még szerintem próbáld meg azt hogy leveszed a két csavart és megcsiszolod egy kicsit a vázat meg kontaktsprayvel befújod a fesszabályzót a csavaroknál meg ahol a vázzal érintkezik...
nekem van fesszabályzóm az előbb irtam egy 5ösért a tied...
fékre meg lehet h kicsit be van rohadva a dugattyú... vagy le van levegősödve a rendszer.. vagy mindkettő
rohadásra megoldás szétszeded kiveszed a betéket.. közé raksz valamit h ne ugorjon ki a dugattyú és húzogatod a fékkart h jön-e ki a dugattyú de ezt csak óvatosan mert ha kiugrik kicsit necces.. mindkettőnek egyszerre kéne mozognia... ha minden fasza visszanyomod a dugattyúkat.. és sztem akk levegős a rendszer vagy ereszt valamelyik guminál...
Ha nincs áram, akkor semmi nem megy
a mocit be tudom rúgni, de se lámpa se index se semmi
Aztán ha megmozgatom azt a bordás vackot, visszatér minden és az önindító is megy
kábelszakadás és csatik nem nagyon lehetnek (bár nincs kizárva), mivel szinte az összes kábelt átmozgattam és nem javult, bordás vacak viszont mozgatásra visszaadja az áramot
akku tök új, tehát nem lehet vele gond (megy is minden, ha van áram)
fesszabájozó mennyibe kerül?
nincs vkinek?
5let arra, hogy miért szorul meg az első fékpofa? Ilyenkor belassul a mocc (természetesen) és felhevül az olaj, majd beesik a fékkar, ha kihült, mehet tovább a gép
mivel nekem nincsenek se indexek se lámpa se müszerfal igy leégett a fesszabályzó igy power is ki van akasztva szoval utoljára nem fog rosszabbul menni vas hengerrel? mert ha sokkal rosszabb lene megcsinálnám 170 es re
köszi az infot emberem van aki megcsinálja csak furással meg ilyenekkel foglalkozik jah nagyon vágja én hozzá hordom a hengereket mert a haverok is motoroznak de nem értenek hozzá ugy hogy én szerelem nekik meg furatom ök csak a pénzt adják! monjuk én crossozni járok vele át van épitve egy kicsit müszerek egyeltalán nincsenek. és tuti nem lesz gyengébb? nekem 2 be gázra felugrott kerékre és nem csak megelmelte ha nem figyeltél hanyatt dobott! lehet venem kéne egy telit de tul jó ez a motor ahoz hogy eladjam!
persze birni fogja! békéscsabán van egy jó műhely ott csinálnak.. elég profi a srác én jókat hallottam róla.. viszont ezt a szerelőnek meg kell emliteni h ilyen a henger az illesztés miatt mert asszem egy kicsivel rosszabb a hőátadása igy és nagyobb illesztési hézag kell.. de nem biztos h egy 125motornál van jelentősége..nekem is vas hüvely volt mito etxbe is és teljesen jó
Az RV3 blokk tetején, a kuplung-dekni felett van egy bronz színű izé, oda kell csatlakoztatni a spirált. A te blokkodon viszont lehet, hogy nincs ilyen. Az én régi RV4 blokkomon sem volt, mivel elektronikus fordulatszámmérője volt.
Ilyen rejtéjes probléma nekem is volt! Én szerintem nem a feszabályozóddal van a gond! Ha a motor megy, lámpa, minden van, csak akku nincs, nem indul, és instabil az elektromosság? Mert ilyene setben valószínű csak vezetékszakadás! VAgy hibás biztosíték :D Nálam ez volt... Midnenesetre ha a fesszabályozó lenne a hibás, akkor vagy nincs töltésed, vagy túltölt, persze lehet, hogy annál van rossz érintkezés, de azis, hogy csak annak a vezetékeit mozgatva mozog helyre a kontakthiba! ÁÁlltalában vezeték nem szakad meg magától, szóval csatlakozók, és modnom biztosíték! Lehet jónak tűnik, de repedt, nekem ez volt, filléres cucc, érdemes megpróbálni!
Hüvelyeztesd meg bátran! Bírni fogja hosszú időn át, utána pedig olcsóbban javítható! Nem kell annyira figyelni, hogy időbe dugót cserélj! Arra, amire neked kell, szeritnem tökéletesen meg fog felelni! Sokaknál bevállt! CSak lehetőleg olyan ember hüvelyezze, akiről azt hallottad, rendesen megcsinálja!
igen meg van az a kilóméteróra hajtás is... ha érdekel az a vas műszerfal lámpa fejidom... egybe 5k ért a tied.. de külön is adom a műszerfalat az 3k... sztem egybe jobban megéri.. de Te tudod...
van egy kis gonodom nincs valakinek rotax 123 hengere az enyémen a nikaszil megadta magát, vagy valakinek van tapasztalata arrol ha meghüvelyeztettem milyen lesz? megy ugy mint nikaszilosan? utánna jártam a nikaszilozásnak nem megfizethető.
kipróbálom holnap
a fesszab meg jöhet, ha nem ok így sem
holnap este már tudni fogom
postán megy utánvéttel?
fékre meg lehet h kicsit be van rohadva a dugattyú... vagy le van levegősödve a rendszer.. vagy mindkettő
rohadásra megoldás szétszeded kiveszed a betéket.. közé raksz valamit h ne ugorjon ki a dugattyú és húzogatod a fékkart h jön-e ki a dugattyú de ezt csak óvatosan mert ha kiugrik kicsit necces.. mindkettőnek egyszerre kéne mozognia... ha minden fasza visszanyomod a dugattyúkat.. és sztem akk levegős a rendszer vagy ereszt valamelyik guminál...
a mocit be tudom rúgni, de se lámpa se index se semmi
Aztán ha megmozgatom azt a bordás vackot, visszatér minden és az önindító is megy
kábelszakadás és csatik nem nagyon lehetnek (bár nincs kizárva), mivel szinte az összes kábelt átmozgattam és nem javult, bordás vacak viszont mozgatásra visszaadja az áramot
akku tök új, tehát nem lehet vele gond (megy is minden, ha van áram)
fesszabájozó mennyibe kerül?
nincs vkinek?
5let arra, hogy miért szorul meg az első fékpofa? Ilyenkor belassul a mocc (természetesen) és felhevül az olaj, majd beesik a fékkar, ha kihült, mehet tovább a gép
Nincs véletlenül valakinek egy fölös fesszabálzója?
Vagy legalább azt tudja valaki milyen árban mozognak?
Ilyen rejtéjes probléma nekem is volt! Én szerintem nem a feszabályozóddal van a gond! Ha a motor megy, lámpa, minden van, csak akku nincs, nem indul, és instabil az elektromosság? Mert ilyene setben valószínű csak vezetékszakadás! VAgy hibás biztosíték :D Nálam ez volt... Midnenesetre ha a fesszabályozó lenne a hibás, akkor vagy nincs töltésed, vagy túltölt, persze lehet, hogy annál van rossz érintkezés, de azis, hogy csak annak a vezetékeit mozgatva mozog helyre a kontakthiba! ÁÁlltalában vezeték nem szakad meg magától, szóval csatlakozók, és modnom biztosíték! Lehet jónak tűnik, de repedt, nekem ez volt, filléres cucc, érdemes megpróbálni!
A hátsó az sajnos nekem dobfék! Akkor az elsőt hétfőn feladom.. tényleg tárcsa is kell hozzá?