Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De amikor beindítod akkor szépen megy és utánna kezd el rángatni?
Egy darabig szépen megy de elkezd rángatni,és ha nyit a power megy mint akit seggbe rugtak.Eléggé ráz a motor.Igazándiból ki kellene próbálni,mert valami naon nem koser.
Leírod pontosan őket?
Segítség!Üdv mindenkinek.Tud valaki segíteni abban,hogy találkoznánk és megnézné a motorom jelenségeit mert fogy az idegem.Pesten lakom.Remélem mindenki jól van és egyben.Vak rendöröket és gumi fákat mindenkinek.
Akkor engem viszont érdekelne, adj egy e-mail címet, és küldöm a címemet pm-ben
Megjött a felni köszi. a fétárcsát mennyiért adod mert az enyémnek más a belsö felfogatása. Nyagyobb az osztokör. SoS féktárcsát.
Szerencsére nekem most tárgytalan
tényleg akkor valakinek kell a fesszabályzó? mert nem lett jó asszem Tejszin kérte.. 5csatlakozó van rajta.. 5ösért még mindig áll az alku..
Erre most rájöttem
Köszi!
volt rajtam csizma nadár mez bukó úgyhogy csak a vállam horzsolódott a bokám kicsit nehezen mozog meg a nyakam is bár lehet h elfeküdtem azt .. de egybe vagyok.. bakker ez volt a 2esés mikor leültem gondolkozni h sokkal rosszabbul is járhattam volna...
Sokfajta rotax van de ezen nincs öninditó a gyári robbantott ábrán sincs amig könnyen indul 3 rugás hidegen szivatóval utánna pöc 1 re és melegen is 1re addig nem is kell nekem 120 kiló megmozgatja a berugokart
Ok várom a kicsikét. Sajnálom a mai napod hát az mz nem 1 tuareg.
Tényleg ! Múlt hét pénteken 9:30 körül Bélapát Mikófalva közt egy kék "kocka" tuareggel innen valaki?
Africa Twin! de azok elég drágák... esetleg Dominator, vagy Tenere, talán a DR... legjobb bennük h igénytelenek, de persze a régiek jol le vannak pusztitva általában, nem árt megnézni hogyan volt használva... de ha egyszer megvannak csinálva, azok kimennek a világbol:P sztem nem a blokkjuk szokott szar lenni inkább a nagy kor miatt az elektronika meg a rozsda a bajuk, egy jobb havernak nagyon sok volt szinte csak régi 4T motorok, amiket felsoroltam, de ö hobbisakatt vett, sokszor nagyon rosszul fogta ki öket:S a lényeg h ha nem füstöl és jo a hangja, akkor meg kell nézni a rozsdát meg a vezetékeket, akksit stb és akkor ezek nem gázosak
nagybátyám is tervez egy Africa Twint, nemtom mi lesz ebböl
Mivelhogy Tuareg fórumban vagyunk,
Ajánlom a Tuareg Wind/Rally 600-at :D ezek kicsit nagyobb építéső Túrák..
nem tudok igazán okosat mondani , volt sok mindenem de mindig 2 ütem lett belőle
valami borzasztó megbizható MOTORszerelő cimborát akit elrángatsz magaddal motor venni
de ha egyszer a túraendúrók jönek be

lehet néznem kellene egy nagyobb építésű túragépet

mit ajánlasz?
A hondák stabilak, de ha valami kell hozzá a gatyád rá megy, a kawákat csak '96-tól forgalmazzák európában az azelőtti gépekhez alkatrész hónapok kérdése, a yamahák nagy betegsége a váltó szval jól meg kell gondolni mibe vág bele az ember, könyen ki lehet adni a motor árát mégegyszer ( endurókról beszélek).
ezért is gondoltam egy 10-12 évesre
sajna nem lesz sokkal több pénzem
na most ez egy 21 éves négyütemnél hatványozott
Az nem vákuumos, hanem pontosan nyomásra nyit ! Holnap délután megnézem, ha megfelel.
hát ez az, nem hobbi motornak (azaz papír nélküli mocinak) szeretnék új gépet
ahogy a mostani is mindennapi használatba kellene és persze túrázni

a műszaki állapotról meg ne is beszéljünk, a mostani mocit nem hajtotta a tulaj és mégis 21 évesen előjönnek a hibák
remélhetőleg Te legalább épp bőrrel megúsztad

nem volt jó napod
sajnálom
Egy jó kis XT vagy egy DR esetleg DRZ talán valmi jobb Teneré, KLR , azonban ezekkel mind az a baj , hogy a nagyrészük hobby célra. vagy irgalmatlan km-rel a blokkban a halál előtt 2 másodperccel, ja és legyen berugós.