azzal a csavarral csak azt állitod mennyire nyisson a power nem azt h milyen fordulaton ha jol emlékszem akkor a mágnesen van egy alátét és ugy kell beállitani hogy az alátét és a mágnes ház között 1 cm legyen de rajta van a vázon hogy mettöl meddig kell állitani asszem.
Az a "bordás cucc" a feszültség-szabályzó, és valószínűleg kontakthibás lehet, az elmondásod alapján. Vedd le egyesével a sarukat, csiszolgasd meg óvatosan, fújd be WD40-el, és dugd vissza őket. Ha ezután sem jó, akkor lehet, hogy valamelyik kábel szakadt meg, vagy a fesszab rosszalkodik (bár az általában vagy működik, vagy nem, tehát nem hiszem, hogy rossz lenne).
Mondjuk talán az 50-es egy kicsit gyengébben ráz, de attól függetlenül a többi ugyanúgy érvényes rá, amit leírtam, mint a 25-ösre. És én is szereltem már jóóópár motort
Ma beletettem a kicsikébe vagy 250 km-t
ha megy, akkor megy mint a mérgezett egér
a mai hibák:
nem tudom pontosan mi az az elektronikai alkatrész ami az ülés alatt van (hűtőbordás), na az ha megmakacsolja magát, se kép se hang áramügyileg, a mocc megy, csak világítás, önindító stb nincs
tehát semmi nem megy, amihez kell az akku, ha megmozgatom akkor visszajön minden és újra fasza
mi ez a cucc?
az első fékben nem sikerült ma lecserélnem az olajat és a délutáni hajrában három alkalommal forrósodott túl az olaj, azaz fékkar beesik, fékpofák beragadnak, mocc lassul mint az állat és nulla fékhatás
ha lehül szépen visszakeményedik és mehetek tovább
ezt holnap orvoslom
lehet mégsem megy el a moci, nagyon jót csapattam ma vele
PS:
egyébként télleg kicsi nekem ez a motor
úgy ülök rajta, mint egy majom a köszörűkövön
amíg nem szedem össze a lóvét egy új moccra, addig megyek ezzel, rendbeszedem a köv tulajnak
Ha főtengely csapágyas, akkor olyan a hangja a blokknak, mint egy kávédarálónak. Akkor viszont mielőbb ki kell cserélni, mert úgy jársz, mint én, új komplett gyújtás...
És persze azért nem ártana meghegeszteni a letört fület, másodsorban meg azért van egy alap "rázása" is a motornak, tehát nem lesz teljesen "sima" a járása.
Ácsi, ácsi! Előbb bizonyosodj meg róla, hogy tényleg az. Amúgy nem nagy összeg... Én asszem 3500ért vettem a kicsihez a 2 C3as csapágyat + 2 szimeringet. Csak ugye szét kell húzni a blokkot...
Én nagyon szeretném, hidd el, egész nap ezen a motoron jár az eszem, de egyszerűen lehetetlen most annyi pénzt összevakarnom... Nem is a 400 ezer -persze, az is nagy pénz- , azt még meg tudnám oldani, de ha megvenném a motort, le kéne tennem a korlátlan A-t, egy ilyen mocchoz már illene valami értelmesebb szerkó is, és nem utolsó sorban fenn is kell tudni tartani. Annyit meg sajnos nem keresek, hogy ezt mind finanszírozni tudjam (a kölcsön törlesztőjét is beleértve). Nagyon-nagyon fáj érte a szívem, de sajna le kell mondanom róla, szokás szerint...
bammeg ne hagyd ott annyiért...kölcsön, hitel, részlet...meg lehet az oldani csak keresni kell a kiutat ...tudom könnyebb dumálni...de ha igazán akarod akkor sikerül....
Ha ráz, az nem jó. Nekem akkor rázott mikor főtengelycsapágyas volt. JAh nekem volt leszakadva egyszerre 2 felfogatás a 3ból és akkorse volt semmi azonkívül, hogy gázadásnál a blokk ment kifele bal oldalra
Úúú bazz, én kaptam egy nagyon jó ajánlatot. Egy 750-es ZXR-t baráti alapon elhozhatnék 400 ezerért, és semmi baja nincs, egy autószerelő ismimé, rendben volt tartva... Végig is néztem, semmi baja nincs, szép állapotban is van. ÁÁÁ, ha úgy lenne pénzem, ahogy most nincs, meg is venném...
RV4-es blokkal rendelkező 50es tuaregen hova megy be a fordulatszámmérő spirálja?
Már járatgatom a kicsikét de vmiért egy bizonyos fordulaton elkezd rázni most azon gondolkodom hogy miért talán azért mert ahova be kell tekerni a blokkot fogó csavart el van repedve teljesen és nem fog semmit?
Én meg nem szeretnék költeni a sajátomra, mert a most rászánt keret már elment és a munka + tanulás+család mellett már nincs időm a mocival is foglalkozni
hát én is nagyon sajnálom h igy alakult pedig tényleg faszásra akartam megcsinálni de szerintem kezdett látszani is rajta... de már nem éri meg rákölteni mivel hogy nincs papirja...ha lenne rajta rendszám azt mondom h ok de igy..
Peace
ha megy, akkor megy mint a mérgezett egér
a mai hibák:
nem tudom pontosan mi az az elektronikai alkatrész ami az ülés alatt van (hűtőbordás), na az ha megmakacsolja magát, se kép se hang áramügyileg, a mocc megy, csak világítás, önindító stb nincs
tehát semmi nem megy, amihez kell az akku, ha megmozgatom akkor visszajön minden és újra fasza
mi ez a cucc?
az első fékben nem sikerült ma lecserélnem az olajat és a délutáni hajrában három alkalommal forrósodott túl az olaj, azaz fékkar beesik, fékpofák beragadnak, mocc lassul mint az állat és nulla fékhatás
ha lehül szépen visszakeményedik és mehetek tovább
ezt holnap orvoslom
lehet mégsem megy el a moci, nagyon jót csapattam ma vele
PS:
egyébként télleg kicsi nekem ez a motor
úgy ülök rajta, mint egy majom a köszörűkövön
amíg nem szedem össze a lóvét egy új moccra, addig megyek ezzel, rendbeszedem a köv tulajnak
Peace
És persze azért nem ártana meghegeszteni a letört fület, másodsorban meg azért van egy alap "rázása" is a motornak, tehát nem lesz teljesen "sima" a járása.
Ha ráz, az nem jó. Nekem akkor rázott mikor főtengelycsapágyas volt. JAh nekem volt leszakadva egyszerre 2 felfogatás a 3ból és akkorse volt semmi azonkívül, hogy gázadásnál a blokk ment kifele bal oldalra
Már járatgatom a kicsikét de vmiért egy bizonyos fordulaton elkezd rázni most azon gondolkodom hogy miért talán azért mert ahova be kell tekerni a blokkot fogó csavart el van repedve teljesen és nem fog semmit?
jó lenne... mert igy nem szeretek már motorozni állandóan darálni.. meg személyt is jó lenne vinni túrázgatni ilyenek...
Én meg nem szeretnék költeni a sajátomra, mert a most rászánt keret már elment és a munka + tanulás+család mellett már nincs időm a mocival is foglalkozni