Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na igen... de ha mi ponnt menni akartunk vna vele vhova....
ha ügyes vagy, kihasználod azt az egy-két véletlen órát
am ha a leállásról van a szó....nekem nyáron csinálta 1-2x....ha kva meleg volt és véletelen a napon állt....akkor utána nem indult....1-2 órát állt és utána ment...na de h ezt ponnt akkor csinálja amikor 1 csajjal voltam "randin"
rúgásra indul, ezzel nincs gond
sokkal komolyabb gons, hogy nincs töltőm
tolásra próbáltad? mert elvileg be kéne röffenteni akkor visszatölt de ha van időd este kiveszed töltö reggelre összeszedi magát.
nem a láb számit mekkora hanem az erő mivel mozgatod 120 kg beinditotta de dr500 dokim 1 henger azon megáltam és hintáztam na azt berugni szép élmény volt jobb combom mint 1 kigyúrt vizisiklóé a bal meg cérnaszál :D
teljesen lemerült akkuról van szó
a lerobbanásom miatt sokat önindítóztam és lemerítettem az akkut
Visszatölti mert akkor minden nap tölthetnéd.
Azért tölt túl a generátor 14 V ot ad le.
Akkumlátor..
Ha van a motorodban önindító, akkor nem árt bele a 9 Ah ás aku, de sokan 7esel használják. Én javaslom a 9est mindenkép. Az
nekem 9 Ah-s akksim van, ha jól emlékszem
kar+önindító
750es honda-n berúgó? szép nagy lábad lehet
az akkut visszatölti a generátor vagy töltőre kell tennem?
Az lehet mind 2 is a cb 750 es hondámon is volt berugó és öninditó
na most elku***** amit irtam az az rs 125é itt van a tuareg
12V 4ah berugos
12V 5ah öninditós
sry itt a kép
Az igaz lehet h. van rajta önindító és berúgókar is?Mert amit néztünk arra azt mondták h. van mind2?
Köszönöm szépen a segítséget!
elvileg nem mert a generátor túltölt.Amit a fesszabájzó tart kordában tölt 14V ot +-1.5V. a gépkönyv szerint
öööö ha kicsebb amperos van benne...az a power működését befolyásolhatja?
De függ attól hogy berugós vagy öninditós asszem
ez a berugósé.
a szerelési könyv szerint 12v 9ah
Helló Hölgy(ek) és Úrak!
Azt szeretném kérdezni h. a tuaregbe milyen akkumulátor kell pontosan?És h. lehetséges-e h. más márkájú(gilera) 125ös endúróba is ugyanilyen kell mint a tuaregbe.Sajnos én nagyon kezdő vok,remélem tudtok segíteni nekem,fontos lenne.Előre is köszönöm.

Üdv:Lackó
alpjáratom ok most lett pucolva a karbi, mondjuk a gyertya kicsit mintha kormos lett volna nem őzike szinű.
BP-i vagyok
holnap meg is lesz a moci sztem

megyek, ha visz a motor


------------------------------------------

PS.

a power szelepen elkúrhattak vmit, mert nem húz úgy, ahogy előtte, azaz nincs az ismert kimegyek alólad, ha jobban megrántod a gázt érzésem
valóban gyújtás volt, ahogy azt az öreg autószerelő megmondta a lerobbanásom helyén.

gyújtás 30e bontva, azt hittem rosszul hallok, de télleg indult a gép

a hátsó fékre azt mondták ok
elindultam hát és azzal a lendülettel 70 km/h sebességnél be is esett megint a Hungária krt-n
fasza volt, gondoltam akkor szépen kiállok és visszamegyek a szervízbe, hogy ez mégsem frankó
erre megadta magát az első fék is
"tapasztalt" motorosként nem pánikoltam be, hanem óvatosan lehúzódtam és azonnal felhívtam a szervízt, hogy várjanak meg, ne menjenek még el (zárás előtt voltunk)

a srác rendes volt, megvárt, pedig nem ő csinálta a gépet
visszaértem épségben (részben járdán gurulva)
a szakigyerek kicserélte pillanatok alatt az első fékdugattyú tőmítését és nekiállt a hátsónak, azzal volt egy kis szívás, mert nem akart visszakeményedni
moci megint távol alszik tőlem, és megint megyek érte holnap

5let arra, hogy miért lassúl le magátol a gép, ha be van húzva a kuplung? (kopottas, de még elmegy)