Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ismer valaki egy olyan szerelőt Bp közelében, aki tisztességesen , és jól dolgozik? Meg kéne ezt a kuplungot csináltatnom, mert már nagyon unom, hogy nem tudok tisztességesen motorozni.
Hi! Nekem kelene műszerfal plexi windre , kilométer és fordulatszám mérő óra spirál kilométer óra csigába görgő, +4irányjelző
rendben
holnap készítek képeket, ezidáig túlságosan lekötött az élmény

amúgy gumisnál kezdek holnap, mert a hátsó gumi szinte slick középen.
Viszont így sikerült nagyon jókat csúszkálnom a városban, visszaváltásoknál előszeretettel csúszik meg a gumi egy pillanatra

ugye a motorfék, nagyon hinyzott, de most már van

PS:
A Tuaregen nem szívesen használtam a motorféket, így ez nekem nagy élmény
Hi!
nekem van még elég sok cuccom mi érdekelne? tényleg ha valakit érdekel van még karbim membrán blokkból 1-2 cucc komplett váz minden... ha valakit valami érdekel irjon nyugodtan megegyezünk...
Szívesen máskor is!
De most komolyan Tudja valaki a 125-ös Rotax 123-as blokkal szerelt Aprilia Tuareg Wind gyári szekunder áttételét?
sziasztok!
mégis a különolajzásos történet volt a hibás a tuaregnél! egyenlőre lezártam azt a kis szivókiállást a karbin, és most úgy mengy, mint a .....
szóval köszi minden segítséget!
üdv
mitoo
SZia. Köszi szépen
Üdv mindenkinek! Nem tud valaki Tuareg bontót valahol?
pár képpel megspékelhetnéd a topicot, had gyönyörködjünk mi is
Ciaoooo mindenkinek...ma gurultam egyet a drágaszággal..jo kis hegyi utak először mért a kiloóra ck igen érdekes volt...fel- le ugrál...aztán hiába huztam 80ig el se ért, mikor már bőven többel mentem...aztán meg KO. annyi lett neki...meg se mekkent
Sikerült ép bőrrel hazaérnem

Naon jól megy a mocc, összehasonlíthatatlan az élmény. Bár csak 5 sebességes, de kényelmesen lehet vele 120-at utazni, ha kell többet is, de nekem a 90-110 bőven jó volt.
Igen, szívhat ott is falsot. De azt úgy kellene megoldanod, hogy a szívócsonknál levakítod a csövet. A szivattyú nyomó ágát pedig vissza vezeted a tartályba, hogy a szivattyú ne járjon szárazon.
sziasztok!
a dadogásra visszatére eszembe jutott hogy nem a különolajzást használom hanem direkt keverem a benzint, de az olajzónál minden gyári, tehát rajta van a karbin a vékony cső is...
esetleg ott kaphat valamiféle oda nem illő levegőt? vagy most hülyeséget kérdeztem? mert a karbi ki lett puccantva bár még nem raktam fel a mocira
Jujjj gratula a vizsga+mocc miatt is Sok-sok balesetmentes km-vele
14/40 ...nekem ez a gyári
Egy kérdés: Tudja valaki Wind -nek a gyári lánckerék áttételét (a kis és a nagy lánckerék fogszáma érdekelne).
Gratula! Én is idén raktam le a nagy A-t, de egy ideig még marad a Tuareg
Gratulálok
Kedves kollegák!

Örömmel jelentem, hogy megvan a nagy A
ma reggel vizsgáztam forgalomból. Valójában nem is vezetni tanul az ember fia / lánya :), hanem vizsgázni. A legnehezebb, hogy mint egy idióta tekergetni kell a fejed, hogy lássa a vizsgabiztos, hogy körültekintő vagy. Meg is fájdult a nyakam :D:D:D
De sikerült és ez a lényeg

Átöltözöm és megyek is a moccért Győrbe.
Ő a következő áldozat:
http://www.hasznaltmotor.hu/ha...

Ő már biztosan tovább marad nálam, mint szegény Tuareg
nya öcce ne veccetek már srácok
Nem azt mondtam, hogy nem fordul elő. Csak elég ritkán. Azért írtam, hogy először nézze meg az egyszerűbb dolgokat, mondjuk pucolja ki a karbit, azzal nem árt neki. A membránt meg tényleg csak úgy tudja kipróbálni, ha kölcsönkér egy jól működőt.
Hümm... kösz, hogy megmondod, hogy én miről beszéltem... Biztos jobban tudod... És ez a "sose megy tönkre" bizony én már találkoztam ilyen esettel... Terhelés alatt úgy ledadogott 8-9 e nél, mint a sicc! És főtengely szimemring probléma is okozta ezt már.. Persze biztos azok érzéki csalódások voltak :P