Hi!
hát nem tudom kéne gyújtás karbi minden?
most értem haza akkor mindjárt csinálok mindenről képet és felrakom... telszámomat leirtam azon utolérsz sztem ott jobban meg is tudnánk beszélni... nah mindjárt jönnek a képek..
A powernél való olajszivárgást én úgy oldottam meg hogy körbekentem ilyen hőálló pasztával. Vörösszilikon volt azt hiszem. A magas alapjáratodra szerintem az a megoldás, hogy nézd végig a bowdeneidet, mert tutira valahol befeszül valamilyen korményállásnál. Szét kell szedni szépen mindet átolajozni meg olyan helyeken elvezetni hogy ne feszüljön. AZtán amikor ugy gondolod hogy jó, a légszűrő felöl bele nézel a karbiba és szinte teljesen lent kell lennie a subernek.(Vagy siber ki hogy írja...) A kuplungot: Van egy fekete gumidugóval ledugózott furat a blokk bal oldalan, ahol a váltüó van. Azt kitekered és van ott egy 6os(?) csavar amit tudsz állítani. De valószínüleg nem ártana már egy új lamella szett.
Hogy néz ki egy powerszelep tömítés Tuareghez? Honnan lehet ilyet szerezni, vagy pótolni vlamivel, hogy ne szivárogjon belőle az olaj?
Mitől lehet az, hogy ha visszaengedem a gázt, dohog a motor, és ennek következtében rángatgat, aztán, ha megint húzom, vagy szinten tartom a fordulatszámot, akkor nincs ilyen probléma. Mi okozhatja ezt?
A másik gondom az, hogy néha, főleg behúzott kuplungnál, indokolatlanul magasra kúszik az alapjárat /3e+/. Előfordult, hogy üresbe felpörgettem 6e-ig, és ottrekedt a mutató, és úgy visított, anélkül, hogy akár a gázhz, akár a kuplunghoz hozzáértem volna... Ezt mi okozhatja? / Kuplungon elég nagy a holtjáték, de állítani már nem lehet felül, mert a végén van, s nem igazán emel ki úgy, ahogy kellene.
jah amúgy új festés azon is az agy piros, küllő króm, feket felni, piros felnicsik, dunlop sportmax gumi, új csapágyak.. holnap rakok fel képet... vagy 06-20/561-42-24 ezen akármikor elérsz vagy más is ha kell neki valami cuccos..
holnap rakok fel képet.. hát neked mit érne meg? esetleg adsz mailcimet adok telszámot.. postán is működik sztem 1200ft körül van asszem, de csak az első kell? holnap utánnajárok ennek a postai dolognak pontosan úgy is mennem kell postára...
persze holnap jó lessz? mert most nincs holnap rakok fel.. ha úgy jó.. asszem 125ös hát kellett alakitani majd meglátod a képen.. de kb 500km-t mentem vele hát kb 2-3X jobb sztem mint ami benne volt húzó nyomó fokozat állitható... hosszra meg minden ugyan az egy kicsit szélesebb de belemegy..
hát nem tudom kéne gyújtás karbi minden?
most értem haza akkor mindjárt csinálok mindenről képet és felrakom... telszámomat leirtam azon utolérsz sztem ott jobban meg is tudnánk beszélni... nah mindjárt jönnek a képek..
Köszi
nekem rotax 127-es a blokkom
Lamella szettet hol tudok venni, hogy kell kérni, pontosan milyen típus kell és mennyibe fáj kb?
Mitől lehet az, hogy ha visszaengedem a gázt, dohog a motor, és ennek következtében rángatgat, aztán, ha megint húzom, vagy szinten tartom a fordulatszámot, akkor nincs ilyen probléma. Mi okozhatja ezt?
A másik gondom az, hogy néha, főleg behúzott kuplungnál, indokolatlanul magasra kúszik az alapjárat /3e+/. Előfordult, hogy üresbe felpörgettem 6e-ig, és ottrekedt a mutató, és úgy visított, anélkül, hogy akár a gázhz, akár a kuplunghoz hozzáértem volna... Ezt mi okozhatja? / Kuplungon elég nagy a holtjáték, de állítani már nem lehet felül, mert a végén van, s nem igazán emel ki úgy, ahogy kellene.