Figyu nem kell azt szervizbe vinni, mert szervizben ritkan csinalnak ilyet, nem is értenek annyira, hozzá inkább állj neki magadnak megcsinalni. Szerintem.
véletlenül összefutottam egy autószerelővel, mikor éppen bikázni próbáltam a mocit
szerinte gyújtás, az önindító meg már csörgött a sok és folyamatos indítástól
elegem van
vki toljon a seggem alá egy működő mocit, please
vkinek gyújtása a tuareg etx-hez
nagyon ba...ssza az agyamat, mert megint nem jön össze a hétvégi gurulás
Ez a problémád engem is érdekelne, mert amit eladtam ETX-et, annak is ugyan ez a baja most. Szikra van, benya van, karbi tiszta, levegő is van, gyújtást már oda-vissza állítgattuk vagy 5-ször, de még csak annyit se mond, hogy röff. Azóta csinálja ezt, mióta kicseréltük a karbit egy 34-esre, de mivel nem volt érezhető teljesítménybeli különbség, a fogyasztás viszont megnőtt 1 literrel kb (!) így visszatettük a 26-ost, legalább kevesebbet fogyaszt. Először beindult, mentünk is vele, minden szép, minden jó, majd állt egy hétig, utána és azóta sem indult el egyszer sem.
Ötletek?
Na szivocsonk problem megoldva. 1 nagy tubus fbs megoldotta idéiglenesen az uj 10e ft addig kibirja ez is. de van 1 felesleges 28 asra valo szivocsonk he kell valakinek irjatok biztos megeggyezünk.
ehhez a témához még teljesen láma vagyok, ezért nem igazán tudom megítélni, mennyire csereszabatosak
szervít nem vállal a köv két hétben, mert annyi munkája van
5let hova vihetném? lehetőleg bp-en vagy szoros vonzáskörzetében?
most már csak át kellene tolnom a mocit a városon
asszem keresek inkább egy teherautót
jah, közben sztem a kuplung is betegeskedik, mert olyan érzésem van, mintha nem emelne ki rendesen
létezik, hogy beregadt?
szerinte gyújtás, az önindító meg már csörgött a sok és folyamatos indítástól
elegem van
vki toljon a seggem alá egy működő mocit, please
vkinek gyújtása a tuareg etx-hez
nagyon ba...ssza az agyamat, mert megint nem jön össze a hétvégi gurulás
Ötletek?