Hmm... 1. ültem rá törvényesen a Tuaregemre... nagyon jó érzés... :D csak az a baj h az erejét nemtudtam megtapasztalni... ugyanis magas fordulaton csak felpörög a motor... mi lehet a gond? :S kösz...
szia!
Akkor lehet felcseréltem a szineket a 177 az jónak tünik. Mondjuk azt a dolgot nem értem hogy a másik szinen ott hogy tudtál mérni hogyha a lenkereket forditottad... ha kiszeded az állórészt akkor is ugyanannyit kellene rajta tudni mérni. az elektronika az pedig a trafó. mivel itt egybe van öntve az elektronika és a trafó is.
mértem ellenálást, ahol 1800 nak kelett volna lenni ott177 volt, a másiknál mikor fenn volt a lenkerék tudtam mérni de mikor lenn volt akkor viszont nem volt.
Emliteted a gyujtás elektronikát hát én ebbe olyat nem láttam ha csak a szabályba nincs véletlenül.
A gyujtásalapbol kijön 5 kábel 2 sárga az megy a szabályzora , a fekete,piros,zöld + a trafora. A trafon van még 1 narancssárga. A lendkeréken svéd felségjelzés találhato, azért irtam le hogy ugyanarrol a gyujtásrol beszélünk e . Amugy kössy az infokat
hello!
Az alaplapot ugy tudod kimérni hogy ohm mérővel fekete-piros kb 170ohm ha ez nem mérhető akkor tutti rossz.
fekete-zöld kb 1800ohm na most ennek az értéke nem mindig mérhető de ha mérhető mindkettő akkor az azt jelenti hogy jó az alaplapod de ha nincs meg az 1800ohm akkor is lehet még jó! ezt igazábol ugy lehet kideriteni hogy felrakni egy masik motorra. ha közelbe laksz tudok segiteni.
Igazából a leirt hibáról én inkább az elektronikára gondolnék mert az szokott igy megbolondulni.
Ha az elektronika adta megmagát abban tudok segiteni mert van még eladóm
Remélem tudtam segiteni
Üdv.
Üdv!
Segitség kellene! Van 1 125 ös rotax blokkos tuareg ami kis fordulaton nem ad szikrát. Nagy fordulaton van szikra max 6000 volt ami kevés. Nem tudom eldönteni hogy meik alkatrész a hibás a trafo e vagy a gyujtás alap. Olyan adatok kellenének hogy tekercs ellenálások vagy hogy mekkora feszültséget kell hogy indukáljon a tekercs. Bármien tanácsot segitséget elfogadok.
Elöre is köszönöm Tommy
Teljesen igazad van Elissa, restellem is magam...
Ígérem holnapra lesznek képek
Doboz már van rajta, így még csinosabb
A hét végén meg gurulunk egy nagyot az unokatestvéremmel (GS500) a Pilisben. Ezt is dokumentálom majd és töltöm a képeket.
Ma cseréltettem hátsó gumit, hát ég és föld a különbség.
Amúgy meg pénteken láncszett, fékbetét és fékolaj csere. Utána viszont egy ideig nem várható semmi kiadás az olajon, olajszűsőn és benzinen kívül
ma már holnap van és a képek az uj szerzeményről? Jah amugy trakee- valszínű a fogaskerekekkel lex a gond...haver azt mondta ha lex ideje átnézi és orvosolja...mert kizártnak tartja h a kiloórának baja lenne...
Sziasztok.Tuareg Wind 125höz van 1 komplett hátsókerekem.zsír új rajta a fogaskerék(anélkül is odaadom).Akit érdekel írjon email-t :adam9210@freemail.hu
Akkor lehet felcseréltem a szineket a 177 az jónak tünik. Mondjuk azt a dolgot nem értem hogy a másik szinen ott hogy tudtál mérni hogyha a lenkereket forditottad... ha kiszeded az állórészt akkor is ugyanannyit kellene rajta tudni mérni. az elektronika az pedig a trafó. mivel itt egybe van öntve az elektronika és a trafó is.
jó az ízlésed
Pedig Te is túragéppel rohangálsz, nem?
Amúgy inkább a sport/sporttúra teccik?
fel is adom, öreg vagyok én már ehhez
Emliteted a gyujtás elektronikát hát én ebbe olyat nem láttam ha csak a szabályba nincs véletlenül.
A gyujtásalapbol kijön 5 kábel 2 sárga az megy a szabályzora , a fekete,piros,zöld + a trafora. A trafon van még 1 narancssárga. A lendkeréken svéd felségjelzés találhato, azért irtam le hogy ugyanarrol a gyujtásrol beszélünk e . Amugy kössy az infokat
sebaj, az a lényeg, hogy nekem bejön
Az alaplapot ugy tudod kimérni hogy ohm mérővel fekete-piros kb 170ohm ha ez nem mérhető akkor tutti rossz.
fekete-zöld kb 1800ohm na most ennek az értéke nem mindig mérhető de ha mérhető mindkettő akkor az azt jelenti hogy jó az alaplapod de ha nincs meg az 1800ohm akkor is lehet még jó! ezt igazábol ugy lehet kideriteni hogy felrakni egy masik motorra. ha közelbe laksz tudok segiteni.
Igazából a leirt hibáról én inkább az elektronikára gondolnék mert az szokott igy megbolondulni.
Ha az elektronika adta megmagát abban tudok segiteni mert van még eladóm
Remélem tudtam segiteni
Üdv.
Segitség kellene! Van 1 125 ös rotax blokkos tuareg ami kis fordulaton nem ad szikrát. Nagy fordulaton van szikra max 6000 volt ami kevés. Nem tudom eldönteni hogy meik alkatrész a hibás a trafo e vagy a gyujtás alap. Olyan adatok kellenének hogy tekercs ellenálások vagy hogy mekkora feszültséget kell hogy indukáljon a tekercs. Bármien tanácsot segitséget elfogadok.
Elöre is köszönöm Tommy
Nem lenne rossz ott összezörrenni
http://www.motorosok.hu/forum/viewtopic.php?t=976&postday
s=0&postorder=asc&start=0&sid=edf2bc4cf3295befb16aa0badb30f48
5
Ígérem holnapra lesznek képek
Doboz már van rajta, így még csinosabb
A hét végén meg gurulunk egy nagyot az unokatestvéremmel (GS500) a Pilisben. Ezt is dokumentálom majd és töltöm a képeket.
Ma cseréltettem hátsó gumit, hát ég és föld a különbség.
Amúgy meg pénteken láncszett, fékbetét és fékolaj csere. Utána viszont egy ideig nem várható semmi kiadás az olajon, olajszűsőn és benzinen kívül
http://www.kekhold.hu