am ha a leállásról van a szó....nekem nyáron csinálta 1-2x....ha kva meleg volt és véletelen a napon állt....akkor utána nem indult....1-2 órát állt és utána ment...na de h ezt ponnt akkor csinálja amikor 1 csajjal voltam "randin"
nem a láb számit mekkora hanem az erő mivel mozgatod 120 kg beinditotta de dr500 dokim 1 henger azon megáltam és hintáztam na azt berugni szép élmény volt jobb combom mint 1 kigyúrt vizisiklóé a bal meg cérnaszál :D
Helló Hölgy(ek) és Úrak!
Azt szeretném kérdezni h. a tuaregbe milyen akkumulátor kell pontosan?És h. lehetséges-e h. más márkájú(gilera) 125ös endúróba is ugyanilyen kell mint a tuaregbe.Sajnos én nagyon kezdő vok,remélem tudtok segíteni nekem,fontos lenne.Előre is köszönöm.
valóban gyújtás volt, ahogy azt az öreg autószerelő megmondta a lerobbanásom helyén.
gyújtás 30e bontva, azt hittem rosszul hallok, de télleg indult a gép
a hátsó fékre azt mondták ok
elindultam hát és azzal a lendülettel 70 km/h sebességnél be is esett megint a Hungária krt-n
fasza volt, gondoltam akkor szépen kiállok és visszamegyek a szervízbe, hogy ez mégsem frankó
erre megadta magát az első fék is
"tapasztalt" motorosként nem pánikoltam be, hanem óvatosan lehúzódtam és azonnal felhívtam a szervízt, hogy várjanak meg, ne menjenek még el (zárás előtt voltunk)
a srác rendes volt, megvárt, pedig nem ő csinálta a gépet
visszaértem épségben (részben járdán gurulva)
a szakigyerek kicserélte pillanatok alatt az első fékdugattyú tőmítését és nekiállt a hátsónak, azzal volt egy kis szívás, mert nem akart visszakeményedni
moci megint távol alszik tőlem, és megint megyek érte holnap
5let arra, hogy miért lassúl le magátol a gép, ha be van húzva a kuplung? (kopottas, de még elmegy)
sokkal komolyabb gons, hogy nincs töltőm
a lerobbanásom miatt sokat önindítóztam és lemerítettem az akkut
Azért tölt túl a generátor 14 V ot ad le.
Ha van a motorodban önindító, akkor nem árt bele a 9 Ah ás aku, de sokan 7esel használják. Én javaslom a 9est mindenkép. Az
kar+önindító
12V 4ah berugos
12V 5ah öninditós
sry itt a kép
ez a berugósé.
Azt szeretném kérdezni h. a tuaregbe milyen akkumulátor kell pontosan?És h. lehetséges-e h. más márkájú(gilera) 125ös endúróba is ugyanilyen kell mint a tuaregbe.Sajnos én nagyon kezdő vok,remélem tudtok segíteni nekem,fontos lenne.Előre is köszönöm.
Üdv:Lackó
holnap meg is lesz a moci sztem
megyek, ha visz a motor
------------------------------------------
PS.
a power szelepen elkúrhattak vmit, mert nem húz úgy, ahogy előtte, azaz nincs az ismert kimegyek alólad, ha jobban megrántod a gázt érzésem
gyújtás 30e bontva, azt hittem rosszul hallok, de télleg indult a gép
a hátsó fékre azt mondták ok
elindultam hát és azzal a lendülettel 70 km/h sebességnél be is esett megint a Hungária krt-n
fasza volt, gondoltam akkor szépen kiállok és visszamegyek a szervízbe, hogy ez mégsem frankó
erre megadta magát az első fék is
"tapasztalt" motorosként nem pánikoltam be, hanem óvatosan lehúzódtam és azonnal felhívtam a szervízt, hogy várjanak meg, ne menjenek még el (zárás előtt voltunk)
a srác rendes volt, megvárt, pedig nem ő csinálta a gépet
visszaértem épségben (részben járdán gurulva)
a szakigyerek kicserélte pillanatok alatt az első fékdugattyú tőmítését és nekiállt a hátsónak, azzal volt egy kis szívás, mert nem akart visszakeményedni
moci megint távol alszik tőlem, és megint megyek érte holnap
5let arra, hogy miért lassúl le magátol a gép, ha be van húzva a kuplung? (kopottas, de még elmegy)