hiszik övék az egész út ? vagy mi? ráadásul tegnap hallottam h ugyanazon a szakaszon egy ien elektromos ketyerés bicos-t vasalt ki egy kamos...ugy h nem tudta megelőzni...hanem sztem jött min állat és elcsapta szegényt....pedig már szinte az árokban ment a kisbicos...nem semmi azért...persze ezzel most nem akarok haragot kelteni...mert vannak ám még rendes sofőrök is...akik jeleznek ha tiszta a terep és kimehetek
azért a gixer és a busa között van különbség
a busa sport-túra gép, vmivel kényelmesebb, mint a gixer

elissa:
összeszokás?
összegyógyulás inkább
Igazad van.. Amúgy sokan mondjak hogy egy undoríró motor, de nekem nagyon tetszenek a hayabusák. Nekem nem hajtani, hanem túrázni kellene, de szerintem sok idő el fog menni hogy olyasmi kategóriájú motorom legyen.
és ezeket már hallottam mástól...de egy jó beállítás - ráhangolódás- összeszokás...és egyek vagyunk...a többi nem érdekel
Banditot is nézegettem bejövős az is...de hééé nem akarom az endurozást feladni...hisz imádom ...megmarad egyenlőre a tuareg is...de egyébként non elvarázsolt az a gixi ...és a mellékhatás...elviselhető lex asszem
akkor kabbbeee nem tom mikor indulok...de sztem ck olyan 3 körül...és előbb haverhoz megyek Kövesdre....aztán onnét tovább sztem Bükk...
kb 5ig ráérej max utána ottleszek a csájenál