Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy a gyújtás vagy a karbi 50-50%, de ezt így látatlanba nehéz meghatározni.
Itt szívó membránról szó se volt. Amúgy se megy gyakra tönkre 1000-ből 1 kb. 20 évente.
Szívómembránról volt szó...
Hümm.. Ha szimemringes, nem durrog... Vagyis nemf eltétlenül! Attól, hogy oda vannak már, lehet, csak magas fordulaton okoz gondot! (nekem volt ilyen, szóval...) Membránt pedig nézegetheted, de sokra nem mész vele, max ha látványosan nem zár, legjobb megoldás, ha van ismerősöd ilyen motorral, ideiglenesen kölcsönkérni a membránját, házastól, és azzal megpróbálni!
Egy karbi tisztítás sokat segítene, ha a fúvókázás megfelelő. Sűrített levegővel fújasd át, mert lehet olyan helyen van dugulása amit nem látsz.
az a helyzet hogy alapjárat van nem áll le, szóvalé akkor a szimeringes dolog kilőve...
a a power teljesen át van pucolva, a kis fúvóka is szép tiszta, de azt még nem néztem hogy mozog e szóval azt meg kellene még lesnem, üresbe alapjáratról szépen felveszi a fordulatot, kipörgi magát rendesen, de mikor megyek vele akkor kb7 ezerig pörög el és dadog mint a barom.
Ha főtengely szimmeringes, akkor az elszegényedő keverék miatt visszadurrog, kihagy a motor, alapjáratot sem tudsz normálisat állítani neki. A power membránt lehet látni a burkolata alatt alulról, hogy mocorog-e. Szedd szét takarítsd ki, nézd meg hogy a membrán nincs-e kiszakadva, tömítés jó-e/jól van-e feltéve, a kipufogócsatornából jövő vezérlő járat nincs-e eldugulva.
lehet hogy megejtek egy szimeringcserét is, de a membránt hogyan tudom megnézni hogy jó e?
Esetleg membrán, főtengelyszimmering...
hali
igazából nem konkrétan a power "hibájára" gondoltam csak irtam h azzal nem lehet gond mert kitakaritottam...
a karburátor az amin semmit nem állítottam még rajta szóval most az következik
üdv
mitoo
Ezt már nem először hallom itt. Felejtsétek már el, hogy power miatt dadog a motor, semmi köze hozzá! Lehet gyújtás, de sokkal valószínűbb hogy karburálási probléma.
hát köszi a tippeket megpróbálok minden lehetőséget ellenőrizni, mert el szeretném adni a mocit, és igy h dadog nem adnának valami sokat érte....
mitoo
vagy még a kipuffancs lehet nézd át mindenhol nincs e benne koksz mert nekem az volt a gond a hátsó dobnál a csőbe megált és dadogott.
Valószínüleg karburálási probléma...
sziasztok!
megvan a gyertya 2400 volt...
mind1 nem ez igazából a lényeg hanem hogy mikor nyitna apower akkor dadog a motor( 123 rotax tuareg wind) pneumatikus poweres. a powert áttakaritottam, a gyujtáson állítottunk, a gyertya zsír új, szóval nemtudom hogy mi lehet a baja... valakinek valami 5let?
mitoo
köszi szépen
olyan 2-3 e ft.
köszi szépen! árba kb hogyan alakulhat ennek az ára?
Ngk B10EG ez való bele
sziasztok! 123 as rotax blokkos tuareg wind em van, és olyan kérdésem lenne hogy ti milyen hőértékű gyertyát használtok? illetve milye a gyárilag előirt érték?
köszi
mitoo
Kicsavaroztuk azt a műanyag gombot, de ott semmiféle csavar nincs, sőt, a kuplung végét, amit be kell oda akasztani, azt is nagynehezen lehet elérni, hogy benyúl az ember az ujjával. Szerintem nekem másfajta a blokkom akkor. Ez még fekete Rave blokk, 21 éves mocin.
Köszi. A sárvédő már nem az ami a képen van fejidomot is dobom le róla meg a lámpát műszerfalat nagytankot. szal ezek a cuccok eladók meg a hátsó sárvédő is drz 400 ról lessz lassan többe vagyok mint amennyiért vettem a vasat
Helló! Ha supermotosítasz, akkor pár jótanács. Gyári fejidomot gyorsan szedd le Nagyon. Vegyél rá valami univerzálisat, pl Polisport. Haverom is levette és rohadtul feldobta a mocit (mondjuk neki nincs semmi helyette)... SM sárvédő mindenképp. De ha megcsinálod faja lesz.

Kitartás!
Pisti
ja meg az első sárvédő
Nekem első 21" kerekem van tárcsával gumival meg fejidom lámpával.
az ami a képen van.