Ismer valaki egy olyan szerelőt Bp közelében, aki tisztességesen , és jól dolgozik? Meg kéne ezt a kuplungot csináltatnom, mert már nagyon unom, hogy nem tudok tisztességesen motorozni.
rendben
holnap készítek képeket, ezidáig túlságosan lekötött az élmény
amúgy gumisnál kezdek holnap, mert a hátsó gumi szinte slick középen.
Viszont így sikerült nagyon jókat csúszkálnom a városban, visszaváltásoknál előszeretettel csúszik meg a gumi egy pillanatra
ugye a motorfék, nagyon hinyzott, de most már van
PS:
A Tuaregen nem szívesen használtam a motorféket, így ez nekem nagy élmény
Hi!
nekem van még elég sok cuccom mi érdekelne? tényleg ha valakit érdekel van még karbim membrán blokkból 1-2 cucc komplett váz minden... ha valakit valami érdekel irjon nyugodtan megegyezünk...
sziasztok!
mégis a különolajzásos történet volt a hibás a tuaregnél! egyenlőre lezártam azt a kis szivókiállást a karbin, és most úgy mengy, mint a .....
szóval köszi minden segítséget!
üdv
mitoo
Ciaoooo mindenkinek...ma gurultam egyet a drágaszággal..jo kis hegyi utak először mért a kiloóra ck igen érdekes volt...fel- le ugrál...aztán hiába huztam 80ig el se ért, mikor már bőven többel mentem...aztán meg KO. annyi lett neki...meg se mekkent
Naon jól megy a mocc, összehasonlíthatatlan az élmény. Bár csak 5 sebességes, de kényelmesen lehet vele 120-at utazni, ha kell többet is, de nekem a 90-110 bőven jó volt.
Igen, szívhat ott is falsot. De azt úgy kellene megoldanod, hogy a szívócsonknál levakítod a csövet. A szivattyú nyomó ágát pedig vissza vezeted a tartályba, hogy a szivattyú ne járjon szárazon.
sziasztok!
a dadogásra visszatére eszembe jutott hogy nem a különolajzást használom hanem direkt keverem a benzint, de az olajzónál minden gyári, tehát rajta van a karbin a vékony cső is...
esetleg ott kaphat valamiféle oda nem illő levegőt? vagy most hülyeséget kérdeztem? mert a karbi ki lett puccantva bár még nem raktam fel a mocira
Örömmel jelentem, hogy megvan a nagy A
ma reggel vizsgáztam forgalomból. Valójában nem is vezetni tanul az ember fia / lánya :), hanem vizsgázni. A legnehezebb, hogy mint egy idióta tekergetni kell a fejed, hogy lássa a vizsgabiztos, hogy körültekintő vagy. Meg is fájdult a nyakam :D:D:D
De sikerült és ez a lényeg
Nem azt mondtam, hogy nem fordul elő. Csak elég ritkán. Azért írtam, hogy először nézze meg az egyszerűbb dolgokat, mondjuk pucolja ki a karbit, azzal nem árt neki. A membránt meg tényleg csak úgy tudja kipróbálni, ha kölcsönkér egy jól működőt.
Hümm... kösz, hogy megmondod, hogy én miről beszéltem... Biztos jobban tudod... És ez a "sose megy tönkre" bizony én már találkoztam ilyen esettel... Terhelés alatt úgy ledadogott 8-9 e nél, mint a sicc! És főtengely szimemring probléma is okozta ezt már.. Persze biztos azok érzéki csalódások voltak :P
holnap készítek képeket, ezidáig túlságosan lekötött az élmény
amúgy gumisnál kezdek holnap, mert a hátsó gumi szinte slick középen.
Viszont így sikerült nagyon jókat csúszkálnom a városban, visszaváltásoknál előszeretettel csúszik meg a gumi egy pillanatra
ugye a motorfék, nagyon hinyzott, de most már van
PS:
A Tuaregen nem szívesen használtam a motorféket, így ez nekem nagy élmény
nekem van még elég sok cuccom mi érdekelne? tényleg ha valakit érdekel van még karbim membrán blokkból 1-2 cucc komplett váz minden... ha valakit valami érdekel irjon nyugodtan megegyezünk...
mégis a különolajzásos történet volt a hibás a tuaregnél! egyenlőre lezártam azt a kis szivókiállást a karbin, és most úgy mengy, mint a .....
szóval köszi minden segítséget!
üdv
mitoo
Naon jól megy a mocc, összehasonlíthatatlan az élmény. Bár csak 5 sebességes, de kényelmesen lehet vele 120-at utazni, ha kell többet is, de nekem a 90-110 bőven jó volt.
a dadogásra visszatére eszembe jutott hogy nem a különolajzást használom hanem direkt keverem a benzint, de az olajzónál minden gyári, tehát rajta van a karbin a vékony cső is...
esetleg ott kaphat valamiféle oda nem illő levegőt? vagy most hülyeséget kérdeztem? mert a karbi ki lett puccantva bár még nem raktam fel a mocira
Örömmel jelentem, hogy megvan a nagy A
ma reggel vizsgáztam forgalomból. Valójában nem is vezetni tanul az ember fia / lánya :), hanem vizsgázni. A legnehezebb, hogy mint egy idióta tekergetni kell a fejed, hogy lássa a vizsgabiztos, hogy körültekintő vagy. Meg is fájdult a nyakam :D:D:D
De sikerült és ez a lényeg
Átöltözöm és megyek is a moccért Győrbe.
Ő a következő áldozat:
http://www.hasznaltmotor.hu/ha...
Ő már biztosan tovább marad nálam, mint szegény Tuareg